آموزشگاه نقاشی آبی - آموزشگاه نقاشی نارمک - آموزشگاه نقاشی شرق تهران - بانک اطلاعات آموزشگاه های نقاشی

آموزشگاه نقاشی آبی

آموزشگاه نقاشی آبی در نارمک و در حوزه آموزش هنرهای تجسمی به بانوان و کودکان زیر نظر اساتید تحصیلکرده و برتر سرکار خانم مریم تدین و سارا تدین نقاش، طراح و مشاور هنری مشغول به فعالیت میباشد و از قویترین مراکز آموزشی وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در تهران میباشد که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است و با اعطای دیپلم بین المللی در پایان دوره ها در خدمت هنرجویان خانم در تمامی سنین و کودکان پسر تا ۱۲ سال می‌باشد.

 شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۶۹

دوره های آموزشی آموزشگاه هنرهای تجسمی آبی

آموزشگاه هنرهای تجسمی آبی ارائه دهنده دیپلم های بین المللی در تمامی سبکها و تکنیکهای طراحی و نقاشی در رشته‌های آموزشی رنگ روغن، گواش، کنته و سیاه قلم، آبرنگ، پاستل گچی و روغنی، چهره و آناتومی، تکنیکهای هایپررئال، اکریلیک، نقاشی کودک، معرق موزاییک، تذهیب و مینیاتور، ویترای، تشعیر، خطاشی ، نقاشی های سبک مدرن و تکنیکهای ورق طلا و سایر سبکها میباشد.

آبی آموزشگاه نقاشی ویژه بانوان است که در محیطی آرام و صمیمی بدون محدودیت حجاب برگزار میشود و از این حیث یکی از تخصصی ترین مراکز آموزش نقاشی بانوان در شرق تهران محسوب میشود.

آموزشگاه هنرهای تجسمی بانوان آبی

آموزشگاه بجز نقاشی در امر آموزش تمامی رشته‌های هنرهای تجسمی هم فعالیت دارد. برای مشاوره رایگان و آموزش آزمون عملی رشته‌های کنکور هنر با مدیریت آموزشگاه تماس بگیرید.

ارتباط با ما

  • مدیر موسس: سرکار خانم مریم تدین
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۶۹
  • آدرس: نارمک، خیابان آیت، خیابان چمن شرقی (گلستانی)، ورودی دوم میدان ۴۲ پلاک ۶

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *