آموزشگاه آشپزی و قنادی و هتلداری پیشگامان

آموزشگاه آشپزی و قنادی و هتلداری پیشگامان

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای (طرف قرارداد سازمان آموزش و پرورش)

آموزشگاه آشپزی و قنادی و هتلداری پیشگامان مشهد یکی از برترین آموزشگاه های دوره های هتلداری در مشهد با سابقه و فعالیتی درخشان در زمینه های مختلف آموزشی چون آموزش دوره های رشته آشپزی، آموزش دوره های رشته قنادی، آموزش دوره های رشته هتلداری و دیگر موارد در این حوزه بصورت فعال و پیشگام در حال فعالیت می باشد و هر ساله تعداد زیادی از هنرجویان زبده بین المللی را وارد این عرصه می نماید.

آکادمی پیشگامان با بهره گیری از تیم مدیریتی و اساتید متخصص و با استفاده از آخرین دستاورد ها و تکنولوژی روز دنیا، در محیطی کاملا کارگاهی و تخصصی به آموزش کارآموزان و هنرجویان مبادرت می ورزد.

 دوره های آکادمی مختص افرادی است که به دنبال یادگیری اصول پایه در صنعت غذا و نوشیدنی، هتلداری و گردشگری هستند،  قصد مهاجرت دارند و یا می خواهند زمینه های خود اشتغالی خود را فراهم آورند. همچنین اشخاصی که به دنبال ارتقاء سطح دانش و تجربه ی خود در این صنعت هستند نیز می توانند با شرکت در این دوره ها و بهره گیری از بهترین اساتید و در محیطی کاملا صنعتی به این مهم دست پیدا کنند.

دوره های آموزشی آکادمی پیشگامان

⇐ دوره های تخصصی آشپزی و مستر شف

این دوره ها به صورت کوتاه مدت (کارگاهی) و بلندمدت (دوره های جامع با منوی ثابت)، در محیطی کاملا کارگاهی و با بهره گیری از بهترین اساتید صنایع غذایی برگزار می شود و به هنرجویان در پایان دوره ها مدرک بین المللی و قابل ترجمه ار سازمان فنی و حرفه ای تعلق می گیرد.

عناوین شغلی: آشپزی ملل ، آشپزی روز ، آشپزی غذاهای فوری ( فست فود) ، آشپزی غذاهای گیاهی و

⇐ دوره های قنادی و نان

این دوره ها به صورت دوره های کوتاه مدت (کارگاه های دو یا سه جلسه ای) و بلند مدت (دوره های جامع و سی جلسه ای)، در محیطی کارگاهی و به صورت ورکشاپ برگزار می شوند و کارآموزان می توانند پس از این دوره ها مدارک بین المللی و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

عناوین شغلی: قنادی ، نان های حجیم و نیمه حجیم، شیرینی پزی، دسر ساز بین المللی ، نوشیدنی های سرد و گرم ، شکلات ساز ، چیدمان میز و سفره آرایی و

⇐ هتلداری و گردشگری

  • اهدای دیپلم هتلداری و گردشگری
  • برگزاری دوره های آداب معاشرت، تشریفات و زبان تخصصی هتلداری و گردشگری
  • برگزاری دوره های قنادی و آشپزی هتل در محیطی کارگاهی و در مقیاس صنعتی
  • اهدای دیپلم گردشگری و هتلداری (این آکادمی طرف قرارداد با سازمان آموزش و پرورش کشور است)
  • برگزاری دوره های حین خدمت برای همکاران

عناوین شغلی: مدیر تور ، راهنمای عمومی گردشگری ، راهنمای موزه ، زبان گردشگری ( عربی و انگلیسی)  در ۳ سطح و، مدیریت هتل ، کارمند پذیرش ، زبان تخصصی هتلداری ،مدیر خانه داری، مدیر غذا و نوشیدنی و آشپزی هتل درجه یک و دو

پل ارتباطی با آموزشگاه

  • مدیر مسول: آقای فروزان
  • تلفن تماس: ۳۷۶۰۳۲۶۱ – ۳۷۶۴۷۵۰۴ – ۰۹۱۵۵۵۹۹۲۶۹
  • آدرس: مشهد، فلسطین ۲۲، پلاک ۷۶

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *