آموزشگاه زبان گوتا


آموزشگاه زبان گوتا

گوش دهید، تکرار کنید، اشتباه کنید تا زبان بیاموزید (گوتا)

آموزشگاه زبان گوتا یکی از مراکز تخصصی آموزش زبان های خارجی در شمال تهران است که در محله فرمانیه واقع شده است. موسسه گوتا در حوزه آموزش زبان آلمانی و انگلیسی بصورت تخصصی و با بکارگیری مدرسین حرفه ای و روشهای تدریس به روز دنیا فعال می باشد.

تمام دوره های مبتدی تا پیشرفته این موسسه با تاکید تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان بوده و زبان آموزان در کلاس های نیمه گروهی زیر ده نفر با روشهای متفاوت و جذاب به تمرین و تقویت مهارت مکالمه خود می پردازند. همچنین، زبان آموزان در طول ترم از پشتیبانی و مشاوره رایگان تیم گوتا برخوردار بوده و وضعیت یادگیری آنها در تمامی جلسات بررسی و ارزیابی می شود. این پشتیبانی هم دردوره های حضوری و هم در دوره های آنلاین به بهترین وجه صورت گرفته و با رضایت مندی صد در صدی زبان آموزان مواجه بوده است.

روشهای آموزشی و تدریس در گوتا به مدیریت دکتر کره ئی که خود از دانش آموختگان برتر آلمان هستند مطابق با روشهای استاندارد اروپایی و با استفاده از منابع کمک آموزشی غیر قابل دسترسی در ایران می باشد. موسسه گوتا مفتخر به همکاری با مدرسین نیتیو-لایک از آلمان و اساتید دانشگاههای شهید بهشتی و دانشگاه تهران و اساتید برگزار کننده امتحانات بین المللی است.

انیستیتوهای آلمانی همچون انیستیتو گوته آلمان و بیلدونگسفاین بوده و با استفاده از منابع کمک آموزشی آلمانی که در ایران یافت نمی شوند می باشد.

خدمات آموزش آموزشگاه

  • برگزاری دوره های ترمیک و خصوصی انگلیسی
  • برگزاری دوره های آیلتس
  • برگزاری دوره های مکالمه انگلیسی
  • برگزاری دوره های ترمیک و خصوصی آلمانی
  • برگزاری دوره های آمادگی امتحانات سفارت با ضریب قبولی بالای ۹۰%
  • برگزاری دوره های مکالمه آلمانی
  • برگزاری دوره های انگلیسی و آلمانی مخصوص افراد یک خانواده
  • برگزاری دوره های انگلیسی و آلمانی مخصوص تجار و پرسنل شرکتها

مسیر دسترسی به آموزشگاه چگونه است؟

آموزشگاه در خیابان اصلی فرمانیه قرار گرفته و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. فاصله ۱۵ دقیقه ای از مترو تجریش و نیز فاصله ۵ دقیقه ای از بلوار اندرزگو و بزرگراههای صدر و امام علی، باعث شده است که زبان آموزان دسترسی آسانی از مناطق مختلف تهران به موسسه داشته باشند. همچنین، بخش دوره های آنلاین موسسه برای تمام زبان آموزان در داخل ایران و در شهرهای مختلف، و در خارج ایران فعالیت خود را از سال ۹۸ با بهترین کیفیت (با نظر سنجی مخاطبین) آغاز نموده و در آینده ادامه خواهد داد.

دوره های آموزش زبان گوتا

اطلاعات تکمیلی دپارتمان زبان انگلیسی گوتا

تکیه و تاکید بر مکالمه در کنار کاربردی کردن آموزشهای گرامری از الویتها اصلی در گوتا میباشد. از اینرو، دپارتمان انگلیسی موسسه گوتا با بهره مندی از مدرسین حرفه ای که دارای هر دو مدرک CELTA و IELTS هستند، تلاش مینماید تا افق جدیدی را در آموزش زبان انگلیسی در ایران برای زبان آموزان عزیز ایجاد نماید.

مدرسین دارای مدرک سلتا دانش لازم برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان را با استفاده از طیف وسیعی از مهارت های عملی فراگرفته اند. این روش آموزشی در حال حاضر در ۷۰ کشور دنیا در حال برگزاری است، و گوتا مفتخر به بهره گیری از مدرسین حرفه ای پرورش یافته برای برگزاری این روش در ایران است.

۱- کلاسهای نیمه گروهی زبان انگلیسی

دوره های نیمه گروهی موسسه با ظرفیت زیر ۱۰ نفر برگزار میشود. کلاس های نیمه گروهی موقعیتی مناسب و ایده آل برای یادگیری و فرصت مکالمه نمودن طی بازی های گروهی و با همکلاسی هایی با توانایی های مختلف است. وضعیت شما در کلاس های نیمه گروهی توسط مدرسین و مشاورین موسسه به دقت بررسی شده و به روند بهبود یادگیری شما کمک خواهد شد. دوره های ترمیک در ۱۶ جلسه و با مناسبترین شهریه برگزار می شوند. این دوره ها شامل ترمهای زیر می باشند.

  • ترمهای عادی سه روز در هفته (سه جلسه)
  • دوره های نیمه فشرده سه روز در هفته (شش جلسه)
  • دوره های آخر هفته (پنجشنبه ها و جمعه ها)

۲- کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی

دوره های خصوصی موسسه گوتا با ظرفیت ۱ تا ۳ نفر، بنا به درخواست شما متغیر میباشد. اگر به هر دلیل از نظر وقت در محدودیت هستید و زمان کافی برای تکمیل زبان خود را ندارید و یا قصد شرکت در امتحانات را در زمان کوتاهتر دارید، بهترین گزینه شرکت در کلاس های خصوصی است. همچنین، این دوره ها مناسب افراد یک خانواده در سنین مختلف و یا پرسنل شرکتها می باشد.

  • زمان آموزش نسبت به مدرس و زبان آموز توافق خواهد شد

۳- دوره های مکالمه

یکی از بهترین راه های تسلط بر یک زبان شرکت در کلاس های مکالمه بصورت ترمیک است. موسسه گوتا برگزار کننده کلاسهای مکالمه بانوان، مکالمه سطح متوسطه و مکالمه سطح پیشرفته می باشد دراین دوره ها با نمایش فیلم، خواندن کتاب و بحث در مورد آن، اجرای نمایش به زبان انگلیسی، تورهای خارج موسسه، مهارت مکالمه بصورت موضوعی و در موقعیتهای مختلف تقویت خواهد شد. دوره های مکالمه بصورت یک روز در هفته برگزار می شود.

دوره های زبان انگلیسی

اطلاعات تکمیلی دپارتمان آموزش زبان آلمانی

موسسه گوتا در دپارتمان آلمانی مفتخر به همکاری با مدرسین دانش آموخته دانشگاه های آلمان (با سابقه تدریس زبان آلمانی در کشورهای آلمان و ایران) و همچنین اساتید دانشگاههای شهید بهشتی و دانشگاه تهران و اساتید برگزار کننده امتحانات سفارت می باشد.

بکارگیری روشهای اصولی آموزشی موسسات آلمانی همچون گوته و بیلدونگسفاین آلمان در ایران با تاکید بر اولویت مکالمه از افتخارات گوتا است. همچنین، آماده سازی زبان آموزان جهت شرکت در آزمونهای سفارت و همچنین دادن اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه زندگی در آلمان برای دانشجویان ایرانی از برنامه های جانبی است که در دوره های یادگیری زبان آلمانی در گوتا برگزار می شود.

۱- کلاس های نیمه گروهی زبان آلمانی

دوره های نیمه گروهی موسسه با ظرفیت کمتر از ۱۰ نفر برگزار میشود. دو متد Menschen و Starten Wir در دوره های نیمه خصوصی حضوری و آنلاین استفاده می شود. همچنین، تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان از ترم اول مورد تاکید و امتحانات موسسه بر اساس سنجش این مهارت در کنار سایر مهارت ها صورت می گیرد. دوره های ترمیک در سی جلسه و با مناسبترین شهریه برگزار می شوند. این دوره ها شامل ترمهای زیر می باشند.

  • ترم های عادی سه روز در هفته (سه جلسه)
  • دوره های نیمه فشرده سه روز در هفته (شش جلسه)
  • دوره های آخر هفته (پنجشنبه ها و جمعه ها)

۲- دوره خصوصی زبان آلمانی

از خصوصیات دوره های خصوصی هماهنگی زمان بنا به درخواست شما است. اگر به هر دلیل از نظر وقت در محدودیت هستید و زمان کافی برای تکمیل زبان خود را ندارید و یا قصد شرکت در امتحانات را در زمان کوتاهتر دارید، بهترین گزینه شرکت در کلاسهای خصوصی است. این دوره ها همچنین مناسب افراد یک خانواده و پرسنل شرکتها می باشد. میزان پیشرفت شما در سطوح مختلف کلاسهای خصوصی بستگی به میزان فعالیت شخصی شما بعد از کلاسهای درسی دارد. در صورت دنبال نمودن برنامه های کلاسی و راهنمایی مشاورین خود میتوانید بهترین نتیجه ممکن را کوتاهترین زمان به دست آورید.

۳- دوره های مکالمه

بهترین و سریعترین راه برای روان شدن در صحبت به آلمانی، استفاده تکمیلی از کلاسهای مکالمه در کنار کلاسهای ترمیک است. موسسه گوتا برگزار کننده کلاسهای مکالمه آلمانی برای سطح متوسطه به بالا می باشد. این دوره ها دو جلسه درهفته تشکیل می شوند و مکالمات موضوعی باعث تقویت و تثبیت مهارت و دانش آلمانی شما خواهد شد. در این دوره ها امکان سنجش مهارت خود با مکالمه با افراد بومی را خواهید داشت.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۱ دیدگاه

  • اصلا راضی نیستم برخورد پرسنل خیلی بد اصلا رسیدگی نداشتن بعد از اعتراضم به بد بودن سایت اموزشی شون از گروه ریموم کردید بجای رسیدگی میگید مشکل خودتون به ما هیچ ربطی نداره من واقعا شاکی و ناراضی هستم حیف پولی که تو این شرایط بد مالی به شما پرداخت کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *