آموزشگاه آنلاین شبکه و امنیت کامپیوتری

این روزها همه جا صحبت از پیدا کردن شغلی است که بتواند آینده مالی خوبی را برای‌مان رقم بزند. شغلی که در عرصه بین‌المللی پیشتاز باشد و در بازار کار داخلی نیز حوزه پُر پولی به حساب بیاید. یکی از حوزه‌هایی که بی‌برو‌برگرد جایگاه شغلی و پولی شما را رشد می‌دهد، آی‌تی است. اگر بتوانید در این حوزه متخصص شوید، بخت با شما یار می‌شود و آینده شغلی روشنی خواهید داشت. از طرفی رشد چشمگیر فرصت‌های شغلی برای شاخه‌ی شبکه‌های کامپیوتری سبب شده است که دانشجویان بسیاری به یادگیری این حوزه وارد شوند. جالب است بدانید که اداره آمار آمریکا پیش‌بینی کرده که تا سال دیگر مشاغل حوزه شبکه، رشدی ۱۲ درصدی خواهند داشت!

اما همه می‌دانیم که با درس خواندن در دانشگاه و دیدن ویدیوهای آموزشی ناقص به متخصص تبدیل نمی‌شویم. برای تبدیل شدن به یک متخصص شبکه و امنیت حرفه‌ای، در درجه اول باید برای ورود به بازار کار آماده باشیم و وارد جامعه متخصصان و دانشجویان شبکه شویم. برای اینکه دیگر وقتتان را صرف دوره‌های تئوری و غیرکاربردی نکنید، امروز شما را با باشگاه شبکه و امنیت تهران آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید

باشگاه شبکه و امنیت تهران

در دنیای کنونی ارتباطات حرف اول را می‌زند. شما برای یافتن یک شغل مناسب و حتی ارتقای موقعیت شغلی‌تان به ارتباطات موثر و خوب احتیاج دارید. با این اوصاف برای ورود و تخصص بیشتر در حوزه شبکه‌های کامپیوتری نیز باید وارد جامعه متخصصان این حوزه شوید. برای این منظور در حال حاضر باشگاه شبکه و امنیت تهران بهترین گزینه است. جایی که می‌توانید خودتان را در جامعه دانشجویان، کارآموزان و متخصصان حوزه شبکه‌های کامپیوتری و امنیت سایبری جا کنید! این باشگاه، آموزشگاه یا سایتی برای فروش ویدیوهای آموزشی نیست. بلکه در این باشگاه دانشجویان شبکه و امنیت یاد می‌گیرند چطور در عرصه بین‌المللی به عنوان متخصص فنی یا مدرس مشغول به کار شوند. اعضای این باشگاه به تکنولوژی‌‌های های‌تک حوزه فناوری و اطلاعات و ارتباطات شبکه دسترسی خواهند داشت و همگام با رشد دنیای بزرگ آی‌تی خواهند بود.

 ناگفته نماند که دانشجویان برای ورود به بازار کار داخلی و جایگاه شغلی پردرآمد نیز کاملا آماده می‌شوند. به طور کلی در باشگاه شبکه و امنیت تهران خبری از آموزش‌های غیرکاربردی نیست و تک به تک آموزش‌ها شبیه‌سازی پروژه‌های واقعی هستند. پشتیبان‌های فنی باشگاه نیز مدام با شما در ارتباط خواهند بود و تمریناتتان را ارزیابی می‌کنند. از شما آزمون می‌گیرند و از همه مهم‌تر به بازارکار معرفی‌تان خواهند کرد. مزیت مهم دیگر عضویت در باشگاه شبکه و امنیت تهران در این است که در دورهمی‌های آنلاین و حضوری آن می‌توانید دوستان خوب و موقعیت‌های شغلی بی‌نظیری پیدا کنید!

مزیت‌های شغلی متخصص امنیت شبکه

زیرساخت‌های شبکه همانند ستون فقرات سیستم‌های آی‌تی هستند. شبکه‌های کامپیوتری علاوه بر انتقال اطلاعات بین اجزای درونی سیستم‌ها، وظیفه انتقال داده‌ها را بین کاربران و سیستم‌ها برعهده دارند. برای همین هم حوزه شبکه و امنیت سایبری هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و فرصت‌های شغلی بسیار ارزشمندی برای متخصصان فراهم می‌شود. از سوی دیگر امروزه مسائل مربوط به امنیت اطلاعات نیز برای مجموعه‌ها بسیار اهمیت پیدا کرده و همه شرکت‌ها به دنبال فردی آموزش‌دیده برای تامین امنیت اطلاعات‌شان هستند. در ادامه چند مورد از مزایای شغل متخصص امنیت شبکه را بخوانید:

  • بازار کار خوب برای حال و آینده
  • هموار شدن مسیر مهاجرت کاری و تحصیلی
  • کمبود نیروی متخصص در ایران و کشورهای مختلف دنیا مثل آلمان، آمریکا و…
  • درآمد بالا و جایگاه معتبر شغلی
  • امکان استخدام در شرکت‌های بزرگ دنیا

میزان درآمد سالیانه متخصص امنیت شبکه

همانطور که گفتیم متخصصان شبکه و امنیت نقش حیاتی در سیستم‌ها ایفا می‌کنند و بدیهی است که از درآمد بالایی هم برخوردار باشند. براساس گزارش منتشر شده در سایت معتبر Glassdoor برای سال ۲۰۲۱، متوسط درآمد متخصصان این حوزه در آمریکا چیزی حدود ۷۲ هزار دلار در سال گزارش شده و این عدد برای متخصص امنیت شبکه ۸۰ هزار دلار بوده است. این اعداد نشان می‌دهند که سطح حقوق و دستمزد متخصصان شبکه و امنیت بسیار بالا است.

همچنین طبق آخرین آماری که از متخصصان داخل کشورمان جمع‌آوری‌شده، حقوق مهندس شبکه و امنیت در ایران بین ۶ تا ۴۰ میلیون، با توجه به سطح مهارت و تجربه هر فرد متفاوت بوده است.

دوره‌های باشگاه شبکه و امنیت تهران

براساس مطالعات انجام شده در شرکت McAfee مدیران شرکت‌ها در سال‌های اخیر ترجیح می‌دهند که افراد با تجربه و دارای مدرک آی‌تی را به جای افرادی که درجات دانشگاهی دارند، استخدام کنند. همچنین اغلب متخصصان این حوزه نیز شرکت در دوره‌های تخصصی را روش بهتری برای کسب مهارت می‌دانند. با عضویت در باشگاه شبکه و امنیت تهران می‌توانید وارد حوزه شبکه شده و حتی مهارت‌هایی را که در حال حاضر دارید، تقویت کنید. در کارگروه‌های آموزشی باشگاه در معرض تمرین و تکرار پروژه‌های واقعی قرار می‌گیرید و به این ترتیب به سرعت به متخصص شبکه و امنیت سایبری تبدیل خواهید شد. در ادامه چند مورد از دوره‌های باشگاه را معرفی می‌کنیم:

دوره سکیورتی پلاس

دوره سکیورتی پلاس  (+(Security یکی از دوره‌های باشگاه شبکه و امنیت تهران است که به آموزش الفبای امنیت شبکه می‌پردازد. در این دوره با انواع خطراتی که امنیت شبکه را تهدید می‌کند، آشنا خواهید شد. داشتن گواهینامه بین‌المللی این دوره برای شرکت‌های کانادایی و آمریکایی بسیار موردتوجه است و در داخل کشور نیز آینده شغلی پر درآمدی برای‌تان می‌سازد!

دوره نتورک پلاس

در دوره نتورک پلاس (+(Network باشگاه شبکه و امنیت تهران با مبانی شبکه‌های کامپیوتری آشنا خواهید شد‌. در حقیقت این دوره دریچه‌ای است که شما را به دنیای شبکه وارد می‌کند و پیشنیاز حوزه‌های تخصصی شبکه محسوب می‌شود.

آموزش رایگان نتورک پلاس

در وبسایت باشگاه شبکه و امنیت تهران می‌توانید ویدیوهای آموزشی رایگان نتورک پلاس را ببینید، همچنین در این دوره‌ها شما می‌توانید پاسخ سوالاتی مانند پروتکل UDP چیست؟، پروتکل TCP چیست؟، پروتکل IP چیست؟ و بسیاری دیگر را بیابید. هر کدام از این ویدیوها به همراه متن درس، تمرین و آزمون هستند. به این ترتیب می‌توانید درس را یاد بگیرید و در آزمون شرکت کنید. طولی نمی‌کشد که چم و خم بازارکار شبکه و امنیت را با این باشگاه یاد می‌گیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *