10 مدل مو پسرانه برای دخترها

مدل موی پسرانه؛ استایل خاص بسیاری از دختران

دختران علاقه فراوانی به استایل‌های پسرانه دارند. مدل موی کوتاه و پسرانه از جمله این مدل‌ها است که افراد فراوانی متناسب با فرم صورت و مدل‌های متنوع، آن را انتخاب می‌کنند. انواع مدل مو پسرانه برای دخترها جذابیت خاصی به استایل آن‌ها می‌دهد و عامل تمایز آن‌ها از دیگران است. قبل از هر چیز اگر نیاز دارید آموزش دوره های مراقبت و زیبایی را ببینید بهتر است ” لیست اموزشگاه فنی و حرفه ای ارایشگری تهران ” را ملاحظه کنید و از بین مراکز یکی از بهترین ها را انتخاب کنید اگر نه میتوانید برای بدست آوردن اطلاعات دقیق درباره ” دوره کوتاهی مو زنانه ” وارد مطلب این دوره شوید.

10 مدل مو پسرانه برای دخترها

دوره های آرایشگری زنانه

دخترها باید انواع مدل موی پسرانه را بر اساس فرم صورتشان انتخاب کنند

انتخاب انواع مدل موی پسرانه برای دخترها باید با توجه به برخی معیارها صورت بگیرد. دختران برای استفاده از آن‌ها باید به فرم اجزای صورت، کشیدگی یا گرد بودن آن و سلیقه خود توجه داشته باشند. در ادامه به معرفی ۱۰ مدل موی پسرانه برای دخترها می‌پردازیم که محبوبیت بیشتری دارند.

پیکسلی

پیکسلی

پیکسلی

مدل پیکسی؛ استایل پسرانه محبوب دخترها

محبوب‌ترین نوع مدل موی پسرانه برای دخترها مدل پیکسی بوده که جذابیت بالایی برای صورت‌های کشیده به همراه دارد.

چتری

چتری

چتری

مدل چتری پسرانه برای دخترها محبوبیت بالایی دارد

از ساده‌ترین و درعین‌حال جذاب‌ترین مدل موی پسرانه برای دخترها، مدل چتری است. این مدل برای دخترانی که به‌سادگی چهره خود اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود.

مدل خامه-ای

خامه ای

خامه ای

مدل خامه‌ای؛ نهایت زیبایی و جذابیت با این مدل مو پسرانه

یکی از انواع مدل‌های پسرانه محبوب برای موهای بلند، مدل خامه‌ای است. این مدل آشفتگی و پریشانی زیبایی دارد و استایل پسرانه دختران نوجوان با آن تکمیل می‌شود.

کرنلی

کرنلی

مدل کرنلی؛ مناسب برای موهای کوتاه و بلند

دختران دارای صورت‌های کشیده و گرد می‌توانند از مدل کرنلی استفاده کرده و برای موهای کوتاه یا بلندشان این مدل را انتخاب کنند. جذابیت این مدل مو زبانزد خاص و عام است.

آندرکات

آندرکات

موی اندرکارت

جذاب‌ترین مدل مو پسرانه را با موی کوتاه آندرکات تجربه کنید

در مدل موی آندرکات بخش زیرین تراشیده می‌شود و سایر قسمت‌های مو حالت‌های مختلفی می‌گیرند. این مدل مو پسرانه برای دخترها در کنار رنگ‌های فانتزی و خاص، استایلی متمایز برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

مدل موی آلمانی

مدل موی آلمانی

مدل موی آلمانی؛ استایل راک استارهای دهه هشتاد میلادی

در مدل آلمانی کلاسیک برای دخترها، دو طرف سر به مقدار زیادی کوتاه شده و قسمت میانی و جلوی سر بلندتر از آن باقی می‌مانند.

لایه لایه کوتاه

لایه لایه کوتاه

موی لایه لایه کوتاه؛ مدل مو پسرانه مناسب برای دخترهای شیک‌پوش

انتخاب مدل لایه لایه کوتاه حق انتخاب زیادی را در اختیار دخترها قرار می‌دهد. این مدل شیک، هم در مدل‌های خیلی کوتاه و هم در فرمت کلاسیک، ظاهری نامرتب و اسپرت را به موها می‌دهد.

مدل موی میخی

مدل موی میخی

مدل موی میخی

مدل میخی از انواع مدل مو اسپرت پسرانه برای دخترها است

دختران زیادی به دلیل جذابیت بالای مدل میخی، این مدل را برای موهای خود انتخاب می‌کنند. برای علاقه‌مندان به مدل‌های اسپرت، مدل میخی انتخابی مناسب است.

مدل موی کوفی

مدل موی کوفی

مدل موی کوفی

مدل پسرانه کوفی؛ جذاب و همه‌پسند

خط ریش سوزنی مدل کوفی و حجم مناسب آن، انتخاب مدل کوفی را به انتخاب اول بسیاری از دختران شیک‌پوش تبدیل کرده است.

مدل موی کلاسیک

مدل موی کلاسیک

مدل موی کلاسیک

مدل کلاسیک پسرانه

بهترین گزینه برای دختران علاقه‌مند به مدل‌های باوقار، مدل کلاسیک پسرانه است. این مدل با انواع فرم‌های صورت هم‌خوانی داشته و با رنگ‌های طلایی و گرم ترکیبی عالی را می‌سازد.

مدل موی تراشیده

مدل موی تراشیده

مدل موی تراشیده

مدل تراشیده مو یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی پسرانه است که در صورت‌‌های کشیده، جذابیت بالایی دارد. این مدل برای دخترانی مناسب است که وقت زیادی برای رسیدگی به موهای خود ندارند.

برای موهای خود مناسب‌ترین مدل پسرانه را انتخاب کنید

برای انتخاب مدل‌های مو باید مناسب‌ترین مدل را بر اساس فرم صورت و سلیقه خود انتخاب کنید. در صورت علاقه به موهای بلند، انتخاب‌های کم‌تری برای استفاده از مدل موی پسرانه پیش روی شما قرار دارد. اما برای موهای کوتاه، مدل‌ها فراوان هستند.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *