آموزشگاه هنرهای تجسمی سو

آموزشگاه هنرهای تجسمی سو

آموزشگاه هنرهای تجسمی سو توسط گروهی از دانش‌آموختگان دانشکده هنر و معماری گیلان در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد. مهمترین هدف “سو”، فراهم کردن امکانات متنوع برای علاقمندان به یادگیری هنرهای تجسمی و همچنین متخصصین این حوزه برای برگزاری دوره‌های آموزشی عملی و نظری، کارگاه‌ها و نشستها است.

در آموزشگاه هنرهای تجسمی سو دوره‌های مختلف توسط مدرسین با تحصیلات آکادمیک و با تجربه‌ی فعالیتهای هنری و آموزشی برگزار می‌شود.

دوره های آموزشی:

در دوره ‌های طراحی و نقاشی مدرسین علاوه بر اینکه مفصلاً به مباحث پایه‌ای، اجرایی و تکنیکی که متناسب با سطح و توانایی و همچنین گرایش هر هنرجوست، می‌پردازند، مباحث نظری و تاریخ هنر و… را که بخش جدایی‌ناپذیر آموزش هنر است نیز مطرح و بررسی می‌کنند.

در دوره‌های مجسمه‌سازی آکادمیک، اصول و مبانی مجسمه‌سازی و کار با ابزار مختلف و کوره و… آموزش داده می‌شود.

در دوره‌های مجسمه‌سازی فانتزی و طراحی کاراکتر، اصول کار با انواع مواد و ابزار و همچنین شیوه‌های خلق کاراکترها و مجسمه‌های فانتزی آموزش داده می‌شود.

در دوره‌های تصویرسازی، به شناخت شیوه‌های خلق تصویر؛ طراحی کاراکتر و فضاسازی بر اساس روایت با تکنیک‌های مختلف دستی و دیجیتال پرداخته می‌شود. همچنین تاریخچه و روشهای مختلف ارائه‌ی آثار تصویرسازی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دوره‌های عکاسی و ویرایش عکس خصوصا برای کسانی که به عکاسی تبلیغات و استودیی علاقه دارند، مفید و کاربردی است. این دوره شامل عکاسی مقدماتی، ترکیب‌بندی در عکاسی، مجموعه عکس، عکاسی در رسانه بصری، تاریخچه عکاسی، نورپردازی، تاریکخانه سیاه و سفید و ویرایش عکس (نرم افزارهای فتوشاپ و…) است.

در دوره‌ی انیمیشن دو بعدی نرم‌افزار TV paint و تکنیک‌‌ها و مراحل ساخت انیمیشن دوبعدی (تکنیک فریم بای فریم) آموزش داده می‌شود.

هنر و خلاقیت برای کودکان: در این دوره که مخصوص کودکان سنین ۳ تا ۱۲ سال است، خلاقیت، شناخت و تجربه‌ی ابزارها و رسانه‌های مختلف محور اصلی آموزش است. همچنین در دوره‌های کودک علاوه بر مدرس متخصص در حوزه‌ی هنرهای تجسمی، یک روانشناس و مشاور کودک نیز همواره با کودکان و والدین آنها در ارتباط است.

دوره‌های تخصصی فلسفه هنر: در این دوره‌ها مدرسینی که متخصص در زمینه‌ی علوم انسانی و هنر هستند به بررسی و مطالعه رویکردهای فلسفی، جامعه شناختی و … به هنر و درباره هنر می‌پردازند.

علاوه بر تمام دوره‌های آموزشی، هر هفته نشست‌هایی با محوریت گفت و گو پیرامون هنر و هنرمندان برای علاقمندان در هر سطحی، برگزار می‌شود. همچنین ساعاتی در هفته برای طراحی و نقاشی بصورت آزاد در نظر گرفته شده است تا علاقمندان بتوانند از فضا و امکانات و ابزارها آزادانه استفاده کنند.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: سهراب کریمی حصاری
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۰۱۳۳۲۲۴۶۶۶۹
  • آدرس آموزشگاه: رشت، میدان دفاع مقدس( میدان لاکانی)، بین سیناگل و بانک رفاه، عمارت لاکانی، طبقه شش، واحد هجده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *