آموزشگاه زبان ادبا

معرفی آموزشگاه زبان ادبا در تهران

آموزشگاه زبان ادبا در تهران در خیابان ولیعصر محدوده مطهری با آموزش تخصصی زبان آلمانی با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی زبان آلمانی MENSCHEN در سطح A1 و برنده تندیس خلاقیت در سال ۹۴ و ۹۵ با مدیریت دکتر سعیده ادیب.

زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی و سوئدی از زبان هایی هستند که در آموزشگاه ادبا با متد نوین در کلاس های زبان آلمانی با استاندارد آموزش داده می‌شود.

آموزش زبان آلمانی از الفبا را مطابق با متد سفارت آلمان در دستور کار خود قرار داده است آموزشگاه زبان آلمانی ادبا که بیشترین مهم را در آموزش زبان آلمانی را عهده دار است، با تاکید بر یادگیری دانشجویان زبان آلمانی بر روی افعال پر کاربرد زبان آلمانی، سعی در آموزش زبان آلمانی و بسط و توسعه زبان آلمانی در سطح A1 آلمانی و نیز لغات آلمانی سطح A1 را دارد.

آموزشگاه زبان ادبا در تهران برنده تندیس مدیریت و خلاقیت برتر در سال ۹۴ و همچنین برنده تندیس شهرت برند در سال ۹۵ و نیز برترین های آموزش از سوی منتخب اساتید دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی و همچنین دانشگاه‌های آلمان، فعالیت خود را رسما از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده و به عنوان یکی از متولیان امر آموزش در خدمت اقشار مختلف جامعه می باشد.

اساتید آموزشگاه زبان ادبا در تهران

اساتید موسسه زبان آلمانی ادبا در بخش آموزش زبان آلمانی از الفبا بسیار با تجربه و باسابقه می‌باشند. به عنوان مثال جناب آقای دکتر بهرامی (معاون دپارتمان آلمانی دانشگاه شهید بهشتی)، آقای دکتر دستمالچی، خانم دکتر شاه نشین، خانم دکتر اسلامی، آقای دکتر رهگذر، آقای ریش سفید، آقای مولوی، آقای پورمحمدی، خانم سلطانی، خانم طباطبایی و خانم طاهری …

اطلاعات معرفی ادبا در سایت موسسه

مؤسسه زبانهای خارجی ادبا ، بزرگترین جامعه ی زبان آلمانی در کشور با مدیریت سرکار خانم دکتر سعیده حسینی ادیب با بیش از ۲۵۰۰ دانشجویی فعال در کلاسهای حضوری ویا آنلاین می باشد. سرکار خانم دکتر ادیب فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی در مقطع دکتری از کالج مدیریت و فناوری کمبریج انگلستان می باشد.

همچنین دارای مدرک MBA از آکادمی Eleurn Ever Business School سوئیس و مدرک MBA در رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار و مدرک DBA سرکار خانم دکتر ادیب در سال ۱۳۸۵ مؤسسه فرهنگی هنری ادبا را پایه ریزی نمود و پس از ثبت از همان سال فعالیت رسمی خود را آغاز نمود و طی این سالها موفق شد دهها دوره آموزشی را در مؤسسه ادبا و یا برای شرکتها و نهاد ها مختلف از جمله صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران و یا روزنامه همشهری برگزار نماید.

مدیریت مؤسسه زبانهای خارجی ادبا طی این سالها در سمینارها و گرد همایی های مختلف شرکت جسته و مدارک و مدارج علمی که نامشان در پی آمده زینت بخش مدیریت مؤسسه گردیده است.

کسب نمایندگی از سوی دانشگاه ایروان کالیفرنیا با مدرک: ((English and Certificate For Internationals)) – حضور در کنفرانس اجلاس مدیریت و خلاقیت برتر در جزیره کیش از سوی مرکز آموزش و پرورش متخصصین ایران و دریافت لوح تقدیر، شرکت در کنفرانس مدیریت و خلاقیت در هزاره سوم از سوی جهاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران ودریافت تندیس و لوح تقدیر، حضور در همایش چشم انداز کسب و کار و کار آفرینی در افق ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی ودریافت لوح تقدیر و تندیس، شرکت در همایش مشتری مداری CS از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی و دریافت لوح تقدیر و تندیس، موعود ویژه در کنفرانس بین المللی چهره های نامی از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی و دریافت لوح تقدیر و تندیس -موعود ویژه در کنفرانس بین المللی چهره نامی بانوی ایرانی و دریافت لوح تقدیر Famous IraninLadies Congerence برگزاری دهها دوره موفق کلاسها آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون.

منبع: سایت ادبا

ارتباظ با آموزشگاه

  • نوع فعالیت: با مجوز رسمی
  • مدیریت: آقای دکتر بهرامی (معاون دپارتمان آلمانی دانشگاه شهید بهشتی)
  • آدرس آموزشگاه: تهران، منطقه ۶، خیابان شهید مطهری، پلاک ۵۱
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۹۷۱۸۴۷ – ۰۹۱۲۱۴۵۳۵۳۰ – ۰۲۱۸۸۹۱۳۱۵۶ – ۰۲۱۸۸۹۲۶۲۲۶

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *