آموزشگاه موسیقی آوا در شهریار - فروشگاه آلات موسیقی در شهریار - ساز فروشی در شهریار

آموزشگاه موسیقی آوا در شهریار - فروشگاه آلات موسیقی در شهریار - ساز فروشی در شهریار


آموزشگاه موسیقی آوا در شهریار

آموزشگاه موسیقی آوا در شهریار بهترین آموزشگاه موسیقی محدوده اندیشه و شهریار همراه با بهترین فروشگاه آلات موسیقی در شهریار و تعمیرات انواع ساز در شهریار در خدمت هنرآموزان شهرستان شهریار، اندیشه و شهرقدس و حومه میباشد.

آموزشگاه موسیقی آوا در شهریار - فروشگاه آلات موسیقی در شهریار - ساز فروشی در شهریار

فروشگاه آلات موسیقی آوا در شهریار

“فروشگاه آلات موسیقی آوا” در شهریار از شناخته شده ترین فروشگاه های فروش و تعمیرات ساز در مرکز شهریار میباشد که سابقه ای درخشان و طولانی در امر فروش و تعمیرات داشته و بدون شک شناخته شده ترین آموزشگاه موسیقی و فروشگاه آلات موسیقی و ساز در حومه شهریار و اندیشه و شهرقدس میباشد.

خدمات آموزشی فروشگاه ساز آوا

“فروشگاه ساز فروشی آوا” در زمینه رشته های مختلفی چون آموزش موسیقی سنتی، آموزش موسیقی پاپ، آموزش موسیقی محلی، آموزش موسیقی کلاسیک، آموزش آواز پاپ، آواز سنتی، آموزش سلفژ و صداسازی، آموزش پیانو ایرانی و پیانو کلاسیک، آموزش گیتار کلاسیک و گیتار راک – گیتار پاپ و گیتار الکتریک، آموزش سنتور، آموزش ویولن، آموزش تخصصی تار، آموزش سه تار، آموزش دف، آموزش تمبک، آموزش تنبور، آموزش عود، آموزش کمانچه، آموزش فلوت، آموزش سازدهنی (هارمونیکا)، آموزش ارگ (کیبورد) و آموزش تخصصی موسیقی کودک و نیز فروش آلات موسیقی آنها فعالیت مستمر و ویژه دارد.

شما علاقه مندان به هنر موسیقی میتوانید برای مشاوره رایگان در مورد رشته های مختلف موسیقی و نیز استعلام قیمت آلات موسیقی با ما در ارتباط باشد.

پل ارتباطی

  • مدیر فروش: مجید کریمی
  • اینستاگرام: sazkade.ava
  • تلفن تماس فروشگاه آلات موسیقی در شهریار: ۰۲۱۶۵۲۵۴۷۹۷ – ۰۹۱۰۸۴۹۹۷۸۴
  • آدرس ساز فروشی: شهریار، خیابان ولیعصر، روبروی پارک کودک، پاساژ مسعودی فرد، طبقه اول

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *