آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج


معرفی آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج در محدوده میدان ولیعصر با کسب افتخارات فراوان در عرصه آموزش بیش از ۱۲ زبان خارجی معتبر ترین مراکز آموزش زبان های خارجی محسوب می‌شود. زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی، روسی، عربی، نروژی، سوئدی، هلندی، دانمارکی و … به شکل گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی برای گروه سنی بزرگسال برگزار می گردد.

افتخارات آموزشگاه زبان ایران کمبریج:

  • عضو رسمی بخش اخبار آموزش زبان دانشگاه کمبریج Cambridge University
  • عضو رسمی کانون اساتید  British Council
  • عضو رسمی بخش آموزش زبان  British Council
  • برگزارکننده دقیق آزمون های بین المللی به شکل آزمایشی Mock
  • ارایه دهنده ضمانت نامه کتبی جهت آزمون های ملی و بین المللی

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با برگزاری دوره های عادی, فشرده و فوق فشرده برای آمادگی و موفقیت در آزمون های زبان انگلیسی IELTS , TOEFL , Gre , TOLIMO  MCHE , MSRT , PET , KET , … و آزمون های فرانسه DELF , DALF , TCF , TEF , …و آزمون های اسپانیایی DELE و تمامی آزمون های سفارت های مختلف اعم از ایتالیایی , آلمانی , چینی , روسی , ترکی استانبولی و …. به زبان آموزان این امکان را میدهد که در بازه زمانی خاص خود با توجه به شرایط فردی وارد دوره های مناسب شوند.

مدارک و گواهی نامه ها

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران کمبریج با ارایه مدارک و گواهی نامه‌های مربوط به گذراندن دوره‌های مختلف زبان‌های خارجی می‌باشد. لازم به ذکر است این مدارک نیازی به ترجمه ندارد و قابل ارایه به تمامی مراکز داخلی و خارجی کشور و همچنین سفارت‌ها می‌باشد. تمامی مدارک زیر نظر آموزشگاه زبان ایران کمبریج و به همین نام صادر می گردد.

اساتید ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج دارای کادری توانا و دلسوز شامل اساتید دانشگاهی و Native میباشد, سابقه تدریس بالای ۸ سال این اساتید در امر آموزش زبان‌های خارجی تضمینی محکم برای به نتیجه رساندن زبان‌ آموزان میباشد. لازم به ذکر است حداقل مدرک تحصیلی تمامی اساتید کارشناسی ارشد و یا دکترای رشته‌های مرتبط می باشد.

ارایه ضمانت نامه کتبی

آموزشگاه زبان ایران کمبریج ارایه دهنده ضمانت نامه کتبی و معتبر برای تمامی زبان‌های خارجی و تمامی دوره‌ها و کلاس‌های آمادگی آزمون‌های ملی و بین‌المللی مانند IELTS ، TOEFL ، TCF ، DELF ، DELE ، ALES ، DAF و …میباشد و اطمینان قبولی و کسب امتیاز خوب را برای شما عزیزان فراهم میسازد.

آموزش آنلاین (مجازی)

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران کمبریج ارایه دهنده دوره‌های آموزش آنلاین (مجازی) تمامی زبان‌های خارجی به تمامی علاقه‌مندان می‌باشد و با این امر امکان آموزش زبان‌های خارجی را برای تمامی عزیزان ساکن شهرستان و همچنین عزیزانمان در خارج از کشور فراهم میسازد. این دوره‌ها با بالاترین کیفیت توسط اساتید مجرب برگزار می‌گردد.

مشاورین آموزشگاه زبان ایران کمبریج این امکان را برای زبان آموزان فراهم میسازند تا در انتخاب نوع دوره و حتی نوع زبان و پروسه‌های مهاجرت خود همواره برترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج دوره‌های خود را به شکل هر روز، سه روز، دو روز و تک روز در هفته برگزار می کند.

ارتباط با ما:

آدرس آموزشگاه: تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، بعد از تقاطع زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک ۲۷

تلفن تماس: ۸۸۸۵۴۰۴۸

یادگیری زبان های خارجی حق شماست

۱۱ دیدگاه

  • سلام میخوام بدونم برای یادگیری زبان لهجه آمریکا باید اول کامل دوره زبان انگلیسی رو بگذرونم یا خیر همون جدا آموزش میدی لهجه آمریکایی رو ؟

  • شعبه ولیعصر برای ۳ ترم کلاس های خصوصی آیلتس رو شرکت کردم ، حیف که به خاطر مشغله کاری نتونستم ادامه بدم ، رضایت کامل دارم از این آموزشگاه ، فقط تنها بدی که داشت ، محیط آموزشگاه زیادی شلوغ میشه و دانشجو زیاد دارن

  • سلام
    من برای آموزش زبان روسی به این آموزشگاه می رفتم ،
    واقعا حرف ندارن و استادی که برای این کار گذاشته بودن واقعا یدونه بود .
    با تشکر فراوان از مجموعه خوب و تلاشگر ایران کمبریج

  • سلام من کلاس زبان آموزشگاه شما رو ثبت نام کردم و متاسفانه به خاطر مشکل که داشتم فقط یه جلسه اومدم من دانشجو هستم کار میکنم باور کنید به سختی این پولو بدست آوردم میشه لطفا پولمو که ۲۵۰هزار بود پس بدید ازتون خواهش میکنم من واقعا به این پول احتیاج دارم تماس گرفتم اما قبول نکردن

    • درود بر شما
      طبق برای اطلاعات بیشتر قوانین مربوط به هر آموزشگاه را پیگیری کنید. در صورت انصراف از سوی شما و گذراندن بیش از ۵% از حجم آموزشی مبلغ به هنرجو مسترد نمیگردد و در غیر اینصورت درصدی از مبلغ کسر و الباقی عودت داده میشود.

        • درود بر شما
          ما بخش پشتیبانی سایت ایران آموزشگاه هستیم و مسائل مرتبط با آموزشگاه ها در حوزه کاری ما نیست و برای راهنمایی خدمت شما مواردی رو پیشنهاد دادیم، مجموعه کمبریج جزو مجموعه های بزرگ در زمینه زبان هست و شما با ارتباط با شعبه مرکزی میتونید مشکلتون رو در میون بگذارید تا رفعش کنن. شعبه مرکزی ولیعصر ۸۸۸۵۴۲۰۷ و ۸۸۸۵۴۰۴۸
          موفق باشید.

  • آموزشگاه ایران کمبریج واقعا افتضاحه. هدفشون فقط بیزینسه نه آموزش. کیفیت آموزش بسیار بسیار پایینه. زبان خوندن اونجا یعنی پول تو آب ریختن.

    • درود بر شما
      با سپاس از اظهار نظر شما در مورد مجموعه ایران کمبریج. اگر تجربه خاصی از آموزش و حضور در دوره های آموزشی ایران کمبریج و یا موسسات دیگر دارید با ما به اشتراک بگذارید تا تجربه شرکت در کلاسهای زبان را در اختیار دیگران قرار دهیم.
      با سپاس ایران آموزشگاه مرجع و بانک اطلاعات آموزشگاه های زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *