آموزشگاه موسیقی ایمانی

آموزشگاه موسیقی ایمانی


معرفی آموزشگاه موسیقی ایمانی

آموزشگاه موسیقی ایمانی در شمال تهران تقاطع اندرزگو یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی شمال تهران می‌باشد که با بهره گیری از به‌روزترین سیستم‌های آموزش موسیقی در جهان و برخورداری از فضای مناسب و با کیفیت و اساتید برجسته کشوری بالاترین کیفیت آموزش را ارائه می‌دهد. مدیریت و اساتید این مجموعه همگی از دانش آموختگان رشته موسیقی هستند.

معرفی اساتید آموزشگاه موسیقی ایمانی

پگاه زهدی

پگاه زهدی مدرس سنتور دانش‌آموخته مقطع کارشناسی «نوازندگی موسیقی ایرانی» از دانشگاه تهران است. در دانشگاه تهران با آموختن دروسی همچون «آشنایی با موسیقی ملل» و «آشنایی با موسیقی نواحی» نزد دکتر ساسان فاطمی، آشنایی با «مبانی تجزیه و تحلیل موسیقی ایرانی» دکتر هومان اسعدی دانش نظری خود را وسعت بخشید. او برای گسترش ظرایف نوازندگی خود سال‌هاست در محضر سیامک آقایی مشغول فعالیت است.

سهیل بیانی مهر

سهیل بیانی مهر سرپرست ارکستر روزبه نعمت الهی، همکاری با خوانندگانی چون مازیار فلاحی، علیرضا عصار، روزبه نعمت الهی و … .

نیما رمضان

نیما رمضان مدرس گیتار الکتریک که مدت ١۵ سال به صورت حرفه ای مشغول نواختن این ساز می باشد و از سال ٨٧ با تعداد زیادی از خوانندگان پاپ از جمله سیروان خسروی، بابک جهانبخش، فریدون اسرایی، مهدی یراحی، کیان پورتراب، امیر بال افشان و ….همکاری داشته است.

پیام جوانی

پیام جوانی مدرس تار کارشناس موسیقی از دانشکده عالی موسیقی، مقام برگزیده تار در جشنواره هنرستان های هنرهای زیبا، همکاری با گروه های همنوازان، طلوع، پیک صبح و … .

بابک ایمانی

فارغ التحصیل هنرستان موسیقی، کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران، نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، همکاری با خوانندگانی چون: محسن یگانه، مازیار فلاحی، احسان خواجه امیری، فریدون اسرایی و … .

هانیه علی محمدی

سابقه همکاری با گروه اردیبهشت، همکاری با مقدی نظر (مدرس آواز کلاسیک و اپرا و فارغ التحصیل کنسرواتور کومیتاس ارمنستان) گذراندن دوره های هارمونی کلاسیک و کارگاه های آموزشی تدریس صدا سازی و پیانو.

تارا صلاحی

حضور در پروژه ده سال تنهایی به همراه اشکان خطیبی به عنوان خوانند، اجرا در گروه کر شفقی نژاد، پارس و … اتمام دوره های آواز نزد سارا نایینی، هاسمیک کاراپتیان و … .

آرش ایمانی

مدرس ویلن، فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی، دارای مدرک کارشناسی موسیقی از دانشکده عالی موسیقی، نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و همکاری با اساتید و خوانندگی چون علی رهبرو …

آموزشگاه موسیقی ایمانی یکی از بهترین آموزشگاه های برتر موسیقی شمال تهران میباشد که کیفیت آموزش در آن بسیار بالاست. برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس برقرار کنید.

آدرس: تهران، تقاطع کاوه و اندرزگو، کوچه نیکو، پلاک ۱

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۹۸۹۳۹

 

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *