آموزشگاه سینمایی سمندریان

آموزشگاه سینمایی سمندریان

آموزشگاه سینمایی سمندریان در شریعتی اولین و بهترین آموزشگاه بازیگری و تئاتر در تهران با مدیریت مرحوم استاد حمید سمندریان تاسیس گردید و در ابتدا با نام کانون آموزش های هنری سمندریان شروع به فعالیت نمود. بی شک نام استاد محمود سمندریان خود گویای اعتبار این آموزشگاه بازیگری است. کلاس های بازیگری سمندریان در غیاب مرحوم استاد سمندریان با مدیریت مرحوم هما روستا همسرشان برگزار میشد که امروزه با فوت این هنرمند عزیز کشورمان توسط فرزند وی کاوه سمندریان مدیریت میشود.

معرفی دوره ها و تاریخ ثبت نام آکادمی هنرهای دراماتیک سمندریان

دوره مقدماتی به یاد استاد اسماعیل شنگله

دوره پیشرفته به یاد استاد حمید لبخنده

مشاهده روز دوره ها «کلیک»

مطالب مفید:

تاریخ ثبت نام کلاس های سمندریان

 

ثبت نام دوره بهار اکادمی سمندریان

ثبت نام دوره جامع ترمی بازیگری ترم بهار و تابستان ۱۴۰۲ در دو سطح مقدماتی و پیشرفته
  • هر ترم ۴ ماه، ۲۲۰ ساعت آموزشی
  • رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال

دروس و مدرسین دوره محمودرضا رحیمی: مبانی بازیگری و بازیگری پیشرفته احمد ساعتچیان: تحلیل متون نمایشی سعید بهنام: شیوه های اجرا سعید ساحلی: پرورش صدا و فن بیان مسعود آب پرور: شناخت سینما و بازیگری مقابل دوربین رضا کشاورز: بدن و حرکت علیرضا شفقی نژاد: سلفژ و آواز برای بازیگری.

 

ثبت نام دوره تابستان آکادمی سمندریان

کارگاه جعبه ابزار بازیگر
با استاد محمودرضا رحیمی

تمرین‌های عملی برای ابزارهای اصلی بازیگر: ذهن، بدن و بیان

سر فصل ها:
– تمرین‌های آماده‌سازی بدن
– تمرین‌های گفتار و بیان
– تقویت قوه تخیل
– تربیت حس
– اصول کار بر روی نقش

۱۲ جلسه ۳ ساعته – روزهای سه‌شنبه و جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۳
رده سنی: ۱۵ تا ۳۵ سال
شهریه: ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان
شروع دوره از نیمه دوم تیرماه
این کارگاه مصاحبه ورودی ندارد.

 

ثبت نام دوره پاییز اکادمی سمندریان

در مرداد ماه هر سال انجام میشود.

 

ثبت نام دوره زمستان آکادمی سمندریان

  • کارگاه <از متن تا اجرا>
  • مدرس: محمودرضا رحیمی
  • تعداد جلسات: ۱۲ جلسه ۵ ساعته
  • روزهای جمعه‌: شهریه: ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

– این دوره مصاحبه ورودی دارد و مختص کسانی است که قبلاً دوره معتبر آموزشی بازیگری گذرانده باشند.
– اولویت ثبت‌نام با هنرجویان دوره‌های گذشته آکادمی سمندریان خواهد بود.
– در این دوره هدایت گروه و نظارت بر کارگردانی توسط استاد محمودرضا رحیمی انجام شده و در نهایت منجر به اجرای عمومی توسط گروه و در حضور تماشاگر خواهد شد.

همچنین میتوان به آموزشگاه بازیگری کارنامه کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ مدرسه فیلم سازی مسعود کیمیایی – آموزشگاه سینمایی استاد سمندریان و مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج اشاره کرد که از بهترین آموزشگاه های سینمایی تهران میباشد.

 

اساتید آکادمی سمندریان

معرفی اساتید بازیگری سمندریان

استاد محمودرضا رحیمی

  • بازیگری ۱
  •  بازیگری ۲

استاد حسین کیانی

  •  نمایشنامه نویسی

استاد احمد ساعتچیان

  •  تحلیل متن

استاد مسعود آب پرور

  •  شناخت سینما

استاد سعید بهنام

  •  شیوه های اجرا

استاد رضا کشاورز

  •  بدن و بداهه

استاد سعید ساحلی

  •  پرورش صدا
  •  فن بیان

استاد علیرضا شفقی نژاد

  •  سلفژ و آواز

استاد کامیار صالح پور

  •  بدن

استاد پرویز برید

  •  کارگاه تکنیک های بازیگری

اساتید مطرح مجموعه در طول فعالیت های گذشته تا بحال مجموعه سمندریان

استاد محمودرضا رحیمی (بازیگری) – احمد ساعتچیان (تحلیل متون نمایشی) – حسین کیانی (شناخت نمایش) – مصطفی احمدی (شناخت سینما) – سعید ساحلی (صدا و بیان) – علیرضا شفقی نژاد (سلفژ) – کامیار صالح پور (بدن) – سعید بهنام (بدن و بداهه) – پرویز برید (کارگاه تکنیک های بازیگری) و دیگر اساتید متشکل شده است.

آموزشگاه سینمایی سمندریان
آموزشگاه سینمایی سمندریان

درباره کلاس های آکادمی هنرهای دراماتیک سمندریان

برای دریافت اینکه کدام هنرمندان به واسطه آموزش‌های حمید سمندریان و کلاس‌های او وارد سینما و تئاتر و به طور کلی عرصه بازیگری شده‌اند کافی‌ست نگاهی به عکس‌های مراسم تشییع پیکر این استاد انداخته شود. تعداد قابل توجهی از بازیگران مطرح خود را شاگرد زنده‌یاد سمندریان می‌دانند. بعد از درگذشت این هنرمند، آموزشگاه این استاد با مدیریت هما روستا همسر او، فعالیت خود را ادامه داد و در حال حاضر احمد ساعتچیان فن بیان، حسین کیانی تحلیل نمایشنامه، محمودرضا رحیمی بازیگری، محمدعلی سجادی شناخت سینما، پانته‌آ پناهی‌ها بدن بداهه، اصغر دشتی کارگاه تئاتر را در این آموزشگاه تدریس می‌کنند.

مشخصات ثبت نام در کلاس سمندریان در حال حاضر:

  • شهریه هر ترم مبلغ ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
  • پذیرش در دوره جامع ترمی، منوط به قبولی در مصاحبه ورودی است.
  • حداقل سن واجدین شرایط ثبت نام ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۴۰ سال است.
  • مبلغ شهریه ترم پیشرفته برای هنرجویان ترم مقدماتی مهر ۹۸ (دوره قبل شروع همه گیری کرونا) با ۵۰% تخفیف محاسبه خواهد شد.
  • مدت هر ترم ۴ ماه، و حداقل تعداد ساعت های آموزشی در ترم ۲۵۰ ساعت خواهد بود.
  • پذیرش در ترم پیشرفته منوط به گذراندن ترم مقدماتی در آکادمی سمندریان است.
  • دریافت مدرک آکادمی منوط به گذراندن کامل هر دو ترم مقدماتی و پیشرفته و ارائه اجرای پایانی است.
  • کلاس ها بصورت حضوری با ظرفیت محدود و در فضای آموزشی کاملاً مطابق با دستورالعمل های بهداشتی مقابله با همه گیری کرونا برگزار خواهند شد.
  • ارائه کارت واکسیناسیون برای ثبت نام الزامی است.

اساتید و هنرجویان آموزشگاه هنری سمندریان

(هما روستا) احمد ساعتچیان فن بیان، حسین کیانی تحلیل نمایشنامه، محمودرضا رحیمی بازیگری، محمدعلی سجادی شناخت سینما، پانته‌آ پناهی‌ها بدن بداهه، اصغر دشتی کارگاه تئاتر، دکتر سعید بهنام، بهزاد جاودانفرد، دکتر محمود رضا رحیمى، سعید ساحلى، محمد على سجادى، حسین کیانى و …

هنرجوهای سرشناس آموزشگاه سمندریان

محمدرضا فروتن، حامد بهداد، مرجان شیرمحمدی، امیر جعفری و ….

هزینه و دوره های کلاس های بازیگری استاد سمندریان

مسئولان این آموزشگاه تمایلی به اعلام هزینه شهریه‌های کلاس‌ها نشان ندادند. هنرجویان در دو ترم پنج ماهه (اردیبهشت و آبان) وارد کلاس‌ها می‌شوند و برای ورود ابتدا با آنان مصاحبه‌ای صورت می‌گیرد و تست بازیگری می‌دهند. کلاس‌ها به مدت چهار روز در هفته و هر جلسه سه ساعت برگزار می‌شود. در حال حاضر تعدادی از هنرجویان این آموزشگاه در نمایش «۲۵» به کارگردانی محمد یعقوبی در فرهنگسرای نیاوران مشغول بازیگری هستند.

زمان ثبت نام در کلاس های بازیگری آموزشگاه سمندریان

براى ثبت نام دوره جدید ( ترم اول ) علاقه مندان مى توانند جهت دریافت وقت آزمون با آکادمى تماس بگیرند. (٨٨۴٠٨٢٢٨)

آزمون شامل یک مصاحبه جهت سنجش سواد هنرى و یک تست عملى براى سنجش استعداد بازیگرى است. پذیرفته شدگان در آزمون مى توانند ثبت نام کنند.

کلاس هاى دوره جدید در نیمه اولِ اردیبهشت ماه ( ماه تولد استاد سمندریان ) تشکیل مى شوند.

تحصیل در آکادمى بازیگرى سمندریان در دو ترم مقدماتى و پیشرفت صورت میپذیرد و در طول مدت پنج ماه، انجام مى گردد.

علاقه مندانى که در شهریورماه با آکادمى تماس مى گیرند، به آن ها وقتِ تست استعداد داده مى شود. و اگر این تست را با موفقیت انجام دهند مى توانند براى دوره مقدماتى که در دهه اول مهرماه ” ماه تولد خانم هما روستا ” آغاز مى شود ثبت نام کنند.

واحد هاى درسى ترمِ اول عبارتند از :

  • کلاس صدا و بیان
  • کلاس بدن و بداهه
  • کلاس بازیگرى مقدماتى
  • کلاس تحلیل متن و شناخت شخصیت

در ترمِ دوم

  • کلاس شناخت سینما و بازیگرى مقابل دوربین
  • کلاس بازیگرى پیشرفته
  • کلاس شیوه هاى اجرا
  • و … به دروس دوره اول اضافه مى شود.

اساتید آکادمى به ترتیب الفبا :

آقایان دکتر سعید بهنام ، بهزاد جاودانفرد، على اصغر دشتى، محمود رضا رحیمى / سعید ساحلى / محمدعلى سجادى و حسین کیانى در دوره های مختلف زمانی در مجموعه بوده اند..

اطلاعات منتشر شده توسط آموزشگاه

آکادمی هنرهای دراماتیک سمندریان در سال ۱۳۷۳ بعنوان اولین آموزشگاه آزاد بازیگری و کارگردانی توسط استاد حمید سمندریان با نام کانون آموزش های هنری سمندریان شروع بکار کرد و از آغاز فعالیت تا به امروز، یکی از معتبرترین کانون های آموزش هنر تئاتر و سینما بوده است. این کانون همواره از حضور اساتید برجسته و متخصص بهره برده و در دهه های مختلف و نسل های گوناگون، تعداد بی شماری از برجسته ترین و بنام ترین هنرمندان تئاتر و سینمای این مرز و بوم در آن پرورش یافته اند.

علاقه و تعهد همیشگی استاد سمندریان به آموزش تئاتر بر کسی پوشیده نیست. او از آموزش تئاتر جان می گرفت و به هنرجویانش عشق، دانش و امید می داد. پس از درگذشت استاد در سال ۱۳۹۱، بانو هما روستا این کانون گرم را زنده نگاه داشت و به یاد استاد و برای دوستدارانش جانی تازه به آن بخشید. رسم جشن و نشان آکادمی سمندریان را بنیاد نهاد، چهار دوره جشن هایی فاخر و در شان استاد و تئاتر ایران برگزار کرد و در آن شب ها اهالی تئاتر را به شادی کنار هم آورد و از بهترین های آن سال تجلیل کرد.

پس از درگذشت بانو هما روستا در سال ۱۳۹۴، آکادمی سمندریان با مدیریت آقای کاوه سمندریان، مسیر آموزش هنر و پرورش هنرجویان مستعد را ادامه داده و همواره جهت حفظ دانش و روش استاد سمندریان تلاش کرده است. همچنین در راستای تجلیل از بزرگان و خوبان تئاتر، جشن های تقدیم نشان آکادمی سمندریان به برگزیدگان تا پیش از همه گیری کرونا هر ساله به یاد استاد سمندریان و بانو هما روستا، با همراهی خانواده تئاتر برگزار شد.

آکادمی هنرهای دراماتیک سمندریان، همواره متعهد به آموزش هنر و پرورش هنرجویان، حمایت از رشد تئاتر و دست اندر کارانش، و تجلیل و حمایت از آثار و استعدادهای درخشان خواهد بود.

آدرس آموزشگاه سمندریان کجاست؟

تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه قصر، اندیشه یکم، پلاک ۶، طبقه همکف

ساعت کار آموزشگاه سمندریان چه روزهایی است؟

از شنبه تا سه شنبه ساعت ١١ تا ١٨

تاریخ ثبت نام کلاس های سمندریان چه زمانی است؟

ثبت نام ۲ بار در سال، یکبار در اردیبهشت تاریخ تولد استاد و دیگری در شهریورماه.

۷۱ دیدگاه

  • باسلام و تشکر و تبریک ایام نوروز من مادر پسری هستم که شدیداً به کار تیاتر و بازیگری علاقه دارد و تا باحال در مشهد سه دوره کلاس گذرانده روحیه بسیار شادی پیدا کرده بخصوص در زمینه دوبله و فیلمنامه نویسی علاقه و استعداد زیادی داره اما حس می نم در مشهد پیشرفتی نداشته باشد با توجه به اینکه فعلا امکان آمدن به مشهد بدلیل نداشتن جا و مکان نداریم آیا کلاسهای استاد سمندریان بصورت مجازی هم برگزار میشود یا خیر ممنون از شما روح استاد و همسرشان شاد

  • سلام و خسته نباشید خدمت همه اساتید اموزشگاه دوره های بازیگری. ببخشید میخواستم بدونم که در این چند روزی که از اردیبهشت ماه گذشته و در اوایل هردا ماه هستیم ایا میتوانیم در این دوره ثبت نام انجام دهیم یا باید در دوره بعدی ثبت نام کنیم. ممنون میشم که جواب سوال من رو بدهید. با تشکر از همه اساتید بزرگوار و گرامی.

  • سلام بنده ساکن اصفهان هستم یکی از دوستایه خدمت من الان یکی از بازیگرایه مطرح شده البته از کلاسهای استاد سمندریان خاستم بدونم منم الان بخام ثبت نام کنم باید چکار کنم میخام خودم بیام جلو و بدون کمک دوستم .البته ما باهم خیلی تمرین بازیگری کردیم ک ایشون الان خداروشکر رفت و ب هدفشم رسید نمیخام اسمشو ببرم اما برا ثبت نام بنده رو راهنمایی کنید باتشکر امید هستم

  • سلام.من میخواستم ببینم آموزش عکاس از پایه نا پیش رفته رو داره؟.در ضمن ۴۵سالمه از دوران راهنمایی تو مدرسه تئاتر بازی میکردم و لی چون شهرستان بودم و از خانواده ضعیفی بودم نتونستم به آموزشگاه برم الان امکانش هست که شرکت کنم.

    • با سلام عرض و ادب من اسمم سعید متولد ۶۳ هستم کارمندم ،من تو صحبت کردن خیلی ضعیف هستم ،کلاس فن بیان و سخنوری دارین ،اصلا من میخوام از صفر شروع کنم‌،دوست دارم تو صحبت کردن محکم قوی باشم ،ممنون میشم جوابمو بدین

  • سلام.
    کسی که برای اولین بار میخواد تست بازیگری بده طبیعتا استرس داره.ایا اساتید مجرب آموزشگاه میتونن تشخیص بدن که استرس حاکم بر استعدادش هست و امکان پیشرفت داره؟

  • سلام من امیرحسین کشوری۱۷سالمه از قم.علاقه زیادی به بازیگری دارم میخواستم بفهمم شما سن من حداقل لازم برای ثبت نام در آموزشگاه شمارا دارد؟ قیمت ثبت نام هم عرض کنید ممنون میشم

  • سلام من از بچگی علاقه به بازیگری داشتم ولی هیچ وقت به هیچ کس نگفتم چون مسخرم میکردن الان ۱۶ سالمه و بهشون گفتم اونا هم گفتن خوبه چه اشکالی داره ولی سنت کمه بزار بری دانشگاه بعد علاقه دارم ولی خیلی خجالتی و استرسی هستم همین خجالت و استرس باعث میشه نتونم خوب بازی کنم ولی وقتی تنهام از نظر خودم واقعا خوب بازی میکنم ولی اعتماد به نفس ندارم واقعا نمیدونم چیکار کنم تو خانواده ماهم هنر ارزشی نداره واقعا نمیدونم چیکار کنم

  • من جاوید هستم ٢۵ سالمه میخوام برم کلاس های خانم روستا،استعداد اینو دارم که بتونم بازیگر بشم پس باتمام قدرت این کاررو میکنم
    البته اگه این ویروس بذاره که برم

    • با سلام و خسته نباشید خدمت شما من خیلی به بازیگری علاقه دارم ۱۴ سالمه و فک میکنم استعداد شو دارم فقط نمیدونم کدوم سایت یا جایی که تست کردم معتبر هست یا نه ممنون میشم ازشما ادرسی رو معرفی کنین برای تست چندین فرم رو هم پر کردم ولی مطمعن نیستم بازم ممنون

  • با سلام و خسته نباشید خدمت خانوم روستا و همکاران عزیزش آرشام هستم ۲۰ساله علاقه ی زیادی به بازیگری دارم و کاملا از لحاظ تیپ قیافه و قدرت تکلم کامل هستم فقط به ی راهنمای خوب نیاز دارم که بتونه مثله مرحوم سمندریان عزیز تجربه زیادی داشته باشه و از اونجایی که شما نزدیکترین فرد به ایشون بودین پس تجربیات زیادی از این ایشون رو به همراه دارین به همین علت مشتاق همکاری با شما هستم و امیدوارم که بتونین به من کمک کنین چون بالاخره من به هدفم خواهم رسید ولی خیلی بهتر خواهد شد اگه تو این مسیر فضاهای گوناگون و تجربیات دوستان عزیز و به دست بیارم چرا که از هر کسی بیشتر با افرادی که به این رشته علاقه دارند سر و کار دارن و میتونن اشتباهات و نقاط قوت مراجعین رو برای بنده بازگو کنن
    با تشکر آرشام زاهدی ۲۰ساله……

  • سلام و عرض ادب وخسته نباشید دارم خدمت شما عزیزان و خدمت گذاران
    من پسری هستم ۱۸ ساله با استعداد های بی نظیر در این عرصه که میخوام موفق بشم و حتما آموزش ببینم
    میخواستم بپرسم آیا محدودیت سنی داره چون من ۱۸ سالمه, لطفا راهنمایی کنید ممنونم از لطف تون 😀

    • درود بر شما
      هر آموزشگاه سیاست کاری خودش را دارد و گاهی برای پذیرش هنرجو اقدام به برگذاری تست علمی و عملی مینماید که بعد از برگزاری اقدام به پذیرش یا طبقه بندی هنرجو مینماید. طبیعتا اگر شرط لازمه برای ورود باشد با عدم قبولی، شخص پذیرفته نخواهد شد.
      با سپاس

  • سلام،خسته نباشید.
    من از بچگی نقش بازی کردن دوس داشتم،الان میخوام شانسم را امتحان کنم،اگه ممکنه کمکم کنید از کجا باید شروع کنم،
    ممنون…

    • سلام‌خسته‌نباشیدمن‌۱۷سالمه‌به‌بازیگری‌وکارگردانی‌علاقه‌زیادی‌دارم‌کلاس‌بازیگری‌تئاترهم‌رفتم‌ومدرک‌بازیگری‌دارم‌رشته‌تحصیلیمم‌تصویربرداری‌هست‌وانشالله‌می‌خوام‌دانشگاه‌کارگردانی‌بخونم‌اماتئاترخوبی‌بازی‌نکردم‌می‌خوام‌ببینم‌واقعامیشه‌توی‌این‌کلاس‌استادسمندریان‌موفق‌شدلطفاراهنمایی‌کنیدممنون

    • سلام خسته نباشید
      من از بچگی علاقه شدیدی به بازیگری داشتم و تا ابد خواهم داشت.
      به خصوص نقش کمدی زیاد دوس دارم.
      فقط خواستم بدونم باید از کجا شروع کنم و اینکه این شانس و دارم که بازیگر بشم.
      سپاس..

    • بعضی اوقات اول باید خودمون با خودمون کنار بیایم
      باید باور کنیم اینکاره هستیم یا نه ؟قبل از اینکه کسانی دگ چیزیو درونمون کشف کنن.همه ی ما میگیم ک اینکاره ایم!کلا همه ی مردم با خودشون فکر میکنن که میتونن بهترین بازیگر شن.ولی حس اصلی چی میگه؟قبل از هر شکستی باید به اون ندای اعماق قلبمون گوش کنیم،به روحمون!وقتی که صداشو شنیدیم اگر رفتیم تو خودمون و دلمون گرفت یعنی راه اشتباهیو انتخاب کردیم!یعنی خودمون هم باور نداریم به چیزی که میخوایم دست پیدا میکنیم!یعنی استعدادمون توی یک چیز دیگست!یعنی شهرت تموم اون خوشحالی ای رو که میخوایم بهمون نمیده! اما…
      اما وقتی که صدای قلبتو شنیدی و نتونستی خودتو کنترل کنی،وقتیکه سرشار از هیجان و جنون شدی و حسی داشتی که انگار همین الآنشم یه سوپر استاری،اونوقته که دگ لازم نیست کسی استعدادتو کشف کنه،چون ساخته شدی برای اینکار!
      مهم نیس چقدر اندازه قدته!
      مهم نیس چقدر سن داری!
      مهم نیس که از کجا شروع کنی!
      چون وقتی که خودتو با تموم وجود باور داشته باشی،
      یک جایی چشماتو باز میکنی و میبینی،توی ی فیلم جذاب هستی، وسط یه سکانس هیجان انگیز که قراره با بازیه بی نظیر تو جذاب تر بشه!تمام چشم ها روی تو زومه!تمام نماها!
      فقط کافیه اینو حس کنیم!!
      فقط کافیه که باور داشته باشیم!

  • پریساهستم از سن ۹ سالگی عاشق بازیگری بودم .یادمه اونموقع ها خیلی خوب فیلم بازی میکردم و همه حیرت میکردن ولی الانو نمیدونم اما خیلی دوست دارم بازیگر شم، بهتره بگم بزرگترین آرزومه از خانم هما روستا میخوام که کمکم کنن مطمعنم هنرپیشه ی خوبی میشم اگه خدا بخواد

  • سلام عرض شد
    و خسته نباشید
    ۳۲ سالمه،کارشناس ارشد رباتیک،به بازیگری علاقه ای ندارم ولی بازیگر خوبیم فقط اصول اولیشو بلد نیستم
    حقیقتا ۳۲ ساله دارم فیلم بازی میکنم
    تو این اوضاع بی کاری
    هیچی پول ندارم،هیچی
    به خانم روستا بگید منو قبول میکنه؟
    اگه میکنه لطف میکنه
    احتمالا روسفیدش کنم
    دیگاه من این بود
    مرسی

    • حمیدرضا بدخشان
      من از سن ۲۰سالگی علاقه شدیدی به بازیگری دارم به هیچ وج هم از علاقم کم نمیشه نخواهد شد
      من از دست آدم های نیستم بگم میخوام شانسمو امتحان کنم یا چیزای که بگم همش رو احتمالات باشه
      من اعتماد به نفس بالای دارم بازیگر خوبیم چون اینو دارم میبینم تو وجودم میدونم وارد این هنر بشم صد درصد موفقم ولی الان ۳۰سال دارم تاالانم نتونست وارد این هنر بازیگری بشم فقط بخاطر شرایطم بوده چون شرایطم واقعا سخت بوده من توسن ۲۲سالگی خرج ۳خانوارو میدادم تا الان که ۳۰سال دارم الان شرایطم کمی بهتر شده که بتونم دنبال این هنر برم فقط تنها خواهشم اینکه کمکم کنن خانم هما روستا واقعا خودم تلاشمو دارم میکنم در کنار تلاشم یه کمکیم خانم هما روستا به من کنن واقعا سپاس گذار میشم از خانم هما روستا ممنون از آقای سمندریان وخانم هماروستا

        • درود.
          با احترام و عرض ادب،
          به زودی یکی از هنرجویان آموزشگاهتان خواهم بود و یکی از افتخار آفرینان برای قدردانی از تجارب و آموزشگاه استاد سمندریان خواهم بود. 😊

        • والا به کسی کَره مجانی از این اموزشگاه نمیرسه باید بری بدویی و عرق کنی تا برسی به چیزی که از این اموزشگاه میخوایی . من داداشم ده سال پیش اومد این اموزشگاه تلاشش کافی نبود نسخه اش پیچیده شد . بعد ده سال من من میخوام بیام با کوله باری از نصیحتای داداشمو ی دله پُر که سؤ رسیدن نمیره به فهمش

          • سلام
            چه خوبه اگه بتونی تجربه ها و نصیحتای که میشنوی رو با ما درمیون بزاری ، من مث شمام میخوام تازه شروع کنم اصلا هم از چیزی خبر ندارم اگه بشه راهنمایی کنی ممنونت میشم ، که برای تسط اولیه چه کاری باید انجام بدم

        • با عرض سلام خسته نباشید میخاستم بپرسم هنر جویی که به از گذراندن واحد های درسی و مورد تایید استاد های آموزشگاه باشه آیا به پروژه های سینمایی یا سریال از طرف آموزشگاه دعوت میشه ببخشید امیدوارم منظور منو بد متوجه نشید منظورم به این گونه هست که آموزشگاه بین کارگردان های سینما برش و نفوذ دارد که آموزشگاه خروجی داشته باشد

      • سلام عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه.
        غرض از مزاحمت میخواستم یک سوالی رو از خدمتتون بپرسم.
        چیزی که مسلم حتمه کسی تو یک روز رو یک شب نمیتونه سوپر استار بشه. و هیچوقت هیچ کارگردانی به یک آماتور اطمینان نمیکنه.و توی این حرفه باید از تئاتر شروع کرد.
        قربان میخواستم این رو از شما که یک آموزشگاه معتبر در تهران هستید بپرسم،که اوضاع در شهر های دیگه چطوره؟برای مثال منی که الان در تبریز هستم شما یک آموزشگاه معتبر که خودتون تاییدش کنین وجود دارد یا خیر؟
        آیا کسانی که از شهر های دیگر هستن شانسی دارند یا خیر؟
        برای اینکه توی این حوضه عرض اندام کنیم باید حتما در تهران حضور داشته باشیم؟
        خیلی ازتون سپاسگزار میشم اگر بنده حقیر رو راهنمایی بفرمایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *