آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی مهرنگار

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی مهرنگار


آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی مهرنگار

آکادمی هنرهای تجسمی مهرنگار در مرکز تهران قرار دارد. این مرکز فعالیت های هنری خود را از سال ۱۳۹۸ در راستای آموزش هنرهای تجسمی آغاز نمود. مدیریت مجموعه برعهده سرکار خانم فاطمه شجاعی مهر است. همانطور که میدانید مراکز آموزشگاه های هنرهای تجسمی انواع رشته های هنری نظیر خوشنویسی (قلم و خودکار)، زیبا نویسی و تصحیح دستخط، تذهیب، هایپررئال سیاه قلم، عکاسی، کار با رزین، سفالگری (کار با چرخ، کار با دست، نقش برجسته، لعاب، قالبگیری و میناکاری)، چرم دوزی، جواهر دوزی، گلدوزی برزیلی و دیگر رشته های هنری را در بر میگیرد.

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی مهرنگار با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار کننده دوره های حضوری، غیرحضوری (آنلاین) و کارگاه های آموزشی در استان تهران بوده که از این نظر ویژگی برجسته ای نسبت با سایر مراکز دارد.

هنرجویان در طول آموزش زیر نظر اساتید برجسته و زبده آموزش ها را بصورت کاملا عملی میگذرانند و در پایان دوره آموزشی گواهی پایان دوره از آموزشگاه دریافت مینمایند.

دوره های آموزشی مجموعه مهرنگار چیست؟

همان طور که در بالا اشاره شد مجموعه دارای رشته های آموزشی متنوعی میباشد که در انتهای دوره از طرف آموزشگاه گواهینامه آموزش اعطا خواهد  مجموعه شامل دوره هایی چون:

دوره های آموزشی با امکان رفع اشکال غیرحضوری: خوشنویسی ( قلم و خودکار) – زیبا نویسی و تصحیح دستخط – تذهیب – نگارگری – عکاسی – کار با رزین – چرم دوزی – جواهر دوزی – گلدوزی برزیلی، آموزش تکنیک سیاه قلم به سبک هایپر رئال – آموزش تلفیقی مداد رنگی و پاستل به سبک رئال و …نقاشی مجسمه های پلی استر و رزین – نقاشی انیمیشن کارتونی – نقاشی مینیمال – ویترای – طراحی و سیاه قلم – عروسک سازی – مجسمه سازی – سفالگری – خوشنویسی – زیبا نویسی و تصحیح دستخط – تذهیب و نگارگری – ماکت سازی و مینیاتور و سه بعدی – نقاشیخط – شمع سازی و اسماج – چرم دوزی – گلدوزی و برزیلی – جواهر دوزی – گلیم، قالی، پته و گبه – خیاطی – کیک و شیرینی پزی مدرین

این موضوع را در نظر داشته باشید که مراکز آموزش هنرهای تجسمی طیف گسترده تری از آموزش ها را در بر میگیرند و هنرجویان با مراجعه به چنین مراکزی ممکن است در خلال آموزش استعدادهای خود را در رشته های دیگر نیز کشف نماید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه بهترین کلاس نقاشی تهران مراجعه کنید.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: فاطمه شجاعی مهر
  • آدرس اینستاگرام: academymehrnegar
  • تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۸۷۹۸۴۶
  • آدرس آموزشگاه: تهران، خیابان بوستان سعدی، بین خوش و قصرالدشت، بن بست جهان نما، پلاک ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *