آموزشگاه زبان دخترانه اورنج

آموزشگاه زبان دخترانه اورنج


معرفی آموزشگاه زبان دخترانه اورنج

آموزشگاه زبان دخترانه اورنج در مقدسی اردبیلی افتخار دارد با ارائه شیوه های تلفیقی آموزش زبان کودکان و بزرگسالان گامی نو در جهت پیشرفت سطح فرهنگ نسل جدید دختران ایرانی بردارد. با اجرای طرح های ابتکاری و استفاده از مدرسین مسلط و خلاق در این مدرسه زبان سعی داریم تا خاطرات پر اضطراب کلاسهای زبان را از ذهن شما پاک کنیم. این مرکز در ارائه خدمات به مهد کودک ها و مدارس نیز، همراه مدیران عزیز خواهد بود.

خدمات آموزشگاه زبان دخترانه اورنج

آموزشگاه زبان اورنج تخصص ویژه ای در تدریس به کودکان دارد. آموزشگاه زبان دخترانه در فضایی کاملا صمیمی پذیرای خردسالان ۳-۶ سال میباشد و با تلفیقی از بهترین و جدیدترین شیوه های آموزشی و بهره مندی از مدرسین مجرب، محیطی متفاوت برای آموزش زبان فراهم می آورد. محیطی که کودک شما، در مکانی امن و آرام، احساس دلپذیر آموختن را تجربه خواهد کرد. (همراهی مادران عزیز در اولین جلسات بلامانع است.)

دوره نوجوانان از ۱۲ سال به بالا، در سطوح مختلف و با استفاده از به روزترین کتابها برگزار میگردد. فرزندان شما در کلاس های کم جمعیت و با سرعتی مناسب زبان های زنده دنیا را فرا می گیرند.

کلاس های بزرگسال ما در محیطی دوستانه و به دور از استرس در رده های مختلف سنی برگزار میشود که با تاکید بیشتر روی مکالمه، جنبه ی کاربردی زبان را  ارائه می نماید.

دوره های تخصصی دوره های تخصصی IELTS  و TOEFL به صورت خصوصی برگزار می شود.

نشانی آموزشگاه زبان اورنج:

خیابان ولیعصر، خیابان مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان ب، پلاک ۳۳، طبقه اول

تلفن های تماس: ۲۲۰۱۹۳۶۳(۰۲۱)-۲۲۰۲۶۹۸۰(۰۲۱)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *