آموزشگاه موسیقی شهرآوا


آموزشگاه موسیقی شهرآوا

آموزشگاه موسیقی شهرآوا در شهرآرا دارای تاییدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مجموعه توسط آرش براتی در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید و زیر نظر مدیریت حسین نوربخش فعالیت خود را با هدف ارتقای سطح سواد موسیقی به طور رسمی آغاز نموده است.

دوره های آموزشی مجموعه موسیقی شهرآوا:

آهنگسازی – آواز – ارف – تار – تنبک – دف – ساکسیفون – سلفژ – سنتور – سه تار – فلوت – موسیقی سنتی – موسیقی پاپ – نی – هنگ درام – ویلن – ویلنسل – پیانو – کاخن – کمانچه – کنکور موسیقی – کیبورد – گیتار.

برای انتخاب یک آموزشگاه خوب همیشه این چالش پیش روی هنرجویان هست که بهترین آموزشگاه موسیقی کجاست و باید چه خصوصیاتی داشته باشد. از این رو چند ویژگی بهترین آموزشگاه موسیقی را با هم بررسی می کنیم:

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی هستید حتما در نظر بگیرید که موسیقی را آکادمیک تدریس کنند. یک فضای آکادمیک جایی است که از اساتید تحصیل کرده و حرفه ای برای تدریس موسیقی استفاده می شود و هنرجویان می توانند با اصول صحیح به یادگیری موسیقی بپردازند.
امکانات آموزشی از دیگر مولفه ها در این زمینه است. سازهای مناسب و با کیفیت لوازم ضروری چون پایه نت میز ساز مترونوم تخته وایت برد و … از ملزومات اولیه یک آموزشگاه موسیقی خوب هستند.
فضای صمیمی آموزشگاه، در عین رعایت احترام بین هنرجو و آموزشگاه، صمیمیت مناسبی نیز ضرورت دارد. شما باید آموزشگاه را یک محیط امن و دوست داشتنی بدانید و به این باور برسید که آموزشگاه برای شما ارزش و احترام قائل است و به هنرجویانش عشق می ورزد.

و اما مهمترین نکته در در مورد بهترین آموزشگاه موسیقی این است که حتما توانایی ایجاد انگیزه برای هنرجویان موسیقی داشته باشد. برای مثال برگزاری کلاس های همنوازی، کنسرت های هنرجویی، اعزام به جشنواره و ارائه بازخورد دائمی از پیشرفت هنرجویان می تواند باعث ایجاد انگیزه برای پیشرفت هنرجویان باشد.

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *