آموزشگاه علمی سرمدان رشت

آموزشگاه علمی پسران و دختران سرمــدان، در سال ۱۳۹۷ راه اندازی شد. این آموزشگاه سعی کرده است با فراهم آوردن بهترین و گسترده ترین شرایط آموزشی و فرهنگی درفضای مشاوره مناسب، محیطی مناسب و کیفی برای پیگیری برنامه و فعالیت های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی در اختیار دانش آموزان عزیز قرار دهد.

مدیریت هماهنگ و یکپارچه که بر این سیستم آموزشی و پرورشی ناظر است باعث می‌شود که اولاً دانش‌آموزان از همان ابتدا در فضای آماده‌سازی خود برای آزمون‌های مهم و سرنوشت‌ساز قرار بگیرند؛ ثانیاً از پراکنده‌خوانی و پراکنده‌کاری پرهیز کنند و صرفاً به هدف اصلی خود که همانا موفقیت در کنکور است روز به روز نزدیکتر شوند؛ ثالثا در کنار آموزش های اصولی به عناوین مهم دیگری از جمله مهارت های زندگی بپردازند.

در حال حاضر چه منطقی و یا غیرمنطقی، درست و یا غلط، شرایط به گونه ای است که نتیجه کنکور نقش بسیار مهمی در معماری زندگی شما دارد. به عبارت دیگر یک آزمون چند ساعته با دویست و خرده ای سؤال سرنوشت شما و خیلی از هم سن و سالان شما را رقم می زند. با خود اندیشیدیم که نیاز الآن شما دانش آموز فعلی و دانشجوی آینده چیست؟

مگر نه این است که الآن یکی از مهمترین دغدغه های شما انتخاب یک آموزشگاه مناسب است که بتوانید به آن اعتماد کنید و روند درسی خود را به آن بسپارید. در همین مدت کوتاه بسیاری از دانش آموزان سخت کوش مسیر موفقیت خود را در کادر ویژه و تخصصی سرمدان دیده اند. برای آن که شما دانش آموز گرامی هم بتوانید صحیح انتخاب کنید سعی کردیم آنچه که در آموزشگاه سرمدان اتفاق می افتد را به صورت واضح به دور از تبلیغات در این سایت گردآوری کنیم.

دوره های آموزشی

  • کلاس های تقویتی تمام مقاطع: کلاس های تقویتی ریاضی، حسابان، هندسه، فیزیک، شیمی، زیست، عربی تخصصی و… ابتدایی، متوسطه اول ( هفتم – هشتم – نهم ) و متوسطه دوم ( دهم – یازدهم – دوازدهم )- انتخاب رشته کنکور و پایه ۹ به بعد.
  • انتخاب رشته کنکور و پایه ۹ به ۱۰
  • مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی
  • کلاس های تخصصی مکانیک خودرو
  • کلاس های تیزهوشان و المپیاد

شرایط ویژه: جلسه اول مشاوره و کلاس درسی رایگان می باشد.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۱ دیدگاه

  • سلام بعد از مدتها با یک آموزشگاه کارآمد آشنا شدم که کادری فرهنگی .با سابقه. و هر یک به تنهایی مشاورین توانمند بودند.از حضور در سرمدان به نظر من پشیمون نمیشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *