آموزشگاه زبان گاما در میرداماد

آموزشگاه زبان گاما در میرداماد


درباره آموزشگاه زبان گاما در میرداماد

آموزشگاه زبان گاما در میرداماد به عنوان یک مرکز تخصصی آیلتس است با بهترین اساتید و بدون در نظر گرفتن سطح دانش پایه زبان متقاضی در مدت زمان ۶ الی ۹ ماه فرد را به نمره ایلتس مطلوب میرساند.

روش های تدریس در آموزشگاه زبان گاما در میرداماد

آموزشگاه زبان گاما در میرداماد به عنوان بزرگترین و مدرن ترین مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای با شعباتی در تهران، اصفهان و دو شعبه مرکزی در شیراز (جنوب کشور) در زمینه های کنکور، زبان های خارجه و اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی با مجوزهای رسمی و ثبت شده در وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش فعالیت مینماید.

آموزشگاه زبان گاما از طریق تمرکز روی تکنیک های ایلتس و استفاده از مدرسانی که خود عموما امتحان گیرنده (اگزمینر) رسمی ایلتس می‌باشند سعی در پرورش دانشجویان با بهترین کیفیت می‌باشد. در این راستا آموزشگاه زبان گاما با تدابیر مختلف و راه کارهای مختلف رایگان به متقاضیان تضمین کسب نمره مطلوب را میدهد.

چرا آموزشگاه زبان گاما در میرداماد؟

  • گاما یک مجموعه پیشرو بوده به گونه ای که دوره های برگزار شده اعتباری جهانی داشته و این سطح از دوره ها تنها در گاما ارایه میشود.
  • در گاما شما یکبار هزینه میکنید و تا حصول نتیجه مطلوب گاما در کنار شما خواهد ماند. یعنی حتی اگر خود متقاضی در مسیر آموزش ها دچار ضعفی شود فضای جبران آن را گاما بصورت رایگان در اختیار متقاضی قرار خواهد داد.
  • گاما صرفا یک مرکز آموزشی نیست گاما شروعی برای تصمیمات بزرگ خواهد بود، آموزش هایی که مسیرهای جدید ایجاد میکند.

پل ارتباطی

  • آدرس آموزشگاه زبان گاما: تهران، میرداماد، نرسیده به میدان مادر، روبروی لایکو، پلاک ۱۴۰، طبقه چهارم غربی
  • تلفن تماس: ۲۶۴۲۱۴۴۸ – ۰۲۱ – ۹۱۰۰۲۳۴۹ – ۰۲۱ – ۲۲۲۲۲۶۰۸ – ۰۲۱

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه‌ها و اطلاع از نوع فعالیت‌ها میتوانید به بخش مقالات و اطلاعیه‌های آموزشی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *