آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس


آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس

آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس | آکادمی موسیقی آرمیس آموزش مجازی موسیقی به روش ساده

آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس یکی از بهترین آموزشگاه های مجازی و آنلاین آموزش موسیقی در سطح کشور میباشد که با اساتید برجسته و زبده مشغول به فعالیت و تولید آثار آموزشی در زمینه موسیقی میباشد.

در آکادمی موسیقی آرمیس شما میتوانید بصورت مجازی و از طریق اینترنت، ساز مورد علاقتون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت های مختلف مشاهده و دانلود کنید و در صورت تمایل بصورت حضوری در ورکشاپ های این مجموعه شرکت کنید

آکادمی موسیقی آرمیس با دارا بودن “مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی” به عنوان ناشر دیجیتال اقدام به فعالیت مینماید و با تمام توان با هدف ارتقای سطح علمی و ترویج موسیقی به هنرآموزان علاقه مند و تسهیل دسترسی هنرآموزان مناطق محروم به آموزشها در سطح کشور مشغول به فعالیت میباشد. امید است که با پیشرفت روز افزون در این زمینه بتوانیم به پیشرفت و راهبرد هرچه بهتر این پروژه عظیم دست یابیم.

دوره های آموزشی آموزشگاه موسیقی آرمیس

هزینه دوره های آموزشی در هر سطح ۶۵,۰۰۰ تومان میباشد.

  • گیتار: آموزش گیتار به سبک کلاسیک و پاپ توسط استاد بیژن مهران فر
  • کاخن: آموزش کاخن از مبتدی تا پیشرفته توسط استاد میثاق تفاخری
  • دف: آموزش دف مبتدی توسط استاد مجتبی قلی نژاد
  • تنبک: آموزش تنبک مبتدی تا پیشرفته توسط استاد میثاق تفاخری
  • و …

نحوه خرید دوره آموزشی در آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس

با ثبت نام در وبسایت آکادمی موسیقی آرمیس می توانید از دوره های آموزشی موجود، دوره و سطح مورد نظر خودتون را انتخاب کرده، خرید و شروع به یادگیری نمایید.

جلسه اول تمامی دوره های آموزش موسیقی که در آکادمی موسیقی آرمیس برای شما عزیزان تهیه گردیده است بصورت کاملا رایگان قابل مشاهده می باشد اما برای پرسش و پاسخ باید وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پرسش های خود را برای اساتید دوره ارسال نمایید تا به آن ها پاسخ داده شود.

پشتیبانی آموزشی در آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس

بعد از ثبت نام کارشناسان این مجموعه حتما با شما تماس خواهند گرفت و امکانات و دسترسی های شما را معرفی خواهند کرد. همچنین در کل دوره علاوه بر پشتیبانی کارشناسان، می توانید با استاد خود در ارتباط باشید و از پشتیبانی استاد بهره ببرید.

“همین الان میتونید با مراجعه به سایت از آموزش ساز مورد علاقتون لذت ببرید”

آموزشگاه موسیقی مجازی آرمیس به شما کمک می کنه تا خیلی راحت ساز مورد علاقتون رو یاد بگیرید و از آموزش موسیقی لذت ببرید.

 

چه سوالی توی ذهنته؟

نحوه خرید دوره ها

ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید و سپس پس از تایید حساب کاربری خود (که توسط یک ایمیل و یا پیامک می باشد) وارد حساب کاربری خود شوید و دوره آموزشی خود را انتخاب و شروع به یادگیری نمایید.

دریافت آموزشها بصورت فیزیکی و DVD امکانپذیره؟

خیر – متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد. تمامی دوره ها به صورت اینترنتی قابل ارائه می باشد تا با ارتباطی که وجود دارد استاد مربوطه از میزان پیشرفت شما اطلاع یابد و در صورت نیاز راهنمایی های لازم را به شما ارائه نماید

در صورتی که از قبل آموزشهایی در کلاسها دیده باشیم چطور؟

هر دوره آموزشی را که در نظر دارید انتخاب نمایید و وارد آن دوره آموزشی شوید اما قبل از خرید بر روی گزینه “تعیین سطح” کلیک نمایید و سوالات مربوطه را پاسخ دهید و در نهایت روی گزینه “تعیین سطح” کلیک نمایید تا برای ما ارسال شود. تیم پشتیبانی با هماهنگی استاد مربوطه بین یک تا نهایت ۲۴ ساعت آینده با شما تماس خواهد گرفت و پس از پرسش های تکمیلی سطح معادل را به شما اعلام می نماید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

من میتونم بعنوان استاد با شما همکاری کنم؟

در صورت تمایل به همکاری با ما از لحاظ مختلف مثل نویسندگی، تولید محتوا، مدرس، سرمایه گذار و … می توانید از قسمت همکاری با آرمیس درخواست خود را پر نمایید و با کمال میل پذیرا می باشیم.

پل ارتباطی با ما

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *