آموزشگاه موسیقی خوش نوا

آموزشگاه موسیقی خوش نوا


معرفی آموزشگاه موسیقی خوش نوا

آموزشگاه موسیقی خوش نوا در سعادت آباد با استفاده از اساتید مجرب و با تجربه در حوزه تدریس تمامی سازهای موسیقی سنتی کلاسیک و … مفتخر است پذیرای هنرجویان با استعداد در زمینه فراگیری سازهای زیر باشد.

خدمات آموزشی آموزشگاه موسیقی خوش نوا

    • ویلن، ویلنسل، کمانچه
    • گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک
    • سنتور، تار، سه تار، عود، دف، تنبک، دایره
    • ترمپت، ساکسیفون
    • پیانو، کیبورد، هارمونیکا
    • چنگ، هارپ
    • فلوت ریکوردر، فلوت آلتو، پن فلوت
    • خوانندگی و صداسازی
    • آهنگسازی و تنظیم با کامپیوتر

آموزشگاه موسیقی خوش نوا بهترین آموزشگاه موسیقی در سعادت آباد، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با همکاری جمعی از مدرسین درجه یک آغاز نمود.

آموزش آکادمیک موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی، موسیقی فلامِنکو، پاپ و موسیقی کودکان از یک سو و معرفی و تحلیل آثار مهم تاریخ موسیقی ایران و جهان ازسوی دیگر، همراه با برگزاری کنسرت‌های آموزشی هدفمند، سبب شده است که این آموزشگاه از کارنامه هنری و آموزشی موفقی برخوردار باشد.

در پایان هر سالِ آموزشی، تمامیِ هنرجویان آموزشگاه در سطوح مبتدی، متوسط و عالی، در کنسرت رسمی آموزشگاه به اجرا پرداخته و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این کنسرت‌ها که به دو شکل گروه نوازی و تکنوازی برگزار می‌شوند، علاوه بر ایجادِ تجربه یِ اجرای صحنه‌ای برای هنرجویان، خانواده‌ها را نیز قادر می‌سازد تا نتایج آموزشی آن‌ها را به دقیق‌ترین شکل، مشاهده نمایند.

اهداف آموزشگاه موسیقی خوش نوا

یکی از اهداف ما حمایت از هنرجویان با استعداد و باپشتکار در دوران یادگیری می‌باشد که بدین منظور با بهره گیری از اساتید آهنگسازی و اجرا همراه سعی در حمایت از هنرجویان تا بالا‌ترین رده‌های موسیقی از آموزش تا ساخت و ارایه آثار موسیقایی داریم.

با حضور در آموزشگاه موسیقی خوش نوا می‌توانید به صورت رایگان با اساتید مشخص شده جهت مشاوره شروع دوره‌های موسیقی صحبت کنید تا بتوانید بر پایهٔ پتانسیلی که دارید بهترین ساز را انتخاب و شروع به یادگیری کنید.

ارتباط با ما

__________

آدرس: سعادت آباد، چهارراه سرو، جنب بانک سپه، ساختمان سروناز، طبقه سوم جنوبی، واحد شانزدهم

تلفن های تماس: برای آگاهی از روند کلاس و مشاوره با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۷۷۱۱۳ – ۰۲۱۲۲۱۱۹۴۴۶ تماس بگیرید.

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه ها میتوانید به بخش مقالات و اخبار مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *