بهترین آموزشگاه بازیگری

معرفی برترین مراکز آموزش سینمایی و بازیگری و کلاس های بازیگری کشور


بهترین آموزشگاه های سینمایی تهران و ایران 🎬

لطفا فایل صوتی زیر را پلی کنید و در ادامه فهرست صفحه را با دقت بخوانید

بهترین کلاس بازیگری و آموزشگاه سینمایی تهران و ایران کجاست؟

کلاس بازیگری نقطه ای برای پرتاب شما به قله های شهرت است. یک آموزشگاه بازیگری خوب میتواند نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد. در این صفحه از سایت ایران اموزشگاه به بررسی و معرفی و مقایسه بهترین کلاس بازیگری میپردازیم.

در ادامه این صفحه از سایت ایران آموزشگاه موارد زیر رو بهتون توضیح میدیم:

  • معرفی بهترین کلاس بازیگری تهران و ایران
  • معرفی دوره های سینمایی
  • بهتون میگیم از کجا برای بازیگری شروع کنید
  • کجا تست بازیگری یا تست صدا بدید
  • منابع آموزش بازیگری چیه
  • سوالات شمارو پاسخ میدیم

علاقمندان به عرصه بازیگری و سینما میتوانند به یک مرکز آموزش هنرهای نمایشی خوب برای آموزش بازیگری یا دوره های سینمایی دیگر مثل کارگردانی، نویسندگی، فن بیان، تئاتر، گریم سینمایی، گویندگی و … مراجعه کنند.

اگر قصدتان بازیگری نیست مطلب زیر را بخوانید

حتما برای اطلاعات بیشتر درباره دوره های سینمایی مثل کارگردانی، فن بیان، نویسندگی و … وارد صفحه ” دوره های سینمایی ” شوید و برای پیدا کردن کلاس های دیگر دوره ها وارد صفحات زیر شوید.

rahnamaye bazigari iranamozeshgah

اگر نیاز به تست بازیگری و استعدادیابی دارید روی صفحه زیر کلیک کنید

با ما همراه باشید و لطفا اطلاعات تمامی مراکز رو کامل مطالعه کنید.

بهترین کلاس بازیگری، تئاتر و کارگردانی تهران و ایران

توجه فرمایید: قیمت + دوره + مدت آموزش ها متفاوت است. لطفا با شماره یا واتساپ مراکز تماس بگیرید.

_

جدول مقایسه ویژگی های مراکز آموزش بازیگری

مراکز نام برده شده همه جزو مراکز دارای مجوز هستند و دوره های متفاوتی را برگزار میکنند.

در صورت تمایل برای معرفی مرکز آموزشی خود در این صفحه با واتساپ ایران اموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

نام
محله
تلفن
آموزشگاه سینمایی و فیلمسازی هنر و سینما جهان کودک ۰۹۱۲۲۱۱۱۱۰۴
آموزشگاه بازیگری کودک و بزرگسال پانیذ رسالت ۰۲۱۷۷۰۵۲۶۳۳
آموزشگاه بازیگری داریوش ارجمند کاج
۰۲۱۷۷۶۴۲۶۶۷
آموزشگاه سینمایی مکتب کمدی ایران باقرخان ۰۲۱۶۶۵۶۸۱۰۳

آموزشگاه بازیگری جام جم

ولیعصر ۰۲۱۸۸۳۷۳۲۲۶

آموزشگاه آزاد بازیگری کودک بارانا

صادقیه ۰۹۱۲۷۰۷۱۰۹۳

موسسه فرهنگی هنری سپیدار

میرداماد ۰۹۹۸۱۸۰۴۰۴۱
آموزشگاه بازیگری و تئاتر سمندریان شریعتی ۰۲۱۸۸۴۰۸۲۲۸
_

🔻 آموزشگاه بازیگری و تئاتر سمندریان

_
  • اطلاعات تماس آموزشگاه سمندریان: «کلیک کنید»
  • آدرس آموزشگاه سینمایی سمندریان: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه قصر، اندیشه یکم، پلاک ۶، طبقه همکف
  • تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۴۰۸۲۲۸
مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»

آموزشگاه سینمایی سمندریان در شریعتی قرار دارد و با مدیریت مرحوم استاد محمد سمندریان اداره میشد می‌باشد. بی شک نام استاد محمود سمندریان خود گویای اعتبار این آموزشگاه بازیگری می‌باشد. کلاس های بازیگری سمندریان در غیاب مرحوم استاد سمندریان با مدیریت هما روستا همسرشان برگزار میشد.

تعداد قابل توجهی از بازیگران مطرح مانند محمدرضا فروتن، حامد بهداد، مرجان شیرمحمدی، امیر جعفری و… خود را از شاگردان زنده‌یاد سمندریان می‌دانند. بعد از درگذشت این هنرمند، آموزشگاه این استاد با مدیریت هما روستا همسر او، فعالیت خود را ادامه داد و در حال حاضر احمد ساعتچیان فن بیان، حسین کیانی تحلیل نمایشنامه، محمودرضا رحیمی بازیگری، محمدعلی سجادی شناخت سینما، پانته‌آ پناهی‌ها بدن بداهه، اصغر دشتی کارگاه تئاتر را در این آموزشگاه تدریس می‌کنند. (طبق آخرین اطلاعات).

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری سمندریان

اطلاعاتی در مورد هزینه و شهریه کلاس‌های بازیگری سمندریان در دسترس نیست. هنرجویان در دو ترم پنج ماهه (اردیبهشت و آبان تاریخ ثبتنام) وارد کلاس‌ها می‌شوند. برای ورود ابتدا با آنان مصاحبه‌ای انجام شده و تست سطح عملی و علمی بازیگری انجام میگیرد. کلاس‌ها به مدت چهار روز در هفته و هر جلسه سه ساعت برگزار می‌شود.

  • شهریه هر ترم مبلغ ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
  • پذیرش در دوره جامع ترمی، منوط به قبولی در مصاحبه ورودی است.
  • حداقل سن واجدین شرایط ثبت نام ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۴۰ سال است.
  • دریافت مدرک آکادمی منوط به گذراندن کامل هر دو ترم مقدماتی و پیشرفته و ارائه اجرای پایانی است.

_

🔻 آموزشگاه سینمایی و فیلمسازی هنر و سینما

_

آموزشگاه بازیگری هنر و سینما در تجریش قرار دارد و فعالیت درخشانی در امر آموزش و برگزاری دوره های مختلف بازیگری کودک و بزرگسال و دیگر رشته های سینمایی با حضور اساتید برجسته و درجه یک سینما چون دکتر محمد صادقی ، محمد حسین لطیفی ، داریوش موحد ، مسعود آب پرور ، خانم مهدیه اعرابی و مهدی ارجمند و دیگر اساتید مطرح سینمای ایران دارد. آموزشگاه دارای محیطی با کیفیت و مجهز بوده و مجموعه کاملا مقید به امور اخلاقی و با سلامت کامل مشغول به برگزاری دوره‌های سینمایی بصورت تخصصی است. آموزشگاه هنروسینما حضور اساتیدی چون بهروز افخمی و سیروس الوند و … را نیز در رزومه کاری خود داشته است.

” آموزش اصولی و صحیح هدف اصلی ماست “

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»

بی شک میتوان کلاس‌های آموزشی هنر و سینما را جزو برترین و اصولی ترین آموزش دهندگان هنرهای سینمایی در تهران بویژه آموزش بازیگری کودک و نوجوان دانست. شعار و هدف آموزشگاه “یادگیری اصولی و درست” دوره های آموزشی با حضور و مباشرت اساتید در تمام جلسات می‌باشد که به حق بخوبی از عهده این امر برآمده و تمام اصول یادگیری را با تمام توان توسط اساتید برجسته کشوری آموزش میدهند.

آموزشگاه تاکید زیادی بر آموزش اصولی توسط اساتید ذکر شده دارد و شرط آموزش‌ها را مباشرت و مشارکت حضوری خود اساتید در تمامی جلسات دانسته که جزو نکات برجسته و طلایی آموزشگاه محسوب میشود.

(اساتید نام برده شده تمامی کلاس ها را تا انتها خودشان آموزش میدهند) از جمله خدمات دیگر آموزشگاه بازیگری هنر و سینمای تولیدات دائمی فیلم های کوتاه است که بررسی تولیدات و اکران آن و جلسات نقد و بررسی سینمایی با حضور بهترین کارشناسان و منتقدان سینما و تلویزیون نام برد.

آموزش‌ها: دوره بازیگری تخصصی کودک و نوجوان، بازیگری بزرگسال، دوره کارگردانی، دوره فیلمنامه نویسی، دوره کارگاه تئاتر همراه با مشاوره رایگان و ارائه گواهینامه پایان دوره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت میپذیرد.

دوره تخصصی بازیگری کودک و نوجوان

هنر و سینما تنها برگزار کننده کلاس‌های تخصصی آموزش بازیگری به کودکان با حضور والدین می‌باشد. از ویژگی های برجسته دوره های کودک مجموعه آموزش های تضمینی رفع هرگونه ضعف و مشکلات شخصیتی در فضای سایکو درام و تئاتر درمانی – برطرف شدن مشکلات گفتاری – مشکلات شل زبانی – کند زبانی – لکنت زبان – بالا بردن اعتماد بنفس و رفع خجالت و … میباشد. بازیگری کودک ما یک دوره ی روانشناسیست.

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری هنر و سینما

توجه فرمایید: مبالغ دوره ها و مدت دوره ها ممکن است نسبت به هر دوره و تاریخ متفاوت باشد. ملاک هزینه ها مبلغ اعلامی از سوی آموزشگاه است.

برگزاری دوره های آموزشی در طول هفته صورت میگیرد. هزینه دوره ها در سایت بصورت کامل و تفکیک شده زده شده است اما دوره های بازیگری کودک از ۴ تا ۸ سال و نوجوان از ۸ تا ۱۵ سال و در ۴ ترم ۳ ماهه با هزینه هر ترم ۴.۰۰۰.۰۰۰ هزار تومان است. معرفی خوابگاه برای شهرستانی ها و برگزاری کلاس های آخر هفته برای شاغلین و شهرستانی ها).

_

🔻 آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ

_

آموزشگاه بازیگری پانیذ

آموزشگاه سینمایی اختصاصی کودک و نوجوان پانیذ یکی از برترین آموزشگاه های بازیگری در حوزه کودک و نوجوان در شرق تهران است. این آموزشگاه با فراهم کردن محیط آموزشی جذاب و پیشرفته اقدام به برگزاری دوره های کارگاه تئاتر و بازیگری، بازیگری در مقابل دوربین، زبان بدن، مبانی حرکت، تئاتر درمانی، فن بیان، تربیت حس، نمایش خلاق، تحلیل نقش، شخصیت شناسی و … نموده است. هدف آموزشگاه سینمایی پانیذ صرفا هنرمند پروری نیست، بلکه آموزش در راستای سلامت روانی کودکان و نوجوانان و افزایش قدرت، اعتماد به نفس و ارتباط موثر میباشد. در این آموزشگاه کودکان می آموزند که چگونه از راه کلام، حالات صورت و بازی، عمیق ترین احساسات خود را بروز دهند و ناب ترین مفاهیم را منتقل کنند. آموزشگاه بازیگری کودک پانیذ در شهر تهران و در محله تهرانپارس شرقی واقع شده است.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»

آموزشگاه سینمایی پانیذ این افتخار را دارد تا با برگزاری سالیانه دو جشنواره بزرگ، چهار جشنواره مونولوگ و یک جشنواره فیلم، آموزش و تربیت بیش از ۹۰٪ سوپر استارهای کودک و نوجوان سینما، تئاتر و تلویزیون را به صورت حرفه ای داشته و در آینده درخشان هنر این مرز و بوم با وجود این نخبگان سهیم باشد.

هدف آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ صرفا هنرمند پروری نیست، بلکه آموزش در راستای سلامت روانی کودکان و نوجوانان و افزایش قدرت ارتباط موثر در کودکان و پرورش اعتماد به نفس میباشد. کودکان می آموزند که چگونه از راه کلام، حالات صورت و بازی، عمیق ترین احساسات خود را بروز دهند و ناب ترین مفاهیم را منتقل سازند.

هنرجویان برتر

از شناخته شده ترین فارغ التحصیلان این آموزشگاه میتوان به این افراد اشاره کرد: مهدی قربانی (بازیگر نوجوان فیلم ابد و یک روز) امیرمهدی کوشکی (بازیگر نوجوان فیلم گشت ارشاد۳) آیسان حداد (بازیگر کودک فیلم چنل) زینب فلاحت پیشه ( بازیگر خردسال سریال پادری) همراز اکبری (بازیگر خردسال سریال عاشقانه و گیسو) سامیار محمدی ( بازیگر فیلم خشم و هیاهو) محمد شاکری (بازیگر نوجوان فیلم پاستاریونی) محمد بلوکات ( بازیگر نیسان آبی) غزل شاکری ( بازیگر کودک تئاتر بینوایان) و بسیاری از هنرجویان آموزشگاه سینمایی و بازیگری پانیذ که در عرصه‌های مختلف به عنوان بازیگر مشغول فعالیت هستند.

  • با سابقه معرفی به پروژه های سینمایی و تئاتر کشور
  • اعطای مدرک معتبر در انتهای دوره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • برگزار کننده دوره بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی
  • در گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال با گروه بندی مجزا
  • بیش از ۱۷سال سابقه
  • برگزار کننده بیش از ۲۰ جشنواره حرفه ای تئاتر و فیلم کوتاه هنرجویی
  • اجرای عمومی در پایان دوره هنرجو برای کسب تجربه در زمینه بازیگری
  • دارای مجوز رسمی ارشاد با رتبه الف
  • دوره های حضوری و آنلاین

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری پانیذ

دوره خردسال دوره دبستان دوره نوجوان دوره جوان
۴ تا ۷ سال ۷ تا ۹ سال و ۹ تا ۱۱ سال ۱۱ تا ۱۵ سال ۱۶ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۲۴ سال

هزینه و دوره های سینمایی توجه فرمایید: مبالغ دوره ها و مدت دوره ها ممکن است نسبت به هر دوره و تاریخ متفاوت باشد. ملاک هزینه ها مبلغ اعلامی از سوی آموزشگاه است.

قیمت کلاس ها

  • شهریه ترم اول (مقدماتی): ۵ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان
  • شهریه ترم دوم (میانی): ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
  • شهریه ترم های سوم و چهارم (تکمیلی و پیشرفته): ۷ میلیون تومان

آیتم های دوره پانیذ:

ترم اول

  • بیان و بدن
  • مبانی بازیگری
  • فنون بازیگری
  • سینما

ترم دوم

  • شخصیت شناسی
  • نمایش خلاق
  • نمایش ایرانی
  • نمایش عروسکی یا ساخت عروسک(ویژه خردسال دبستان)
  • نمایشنامه خوانی (ویژه نوجوان،جوان،بزرگسال)

ترم سوم

تمرین و اجرای نمایش برای عموم که با استفاده از مطالب دو ترم اول آموخته های خود را به کمک استاد در قالب یک نمایش به اجرا می رسانند.

_

🔻 آموزشگاه بازیگری داریوش ارجمند

_

آموزشگاه بازیگری هنر ارجمند یا کلاس بازیگری داریوش ارجمند در محدوده محله شریعتی قرار دارد و با مدیریت استاد داریوش ارجمند و استاد حسن خلیلی فر در سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت نموده است.

کلاس بازیگری داریوش ارجمند بعنوان “مدرسه عالی بازیگری” در معاونت سینمایی حوزه هنری با مدیریت استاد داریوش ارجمند و با مسئولیت آموزشی جناب آقای حسن خلیلی فر تاسیس شد؛ و پس از ده سال فعالیت در سال ۱۳۸۵ به زیر مجموعه آموزش های آزاد “دانشگاه سوره” انتقال یافت و سرانجام در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان آموزشگاهی مجزا و مستقل به کار خود ادامه داد. هنرجویان زیادی در رشته ها و دوره های مختلف کلاس های آموزشگاه داریوش ارجمند به کسب علم و معرفت پرداخته‌اند که اکنون در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»

معرفی اساتید آموزشگاه سینمایی داریوش ارجمند

آموزشگاه بازیگری هنر ارجمند در طول سالیان فعالیت خود مفتخر به همکاری با اساتید سرشناسی بوده که خالصانه علم و هنر خود را در اختیار هنرآموزان مشتاقان قرارداده اند که میتوان به اساتیدی چون داریوش ارجمند، علی ژکان، مرحوم نادر ابراهیمی، مرحوم رضا سیدحسینی، دکتر محمود کریمی حکاک، اصغر همت، پرویز پورحسینی، افسر اسدی، انوشیروان ارجمند، حسن خلیلی فر، عطاء الله کوپال، مرحوم فواد نجف زاده، مرحوم علیرضا احمدزاده، سعید پوراسماعیلی، میکائیل شهرستانی، محمدرضا دلپاک، محمد چرمشیر، جابر قاسمعلی، فریدون فرهودی، امیر پوریا، حسین معززی نیا، مرحوم حمید حمزه، نوید فرح مرزی، حامد نصرآبادیان، سهراب میرسپاسی، عادل تربتی و دیگر اساتید سرشناس اشاره نمود.

دوره های آموزشی در آموزشگاه سینمایی استاد ارجمند: کلاس های بازیگری – کلاس های کارگردانی – کلاس های فیلمنامه نویسی – کلاس های کارگاه تخصصی تحلیل فیلم – کلاس های نور و تصویر برداری – کلاس های عکاسی – کلاس های تدوین – کلاس های گریم

دانش آموختگان برتر بازیگری آموزشگاه هنر ارجمند: امیر آقایی، گلاره عباسی، آرزو نبوت، مجتبی پیر زاده، اکبر ملایی، شادی اسد پور، مهیا دهقانی، ریحانه پارسا، رضا فوادی، پدرام زنجانی، آرزو آفری، علی عبادت طلب، مسعود ترابی، شایان طهماسب پور، آیه قبادیان، رضا کشاورز و … بالغ بر دویست فارغ التحصیل که هم اکنون در رشته های مختلف مشغول به فعالیت در سینما و تئاتر می‌باشند.

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری داریوش ارجمند

توجه فرمایید: مبالغ دوره ها و مدت دوره ها ممکن است نسبت به هر دوره و تاریخ متفاوت باشد. ملاک هزینه ها مبلغ اعلامی از سوی آموزشگاه است.

دوره ی بازیگری سینما و تئاتر در یک دوره نه ماهه و ۱۰ ساعت در هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار میگردد ( ۳ ترم ۳ ماهه مقدماتی، میانی و پیشرفته) و شهریه دوره بازیگری (تماس بگیرید) … هزار تومان می‌باشد که بصورت اقساط همراه با چک نیز دریافت می شود. در دوره پیشرفته هنرجو با کمک آموزشگاه به اجرای یک تئاتر حرفه ای میپردازد.

_

🔻 آموزشگاه سینمایی مکتب کمدی ایران

_

آموزشگاه استنداپ کمدی

امکان کشف استعداد های هنر جویان، پرورش و معرفی آنها

آموزشگاه سینمایی ” مکتب کمدی ایران ” در میدان توحید واقع شده است. مجموعه با مدیریت آقای ابراهیم وحیدزاده، کارگردان و سناریست سینمای ایران و سازنده فیلم های سینمایی کمدی شام عروسی، عروسک، تاکسی نارنجی، تحفه ها، مجسمه، عشق فیلم، معادله فعالیت دارد. مجموعه مکتب کمدی ایران بصورت تخصصی در رشته های بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی فعالیت دارد و یکی از برترین مراکز آموزش بازیگری کمدی در ایران محسوب میشود.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»

اساتید مجموعه:

  • خانم ها: آزیتا حاجیان، مریم معترف، پریسا رضائی
  • آقایان: علیرضا خمسه، سیروس ابراهیم زاده، دکتر مهدی حامد سقایان، خسرو دهقان، شکر خدا گودرزی، محمدرضا دلپاک، پیمان پور خدادادی و…

رشته های آموزشی:

۱- بازیگری ۲- کارگردانی ۳- فیلمنامه نویسی

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری علیرضا خمسه

کلاس ها در سه دوره، مقدماتی، میانی، تکمیلی، به مدت ده ماه و هفته ای دو روز برگزار می شود و شهریه رشته های آموزشی در دوره های مختلف متغیر است. هزینه دوره مقدماتی بازیگری مبلغ ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای سنین ۱۵ سال به بالا است. برای اطلاعات بیشتر وارد وبسایت مجموعه شوید.

_

🔻 آموزشگاه بازیگری جام جم

_

همیشه دوست داشتیدکه یک بازیگر شوید و این رویای کودکی شما بوده تا به امروز و تصورتان نیز این است، که استعداد بازیگر شدن را هم دارید. درحالیکه برخی از چهره ها در عالم سینما و بازیگری به واسطه روابط فامیلی و یا سرمایه گذاری و یا شانس وارد عرصه بازیگری شده اند، که ورود و حضورشان، عمر چندانی نداشته و زود از یاد ها و خاطره ها رفته اند. ولی اکثر قریب به اتفاق بازیگران و هنر پیشه های معروف و مشهور آموزش های فراوان و اصولی دیده‌اند.
پس اولین گام برای ورود به دنیای سینما را، درست و اصولی بردارید و بازیگری را در یک مرکز معتبر آموزش ببینید.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»»

در این مسیر آموزشگاه جام جم واقع در شهرک غرب با سالها آموزش در زمینه های بازیگری و گویندگی، تصویربرداری، عکاسی و تدوین و… توانسته یک شیوه تخصصی و آکادمیک آموزشی را در حوزه بازیگری با استفاده از تکنیک های تاثیرگذاری صدا و چهره، هنرجویان بسیار موفقی را وارد دنیای حرفه ای بازیگری نماید که این موفقیت را مدیون برنامه ریزی دقیق، محیط حرفه ای و جذاب هنری و آموزش استاندارد، کامل و جامع بازیگری می‌داند. روابط دوستانه کاملا سالم با حفظ حریم شخصی و محترمانه، پلاتوهای تمرین و اجرای مجهز، استدیوهای فیلم‌برداری، اساتید مجرب و حرفه ای در آکادمی جام جم، میتواند پلی باشد جهت ورود شما هنرجوی عزیز به دنیای شیرین و جذاب بازیگری سینما، تئاتر و تبلیغات.

هنرجوی عزیز، روش ما در آکادمی جام جم برای آموزش شما به شرح ذیل می باشد:

  1. آشنایی با مفاهیم و نکات کلیدی برای درک بازیگری
  2. آموزش احساس – تمرکز – تخیل – تجسم – بداهه پردازی و مشاهده
  3. تقویت حافظه حسی – حافظه عضلانی و حافظه عاطفی
  4. شناخت و درک بیشتر از خود برای ورود به حرفه‌ی بازیگری
  5. آموزش حرکت و بدن در راستای، انعطاف بدنی شما جلوی دوربین و روی صحنه
  6. آموزش بازیگری روی صحنه و آموزش بازیگری مقابل دوربین

آکادمی جام جم دارای مجوز رسمی میباشد و با بیش از ۱۰۰ پروژه سینمایی، تلویزیونی، نمایشی و پیام بازرگانی همکاری داشته است. موارد زیر بخشی از خدمات آکادمی جام جم برای شما هنرجویان محترم است.

  • ارائه گواهینامه دولتی و بین المللی
  • اساتید سینما، تلویزیون و تئاتر
  • تست و مشاوره رایگان
  • فضای آموزشی حرفه ای و مجهز
  • معرفی به پروژه های هنری
  • شهریه بصورت اقساط
_

🔻 آموزشگاه آزاد بازیگری کودک بارانا

_

آموزشگاه بازیگری بارانا یکی از حرفه ای ترین و بروزترین آموزشگاه‌های مجرب در زمینه آموزش بازیگری کودک و نوجوان است که با استفاده از اساتید برتر در حوزه ی آموزش و سرفصل های آموزشی با متدهای کاربردی و آزمونهای موثر‌، در بالا بردن سطح آگاهی هنرجویان فعالیت داشته و ثمره ی آن حضور حرفه ای تعداد زیادی از هنر جویان این آموزشگاه در پروژه های سینمایی و تلویزیونی است.

تعهد ما ارتقای سطح دانش هنری کودک و نوجوان، بالا بردن اعتماد به نفس، کنترل استرس و افزایش تمرکز در مسیر زندگی و فعالیتهای هنری آنها است.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»»

دوره های آموزشی بشرح زیر است:

سطح یک:

ترم ۱: دوره آموزش بیان ۱ – دوره آموزش بدن ۱ – مبانی بازیگری
ترم ۲: کارگاه بازیگری ۱ – خلاقیت نمایشی
ترم ۳: کارگاه بازیگری ۲ – آشنایی با گریم – ادبیات نمایشی – آشنایی با موسیقی

سطح دو:

ترم ۱: بیان ۲ – آشنایی با دوربین – آشنایی با نور و صدا
ترم ۲: کارگاه بازیگری ۳ – دیدن فیلم و تحلیل فیلم
ترم ۳: فیلم نامه خوانی – تجربه بازی در یک فیلم کوتاه کلاسی

سطح سه:

ترم ۱: بیان ۳ – حرکات موزون (بدن) – شناخت هنرهای نمایشی – گونه های نمایش ایرانی (سنتی)
ترم ۲: کارگاه نمایش – دیدن نمایش و تحلیل نقش – نمایشنامه خوانی
ترم ۳: اجرای تئاتر تخصصی در سالن معتبر

_

🔻 موسسه فرهنگی هنری سپیدار

 

_

مدرسه بازیگری سپیدار با تکیه بر تجربه چند ساله خود در امر آموزش و داشتن فضایی مناسب جهت برگزاری دوره های آموزش بازیگری توانسته مسیری رو به پیشرفت برای هنرجویان خود رقم بزند. بهره بردن از اساتیدی که خود به صورت مستمر در سینمای حرفه ای مشغول به فعالیت هستند فضا را برای جذب هر چه بهتر هنرجویان به فضای حرفه ای مهیا کرده است.

مشاهده قیمت + دوره ها + اساتید «کلیک کنید»»

میثم بیدقی که استاد دوره های بازیگری مقابل دوربین است فارغ التحصیل رشته بازیگری است. سال ها به عنوان مسئول انتخاب بازیگر و دستیار کارگردان در کنار کارگردان های بزرگی چون هومن سیدی، رضا عطاران، مهران مدیری، بهرنگ توفیقی، کریم امینی، امیر پور کیان، پرویز شیخ طادی و … فعالیت مستمر داشته است.

عقیل بهرامی که مبانی بازیگری را تدریس میکند دانش آموخته بازیگری است. او دوره های کامل انجمن فیلم کوتاه تهران را پشت سر گذاشته و در سریال های سرگیجه و جان برادر ایفاگر نقش های مهم و تاثیر گذار بوده است و جدای از کارگردانی و بازیگری حرفه ای در تئاتر در موسسات مختلفی تدریس کرده است.

کلاس بازیگری خوب

مقالات سینمایی

اگر علاقمند به آموزش هستید بخش مقالات سینمایی سایت را مطالعه فرمایید.

_

آموزشگاه بازیگری امین تارخ

_

کارگاه آزاد بازیگری یا کلاس بازیگری امین تارخ اولین مدرسه بازیگری و آموزشگاه بازیگری در تهران در محله یوسف آباد در سال ۱۳۷۳ با مدیریت استاد امین تارخ تأسیس شد که یکی از اولین مؤسسات آموزش بازیگری سینما و از بهترین آموزشگاه های سینمایی تهران در ایران محسوب می‌شود.

از فارغ التحصیلان این موسسه که وارد عرصه‌های بازیگری شده‌اند می‌توان افراد ذیل را نام برد: حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، شهاب کسرایی، پوریا پورسرخ، مریم بوبانی، بیتا بادران، غزل صارمی، مجید مشیری، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، شبنم مقدمی، شهرام قاعدی، بیتا سحرخیز، شهناز شهبازی، مینا احمدوند، پاشا رستمی، فرانک حیدریان و … .

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری امین تارخ

توجه فرمایید: مبالغ دوره ها و مدت دوره ها ممکن است نسبت به هر دوره و تاریخ متفاوت باشد. ملاک هزینه ها مبلغ اعلامی از سوی آموزشگاه است.

آموزشگاه کلاس های بازیگری را در ۲ دوره ۹ ماهه در مهر ماه جذب میشوند که هر دوره شامل یک دوره ۹ ماهه آموزشی در دروس مختلف میباشد.

دوره ها در یک دوره ویژه نوجوانان از ۱۱ تا ۱۷ سال در ۱۰ جلسه ۳ ساعته بصورت کارگاهی انجام میشود و یک دوره بزرگسالان نیز برای ۱۸ سال به بالا برگزار میشود.

آخرین اطلاعات در مورد کلاس بازیگری مرحوم استاد تارخ

_

آموزشگاه بازیگری هشت میلیمتری

_

آموزشگاه بازیگری ۸ میلی‌متری

آموزشگاه بازیگری ۸ میلی‌متری یا کلاس بازیگری هومن سیدی در محله ظفر با مدیریت هومن سیدی، بازیگر و کارگردان کشورمان و به یاد استاد عباس کیارستمی کارگردان و نویسنده فرهیخته کشورمان راه اندازی شد. شاید این آموزشگاه به اندازه نام‌های بزرگ این عرصه سابقه فعالیت نداشته است اما در چند سال فعالیت خود هنرمندان متعددی به سینما و تلویزیون معرفی کرده است. مجموعه هشت میلیمتری با حمایت از هنرجویان مستعد خود سعی در ورود آنها به عرصه بازیگری دارد که در این راستا در سینمای خانگی با سریال قورباغه بازیگران برجسته ای به جامعه سینما معرفی نموده است.

دوره های آموزشی و قیمت کلاس بازیگری هومن سیدی

  • کارگاه کارگردانی در سینما: کیانوش عیاری
  • کارگاه بازیگری مقابل دوربین: هومن سیدی
  • بازیگری بداهه پردازی: هوتن شکیبا
  • تاریخ سینما: خسرو دهقان
  • بیان در بازیگری: شهروز دل افکار
  • بدن در بازیگری: کامیار صالح پور
  • آشنایی بازیگر با تدوین: بهرام دهقانی
  • آشنایی بازیگر با فیلمنلمه: علی طالب آبادی
  • تحلیل و نقد فیلم: سعید قطبی زاده
  • آواز: رضا کولغانی
  • یوگا: کامیار صالح پور
  • آموزش سوارکاری

_

آموزشگاه بازیگری امین حیایی

_

کلاس بازیگری امین حیایی یا “موسسه هنر گستر حیایی” یکی از بهترین آموزشگاه های بازیگری شمال تهران در زمینه کشف استعدادهای بازیگری و پرورش و معرفی آنها می‌باشد که با مدیریت بازیگر مطرح و سرشناس امین حیایی تاسیس شده است.

کلاس بازیگری آموزشگاه سینمایی امین حیایی

دوره های آموزشی آموزشگاه بازیگری امین حیایی شامل سه دوره مقدماتی، دوره تکمیلی و دوره پیشرفته میباشد.

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری امین حیایی

توجه فرمایید: مبالغ دوره ها و مدت دوره ها ممکن است نسبت به هر دوره و تاریخ متفاوت باشد. ملاک هزینه ها مبلغ اعلامی از سوی آموزشگاه است.

آموزش ها در ۳ دوره ۳ ماهه انجام می‌شود. هر دوره (مقدماتی، متوسطه، پیشرفنه) در هفته یک روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعداظهر ادامه دارد. روزهای پنج شنبه مختص نوجوانان و روزهای سه شنبه نیز مختص برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های مجموعه می‌باشد. شروع کلاس های مقدماتی از قیمت ۲ میلیون تومان در نیمه اول سال ۹۸ می‌باشد و شرایط سنی شرکت در کلاس ها عموما ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال تا محدوده سنی ۴۰ سال است.

_

آموزشگاه بازیگری پوران درخشنده

_

آکادمی بازیگری خُوَرمهـر

کلاس بازیگری پوران درخشنده یا آکادمی بازیگری خُوَرمهـر در محله یوسف آباد با مدیریت پوران درخشنده و با حضور سعید مطلبی در تمام زمینه ها و دوره های سینمایی از جمله فیلمسازی، بازیگری کودک و نوجوان، نویسندگی، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی، دوبله، چهره پردازی، و … مشغول به فعالیت می‌باشد و پذیرای هنرجویان علاقمند به بازیگری و کارگردانی و غیره می‌باشد.

آموزشگاه بازیگری پوران درخشنده یکی از بهترین کلاس بازیگری تهران در زمینه آموزش بازیگری به کودکان تلقی می‌شود.

دوره های آموزشی + قیمت کلاس بازیگری پوران درخشنده

برای اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌ها و هزینه و دوره های آموزشگاه سینمایی پوران درخشنده به شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره حضوری رایگان نیز به آدرس درج شده مراجعه فرمایید.

این آموزشگاه نیز در امر دوره های بازیگری کودکان بصورت ویژه و تخصصی مشغول به فعالیت می‌باشد.

کلاس بازیگری خوب

از مراکز دیگر آموزش بازیگری هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد. برای ورود به اطلاعات هر کدام از مجموعه ها روی آن کلیک کنید تا اطلاعات کامل آن نمایش داده شود.

کلاس بازیگری اشکان خطیبی

کلاس بازیگری اصغر فرهادی (آموزشگاه بازیگری بامداد یا خانه بین‌الملل بامداد)

آموزشگاه بازیگری بامداد یا خانه بین‌الملل بامداد یکی از مراکز فرهنگی هنری معتبر در ایران است چرا که این مجموعه با یدک کشیدن نام بزرگانی چون اصغر فرهادی و پریسا بخت‌آور مدیر موفق مجموعه بامداد، رشد سریعی در بین بزرگان آموزش بازیگری در ایران داشته است. از اساتید این مرکز میتوان به آقای اصغرفرهادی – آقای آتیلا پسیانی – اشکان خطیبی – خانم سحر دولتشاهی – خانم ویشکا آسایش – خانم غزل شاکری و … و … اشاره کرد.

مشاهده اطلاعات: آموزشگاه بازیگری بامداد

آکادمی سینمایی قرمز / کلاس بازیگری فریدون جیرانی

آکادمی سینمایی قرمز با مدیریت آقای فریدون جیرانی یکی از برترین مراکز آموزش دوره های سینمایی و بازیگری و تئاتر در تهران محسوب میشود. این مرکز با دارا بودن اساتید برجسته حوزه سینما و بازیگری دوره های مختلف سینمایی را در تهران بصورت حضوری و آنلاین برگزار مینماید. در ادامه به معرفی مجموعه بنا به اطلاعات وبسایت میپردازیم.

از اساتید برجسته این مرکز میتوان به کیانوش عیاری، فریدون جیرانی، سهیل دانش اشراقی، سحر دولتشاهی، مصطفی کیایی، محمدرضا منصوری، حسن معجونی، مسعود سلامی، سارا بهرامی، محسن قرائی، امیر حسین شجاعی، بهروز شعیبی، محمد کارت، حمیدرضا آذرنگ، بهرام دهقان، رضا ثروتی، حمید نعمت الله، و دیگر اساتید برجسته سینمای ایران اشاره کرد.

مشاهده اطلاعات تماس: آکادمی سینمایی قرمز

آموزشگاه بازیگری کارنامه

آموزشگاه بازیگری کارنامه

موسسه کارنامه در سعد آباد – مدرسه سینما تئاتر کارنامه | موسسه فرهنگی هنری کارنامه یکی از آموزشگاه های برتر سینمایی و بازیگری ایران است که در میدان تجریش خیابان افراز قرار دارد و مدیریت موسسه کارنامه با سرکار خانم نگار اسکندرفر می باشد. مدیریت آموزشی مجموعه نیز با حسن فتحی کارگردان مطرح سینما است.

مشاهده اطلاعات تماس: آموزشگاه بازیگری کارنامه

لیست دیگر کلاس های بازیگری تهران

لیست دیگر کلاس های بازیگری تهران

_
نام
آدرس
شماره

آموزشگاه آزاد سینمایی ماد

گیشا، نبش خیابان یکم، پلاک ۱۲، واحد ۸ ۰۲۱۸۶۰۱۴۲۴۷

آموزشگاه سینمایی عرفان کهن تهران

یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، نبش خیابان یازدهم ، پلاک ۸۸۱۰۱۰۴۰

آموزشگاه بازیگری روزنه تهران

 تهران، میدان ونک، کوچه ۱۸ گاندی، پلاک ۱۷، طبقه سوم ، واحد ۶ ۰۲۱۸۸۲۰۹۱۳۰

آموزشگاه سینمایی قرمز

تهران- یوسف آباد – کوچه ۱۲

بین خیابان بیستون و شهریار – قبل دوراهی- پلاک ۵۷

۰۲۱۸۸۰۲۴۰۲۲۰۲۱۸۸۰۲۴۰۲

آموزشگاه بازیگری سی نمایش تهران

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سه‌راه پلیس، بن‌بست ساجیان، پلاک ۱، طبقه ۲ ۸۸۴۵۷۷۹۸

۰۹۲۰۳۱۷۳۱۰۸

آموزشگاه سینمایی جهان نما تهران

تهران، میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، ابتدای خیابان فجر(جم)، پلاک ۱۴، طبقه دوم،  واحد ۵ و ۶ ۸۸۸۱۵۱۷۴

مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج تهران

تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، پلاک ۲۲ ۰۲۱۸۸۵۱۵۱۱۲

مدرسه آزاد فیلمسازی مسعود کیمیایی

تهران، بلوار اندرزگو، خیابان عبدالهی جنوبی، کوی ارشادی، بن بست مینو، پلاک ۱۵ ۰۲۱۲۲۲۰۰۵۵۶

آموزشگاه سینمایی دارالفنون

تهران، میدان انقلاب، جمالزاده جنوبی، خیابان کلهر، بین نوفلاح و کاوه، پلاک ۴۲ (ساختمان دارالفنون) ۰۲۱۶۶۵۷۳۰۰۰

کانون سینماگران جوان تهران

تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه نهم، پلاک ۴ ۰۲۱۸۸۷۱۴۳۶۳

آموزشگاه بارانا تهران

تهران، خیابان توحید، خیابان فرصت شیرازی نبش اسکندری شمالی، پلاک ۱۵۶ ۰۲۱۴۶۱۲۲۶۶۳

آموزشگاه شیوا آوا تهران

تهران، میدان ۷تیر، ابتدای پل کریم‌خان، خیابان خردمند جنوبی، انتهای کوچه حقانی۵، پلاک ۱۱، واحد ۵ ۸۸۳۲۲۹۷۴

آموزشگاه سینمایی انتخاب نواندیشان

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی بانک شهر، پلاک ۳۱۵۹، واحد ۵ ۰۲۱۲۲۷۲۱۹۱۱

آکادمی سینمایی پانیذ

بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) – جنب مترو علم و صنعت- مجتمع تجاری شاپرک- طبقه ۴- واحد ۴۰۸ ۰۲۱۷۷۷۰۸۶۸۳- ۰۹۱۲۹۲۳۱۵۷۶

آموزشگاه بازیگری هنر و سینما تهران

تهران، میدان قدس، ابتدای دربند، پلاک ۴۶، متروی تجریش ۰۲۱۲۲۷۰۵۷۵۰– ۰۹۱۲۶۴۳۱۹۱۵

کلاس آموزش گویندگی رویای صدا

عباس آباد- پایین تر از سینما آزادی- خیابان میرزای شیرازی شمالی- نبش کوچه مقدم- پلاک ۲۴۰- واحد ۱   ۲۶۷۱۰۶۴۳۰۹۱۹۲۴۲۵۳۰۳

آموزشگاه‌های آزاد سینمایی ابرو باد

تهران، خیابان فاطمی، خیابان رهی معیری، کوچه لعل غربی، بن بست برزگر، پلاک ۶، طبقه اول، واحد ۱ ۹۱۲۱۰۲۹۸۸۸

آموزشگاه‌های آزاد سینمایی افرا

تهرانف سید خندان، خیابان میرمطهری، نبش کوچه شقایق، ساختمان ۱۰۰۰، بلوک A، طبقه ۲، واحد ۸ ۰۹۱۲۳۹۴۵۰۶۶

آموزشگاه‌های آزاد سینمایی اندیشه ماهان

تهران، خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، جنب بانک صادرات، پلاک ۴۱۲ ۰۹۳۵۹۷۹۱۴۵۵

آموزشگاه سینمایی فرهنگ آوا

میرداماد، انتهای خیابان حصاری، پلاک ۳ ۰۲۱۲۶۴۲۱۴۶۶.

موسسه سینمایی آوای امید ستاره ایرانیان

تهران، بلوار کاوه، خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، سراه نشاط، پلاک ۳۶۴، طبقه سوم، واحد شمال غربی ۰۹۱۲۲۵۷۵۶۲۸

آموزشگاه بازیگری آینه در آینه

تهران، میرداماد غربی، جنب موزه دفینه، بازار بزرگ میرداماد، طبقه دوم اداری، واحد ۲۲۲ ۰۲۱۸۸۷۸۵۹۲۵

موسسه فرهنگی، هنری برداشت آخر

تهران، ونک، خ شیخ بهائی، خ مفتاح ۰۹۱۲۴۵۵۶۹

آموزشگاه سینمایی برگ

میدان تجریش- خیابان مقصود بیک (دربندی)، پلاک ۱۲۸  

۰۲۱۲۶۸۵۰۷۰۴

آموزشگاه سینمایی پرتو هنر تهران

تهران، بهار، خ دکتر شریعتی، خ کارگر، پ ۱۸ ۰۹۲۱۲۶۴۱۶۰۶

موسسه آموزش بازیگری پلک

تهران، زیر پل کریمخان ۰۹۲۲۶۴۰۴۴۱۰

موسسه پلکان آفرینش نقش

نارمک، خیابان شهید برادران محمدباقری، بزرگراه رسالت، پلاک ۴۷۱ ، مجتمع شاپرک، طبقه سوم، واحد ۳۶ ۰۹۱۲۳۴۵۳۵۹۹

مدرسه بازیگری تجربه

خیابان انقلاب، نبش خیابان فخر رازی، پلاک ۵۶، ساختمان باران، طبقه اول، واحد ۱۰۲ ۰۹۱۲۲۴۷۱۴۴۰

آموزشگاه بازیگری جوزانی

تهران، میدان هفت تیر، خیابان غفاری، کوچه رزمندگان، پلاک ۱۱، طبقه دوم، واحد ۳ ۸۸٠۲۴٠۲۲

کلاس آموزش بازیگری دایره سفید پویا

میدان فلسطین، خیابان طوس، کوچه تبریز، پلاک ۱۵ ۰۹۱۲۱۰۳۷۰۴۲

آموزشگاه بازیگری دلنوازان

تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، خیابان روانمهر، بن بست دولت شاهی، پلاک ۱، طبقه اوف، واحد ۵ ۰۹۱۲۱۰۵۸۹۴۷

آموزشگاه بازیگری دی پور

تهران. خیابان جلفا. روبروی فرهنگسرای ارسباران . خیابان بلبل. خیابان پیشداد. بن بست مریم. پلاک ۴ ۲۲۸۸۹۹۶۱

آموزشگاه آزاد سینمایی ذهن زیبا

خیابان شریعتی،خیابان ملک،نبش خیابان وزوایی،تماشاخانه ملک ۰۹۱۲۵۱۲۹۸۱۹

آموزشگاه بازیگری آبان

تهران، خیابان جمهوری ۰۹۰۲۵۵۷۳۶۹۱

آکادمی سینمایی رأی نو

تهران، یوسف‌آباد، میدان اسدآبادی، خ مهرام، ک ۴۲/۱ ۰۹۹۲۵۷۵۰۲۴۷

موسسه سینمایى تئاتر روزنه

میدان ونک، کوچه ۱۸ گاندی، پلاک ۱۷، طبقه سوم، واحد۶ ۸۸۲۰۹۱۳۰۰۹۱۲۲۱۱۵۰۱۸

آموزشگاه آزاد سینمایی سین

تهران، سعادت آباد ۰۹۱۰۲۰۰۱۴۴۰

کلاس بازیگری موسسه سینمایش

تهران، محله حشمتیه، خیابان دکتر شریعتی، خیابان ساجیان، پلاک۱

۰۲۱۲۲۴۶۴۸۱۸

آموزشگاه فن بیان و گویندگی شیوا آوا

تهران، ایرانشهر، بلوار کریمخان، خ خردمند جنوبی، خ حقانی، پ ۱۱

۰۲۱۸۸۸۴۱۳۱۱

آموزش گویندگی صدای ایران

تهران، خیابان آزادی، انتهای خیابان جیهون، خیابان رنجبر، تقاطع خیابان گلستانی، کوچه آلاپوش، پلاک ١٢

۵۵٧۵۶٩٣۵

آموزشگاه آزاد گریم سینمایی صورتگر

خیابان ولی عصر، بالاتر از بهشتی، جنب پمپ بنزین، برج ساعی ط ۵ و ۶ ، واحد ۵۰۳

۰۲۱۸۸۷۰۳۰۹۵ 

 آموزشگاه بنیاد بازی های رایانه ای تهران 

تهران، خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، نبش کوچه گلزار، پلاک ۹۸،  ۸۸۳۱۰۲۲۲

آموزشگاه بازیگری چامه تهران

تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، بن بست نیک پور، پلاک ۴، طبقه اول، واحد اول ۰۹۱۲۳۴۰۱۱۲۹

آموزشگاه راوی هنر آبان تهران

تهران، خیابان جمهوری، خیابان رازی، بن بست خرسند، پلاک ۲، طبقه همکف ۰۹۰۲۵۵۷۷۳۶۹۱

آموزشگاه بازیگری رأی نو تهران

تهران، خیابان یوسف آباد، جهان آراء، کوچه ۴۲/۱، پلاک ۲۰

۸۸۶۲۴۳۶۱  – ۰۹۱۲۵۴۵۰۲۴۷

آموزشگاه بازیگری رسانه تصویر تهران

تهران، خیابان فلسطین شمالی، پایین تر از تقاطع زرتشت، نبش کوچه امینی، پلاک ۵۲۳، طبقه ۴، واحد ۱۱، زنگ ۱۰

۰۹۱۲۱۰۳۳۲۱۸

 آموزشگاه بازیگری رسانه کهن وانیا تهران

تهران، زعفرانیه، سه راه آصف، خیابان اکبری، کوچه سیمین، پلاک ۵۰، طبقه همکف  ۲۲۱۸۱۲۷۵۰۹۱۲۳۵۳۲۶۳۷

آموزشگاه بازیگری رنگ و رو تهران

تهران، خیابان شریعتی، روبروی بهار شیراز، مجتمع فرهنگی هنری سینما ایران

۷۷۶۴۱۱۲۲

 آموزشگاه بازیگری صدای سحر تهران

تهران، میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک ۱۹، طبقه دوم جنوبی

۸۸۱۴۱۱۹۰ – ۰۹۱۹۸۳۶۱۱۸۳

آموزشگاه بازیگری طنین مهرآوا تهران

تهران، خیابان شریعتی، نبش خیابان دانشکده پلیس، پلاکح ۶۳۹، طبقه سوم، واحد ۷ ۰۹۹۱۹۴۲۵۶۹۵

آموزشگاه بازیگری عشق برتر خوارزمی تهران

تهران، سید خندان، خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبد اله انصاری، پلاک ۱۹۰، طبقه اول ۹۱۲۴۰۷۶۹۱۸

آموزشگاه بازیگری فریدا

تهران، شمال میدان آزادی، خیابان محمدعلی جناح، خیابان شهید صالحی، کوچه ولدخانی، پلاک ۴۸، طبقه اول، واحد ۲

۰۹۱۲۱۷۹۱۵۰۶

کانون آموزشهای سینمایی سمندریان تهران

تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه قصر، خیابان اندیشه شرقی، پلاک ۸

۸۸۴۰۸۲۲۸ – ۰۹۱۲۵۲۸۴۵۷

آموزشگاه کانون سینما گران جوان تهران

تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست) خیابان نهم، پلاک ۴

۸۸۷۱۴۲۶۲

آموزشگاه بازیگری مرآت هنر

تهران، خیابان انقلابف خیابان ابوریحان، کوچه عنصری، پلاک ۵، طبقه دوم ۰۹۱۹۳۲۱۴۹۲۰

مرکزآموزش گریم

تهران، خیابان آزادی، خیابان توحید، جنب  بانک تجارت شعبه توحید،  پلاک ۳۵، طبقه ۲ ۶۶۹۳۳۶۴۶

مکتب شهید ثالث

تهران، خیابان استاد نجات الهی، بالاتر از خیابان طالقانی، خیابان شهیاد صارمی، پلاک ۳۸، طبقه اول

۸۸۸۰۵۶۱۴ – ۰۹۱۲۸۴۵۵۱۱۸

دانلود لیست کل مراکز هنرهای سینمایی کشور “اینجا

کلاس بازیگری خوب

بهترین کلاس بازیگری کجاست؟

_

بهترین کلاس بازیگری کجاست؟ فاکتورهای مهم انتخاب یک کلاس بازیگری خوب چیست؟ کدام آموزشگاه بازیگری از همه بهتر است؟ بهترین اساتید آموزش بازیگری و تئاتر کجا هستند؟ بهترین رشته هنرهای سینمایی چیست؟ پاسخ داده شده است.

آکادمی های سینمایی معرفی شده جزو منتخبین و بهترین آموزشگاه های سینمایی ایران از نگاه ایران آموزشگاه می‌باشند و از جنبه های تبلیغاتی بدور بوده و با تحقیق و نظر سنجی از هنرجویان و مشاهده امکانات آموزشی آموزشگاه ها و گفتگو حضوری با مدیران این مراکز بزرگ انتخاب شده اند.

از فاکتورهای دیگر یک کلاس بازیگری میتوان به کیفیت و خدمات آموزشی مناسب، صداقت و سلامت در آموزش، کیفیت اساتید و قیمت دوره های این موسسات اشاره کرد. در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه های سینمایی ایران – قیمت جدید دوره های سینمایی در سال جدید – مدت و نوع دوره های آموزشی بازیگری، کارگردانی و دیگر دوره های سینمایی اشاره خواهیم نمود.

با افزایش اشتیاق علاقمندان در رشته های هنری و سینمایی تعداد آموزشگاه های سینمایی و هنرهای نمایشی هم زیاد شده است و آموزشگاه های سینمایی بسیاری در سطح تهران و کشور مشغول فعالیت و آموزش هنرآموزان می‌باشند که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات برجسته ای در آموزش دارند و توسط اساتید سرشناس در هر رشته در حال آموزش می‌باشند.

آموزش بازیگری

مجوز آموزشگاه های سینمایی و هنرهای نمایشی از کجا صادر میشود؟

مجوز آموزشگاه ها بازیگری از طریق ۲ نهاد صادر میشود:

۱- سازمان امور سینمایی

۲- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منابع آموزش بازیگری بصورت رایگان

اگر دنبال منابعی برای آموزش رایگان بازیگری میگردید حتما پیشنهاد میکنیم روی صفحه ” منابع آموزش بازیگری ” کلیک کنید تا اطلاعات دقیقی از منابع بازیگری را ببینید.

 

رشته های آموزشی مراکز سینمایی

آموزشگاه های سینمایی در رشته های مختلف مشغول به آموزش هستند و هنرآموزان در قالب کلاس‌های آموزشی، کارگاه ها و یا ورکشاپ‌های آموزشی در رشته‌های مختلف چون:

بازیگری حرفه ای سینما و تئاتر، کارگردانی و فیلمسازی، صدابرداری و دوبله (صداپیشگی)، عکاسی و فیلمبرداری و تدوین، گریم و چهره پردازی، نمایشنامه و فیلمنامه نویسی، موسیقی فیلم، انیمیشن و جلوه های ویژه و دیگر رشته های سینمایی مشغول به آموزش هستند. هر یک از این رشته ها ممکن است بصورت تخصصی دارای رشته‌های زیر مجموعه خود باشند.

انتخاب یک آموزشگاه مناسب و با کیفیت در بین تعداد بیشمار آموزشگاه‌ها ممکن است هنرجویان را دچار سر‌‌در‌‌گمی کند، ایران آموزشگاه در این مطلب قصد دارد تعدادی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین آموزشگاه های سینمایی را همراه با خدمات، دوره های آموزشی و هزینه آنها معرفی کند تا هنرآموزان نسبت به نیاز خود آموزشگاه مناسب را انتخاب کنند. با ما همراه باشید.

بعد از بازیگری به فیلم معرفی میشویم؟

کلاس های بازیگری محلی برای آموزش فنون بازیگری هستند و وظیفه ای برای شکت دادن هنرجوها در پروژه های فیلمسازی ندارند، همانطور که یک آموزشگاه موسیقی یا زبان وظیفه معرفی هنرجو به کنسرت یا گروه موسیقی را ندارد.

بازیگری در تهران

مراکز تست بازیگری در تهران کجاست؟ تست بازیگری کجا بدهم؟

برای تست بازیگری مراکز بسیاری وجود دارد. دلیل تست بازیگری باید مشخص شود که هدف از تست بازیگری چیست؟ آیا بنظر شما با تست بازیگری در فیلم بازی میکنید؟ خیر؛ تست بازیگری برای تعیین سطح شماست.

اگر دفتر فیلمسازی نیاز به بازیگر در پروژه ای داشته باشد فراخوان داده و شما میتوانید برای تست بازیگری مراجعه کرده تا شانس شرکت در فیلم یا پروژه هنری را داشته باشید.

مدت دوره های بازیگری چقدر است آیا ماهانه انجام میشود یا جلسه ای؟

اصولا کلاس های بازیگری بصورت دوره ای هستند و شما باید در یک دوره مقدماتی و دوره های بعدی پیشرفته شرکت کنید. مدت دوره ها معمولا بین ۳ تا ۱۰ ماه متغییر است.

مسلما شما بعنوان یک فرد مبتدی اول باید دوره مقدماتی را ثبتنام کنید و بعد از اتمام آن اگر قصد ادامه و پیشرفت را داشته باشید دوره پیشرفته را ثبت نام کنید. اما افرادی که از قبل تجربه بازی یا آموزشگاه را دارند نیز میتوانند بصورت تک درس یا مستقیم در دوره های پیشرفته شرکت کنند.

برای ثبت نام کلاس بازیگری باید تست بازیگری بدهم؟

خیر، آموزشگاه های بازیگری جزو آموزشگاه های آزاد هنری هستند و برای ثبت نام در کلاس ها نیاز به تست دادن نیست و با مدارک شناسایی میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید. اما در بعضی از آکادمی ها بعلت متقاضیان زیاد برای شرکت در کلاس ها آزمون ورودی انجام میشود تا سطح دانش و آگاهی فرد مشخص شود و اولویت برای افراد مستعد باشد.

کلاس تئاتر
کلاس تئاتر

کلاس بازیگری بهتر است یا کلاس تئاتر کجا برم؟

اگر بصورت حرفه ای به این دو نگاه کنید بین بازیگری و تئاتر در سبک اجرا تفاوت هایی وجود دارد اما برای یک مبتدی هیچ فرقی ندارد و بهترین راه برای شروع ورود به کلاس های بازیگری است.

در بسیار از آموزشگاه ها دوره آموزش هر دو یکی است و فقط چند آموزشگاه برای تدریس تخصصی اقدام به آموزش اختصاصی تئاتر مینمایند. از جمله مجموعه سمندریان.

کلاس بازیگری رایگان در تهران

آیا کلاس بازیگری رایگان هم انجام میشه؟

آیا آموزش بازیگری رایگان هم برگزار میشود؟

اینها سوالات پرتکراری است که از ما میپرسید. اگر صادقانه بگویم خیر؛ تمامی کلاس های بازیگری هزینه هایی دارد که باید از بخش آموزش بدست بیایید. البته در این بین ممکن است که بعضی مراکز سینمایی در اینستاگرام یا آپارات اقدام به آموزش های مقدماتی رایگان هم بکنند و یا اینکه جلسات مشاوره یا اول را هم رایگان برگزار کنند ممکن نیست.

معرفی دیگر کلاس های بازیگری در تهران:

  • کلاس بازیگری مسعود کیمیایی
  • کلاس بازیگری مهران مدیری
  • کلاس بازیگری شهاب حسینی
  • کلاس بازیگری جواد عزتی
  • کلاس بازیگری اشکان خطیبی
  • کلاس بازیگری محمدرضا گلزار
  • کلاس بازیگری رویا نونهالی
  • کلاس بازیگری مسعود آب پرور
  • کلاس بازیگری مسعود فراست
  • کلاس بازیگری فریدون جیرانی
  • کلاس بازیگری پرویز پرستویی
  • کلاس بازیگری حامد بهداد
  • کلاس بازیگری مهتاب نصیرپور
  • کلاس بازیگری پانیذ
  • کلاس بازیگری محمد حسین لطیفی
  • کلاس بازیگری میرباقری
  • کلاس بازیگری اصغر فرهادی
  • کلاس بازیگری داریوش مهرجویی
  • کلاس بازیگری نرگس آبیار
  • کلاس بازیگری مرضیه برومند
  • کلاس بازیگری بهرام بیضایی
  • کلاس بازیگری رامبد جوان
  • کلاس بازیگری بهروز افخمی
  • کلاس بازیگری مجید مجیدی
  • کلاس بازیگری کمال تبریزی
  • کلاس بازیگری سعید روستایی
  • کلاس بازیگری  تهمینه میلانی
  • کلاس بازیگری رضا عطاران
  • کلاس بازیگری سروش صحت
  • کلاس بازیگری علی مصفا
  • کلاس بازیگری ابوالحسن طالبی
  • و …

پرسش و پاسخ

اگر جواب سوال خود را نیافتید در انتهای صفحه بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید.

بعد از تمام شدن کلاس بازیگری به پروژه معرفی میشویم؟

خیر، اما آموزشگاه ها حتما از هنرجوهای با استعداد حمایت میکنند.

هیچ آموزشگاهی موظف نیست که بعد از آموزش هنرجو را برای فیلم معرفی کند و یا او را در پروژه ای استفاده کند. مثلا فرض کنید کسی که به یک آموزشگاه موسیقی مراجعه میکند آیا باید در انتهای کار توسط آموزشگاه به یک گروه خوانندگی معرفی شود!! مسلما جواب خیر است.

آموزشگاه ها وظیفه آموزش فنون بازیگری و سینمایی را دارند و بعد از اتمام دوره مدرک ویژه آن را ارائه میدهند.

نکته: البته باید به این نکته توجه داشت که مجموعه ها همه در تلاش هستند تا بهترین خروجی ها را داشته باشند و برای همین از هنرجویان با استعداد و پرتلاش حمایت کامل میکنند تا در پروژه ها وارد شوند، چون موفقیت هنرجو بعنوان رزومه قوی همان مجموعه تلقی میشود.

برای اطلاعات بیشتر مقاله تحت “راهنمای بازیگری” را مطالعه کنید.

من استعداد بازیگری دارم باید چکار کنم؟

بهتر است در مراکز معرفی شده در این صفحه تست بازیگری بدهید و بعد از آن به کلاس بازیگری بروید.

مراکز تست بازیگری کجاست؟

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر تست بازیگری دهند و در این تست موفق باشند بازیگر میشوند!! و یا آن مرکزی که به آن مراجعه کرده اند آنها را برای پروژه استفاده میکند!!

تست بازیگری فقط برای سنجش توانایی های فردی شماست و دادن تست برای انتخاب بازیگر و بازی در فیلم توسط دفاتر سینمایی یا کارگردان ها صورت میگیرد.

مدت دوره بازیگری چند وقت هست؟

مدت دوره های بازیگری و دیگر رشته های سینمایی کاملا بسته به سیاست آموزشی آموزشگاه دارد، ممکن است در بخش بزرگسالان و کودکان نیز تفاوت داشته باشید.

قاعدتا مدت اموزش به ۳ دوره مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته تقسیم میشود و هنرجویان باید به ترتیب از دوره اول یادگیری را شروع کنند و بترتیب به مراحل پیشرفته تر برسند.

مدت آموزش ها هم معمولا بین ۳ تا ۱۰ ماه است.

هزینه کلاس بازیگری چقدره؟

آموزشگاه هایی که در مقاله نام بردیم همه جزو برترین مراکز آموزش سینمایی کشور هستند و هزینه های متفاوت تری نسبت به مراکز دیگر دارند. شهریه و قیمت کلاس های بازیگری در سال جدید حدود ۲ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان میباشد.

هزینه دوره هایی مثل کارگردانی و فیلمنامه نویسی، گریم و … هر کدام متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر با شماره هر کدام از آموزشگاه ها تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره آموزش کلاس های بازیگری چطوره؟

ثبت نام در آموزشگاه های سینمایی و بازیگری برای عموم آزاد هست و هر آموزشگاه نسبت به سیاست خودش عمل میکنه. شما مراجعه میکنید و بعد از یک مشاوره میتونید مراحل ثبتنام رو انجام بدید. بعضی از مجموعه ها هم برای اینکه هنرجوهای خوبی داشته باشن اول کار اقدام به مصاحبه و آزمون میکنن که فقط افراد با استعداد رو آموزش بدن.

کلاس های بازیگری در دوره کرونا باز هستن؟

بله، تمامی آموزشگاه ها فقط در روزهایی که بدستور وزارت بهداشت تعطیل باشند فعالیت ندارند اما در باقی روزها درحال فعالیت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

برای شرکت در کلاس بازیگری محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر کلاس‌های بازیگری محدودیت سنی نداشته و شما با هر سنی می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت کنید.

 قیمت کلاس بازیگری شهاب حسینی چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمت کلاس بازیگری شهاب حسینی می‌توانید با دفتر ایشان تماس بگیرید.

کلاس های بازیگری در موفقیت آینده هنرجویان مؤثر است؟

بله قطعاً آموزش‌های تخصصی می‌تواند در موفقیت هنرجویان این رشته تأثیر بسزایی داشته باشد. در واقع با توجه به اینکه کلاس‌های بازیگری به‌صورت عملی بوده و هنرجویان صفر تا صد مهارت‌های بازیگری را یاد می‌گیرند می‌توانند در آینده با آمادگی بیشتری فعالیت داشته باشند.

شماره کارگردان برای تست بازیگری را از کجا بیابیم؟

برای یافتن شماره‌های مورد نظر کافی است به دفاتر ایشان مراجعه یا تماس بگیرید یا در سایت‌های مورد نظر مربوط به کارگردانان و بازیگران ارتباط بگیرید.

آیا در کنار کلاس های بازیگری سینمای کلاس تئاتر نیز برگزار می‌شود؟

بله در برخی از مؤسسات آموزش بازیگری کلاس تئاتر نیز برگزار می‌شود که هنرجویان می‌توانند بسته به علایق خود در هر یک از این کلاس‌ها شرکت نمایند.

بهترین آموزشگاه بازیگری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

با توجه به اینکه تعداد آموزشگاه بازیگری وجود دارد یک آموزشگاه بازیگری خوب باید از امکانات لازم و اساتید مجرب برخوردار بوده و همچنین آموزش‌های صفر تا صد بازیگری را ارائه کند. هنرجویانی که در دوره‌های بازیگری این آموزشگاه‌ها شرکت می‌کنند باید بتوانند به‌راحتی از پس تست‌های متعدد بازیگری برآمده و وارد این حرفه شوند.

کلاس بازیگری جواد عزتی در تهران برگزار می‌شود؟

برای اطلاع از محل برگزاری کلاس بازیگری جواد عزتی می‌توانید با مؤسسه ایشان تماس بگیرید.

هزینه کلاس بازیگری چقدر است؟

هزینه کلاس بازیگری در مؤسسات مختلف متفاوت بوده و برای اطلاع از آنها می‌توانید به هر یک از مؤسسات مراجعه کرده یا با آنها تماس حاصل فرمایید.

بازیگرانی که کلاس بازیگری دارند چه کسانی هستند؟

بازیگران زیادی کلاس بازیگری برگزار می‌کنند که از جمله آنها امیر جعفری، بهرام رادان، شهاب حسینی، مریم بوبانی، نگار فروزنده، پرویز پرستویی، صابر ابر، مریلا زارعی، پانته‌آ بهرام، امیر آقایی، هومن سیدی و… است.

کلاس بازیگری مهران مدیری طی چند جلسه برگزار می‌شود؟

کلاس بازیگری مهران مدیری معمولاً طی ۱۰ جلسه برگزار می‌شود که برای اطلاع دقیق از کلاس‌ها می‌توان با مؤسسه وی تماس بگیرید.

کلاس بازیگری محمدرضا گلزار به‌صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود؟

معمولاً برخی از مؤسسات برخی مباحث بازیگری را به‌صورت آنلاین آموزش می‌دهند که برای اطلاع از روند کار می‌توانید با دفاتر ایشان ارتباط برقرار کرده و سؤالات خود را بپرسید.

دفاتر سینمایی برای تست بازیگری فقط در تهران هستند؟

خیر بسیاری از دفاتر سینمایی برای تست بازیگری در شهرهای مختلف از جمله کرج، شیراز، اصفهان و… هستند.

کلاس بازیگری رضا عطاران یا کلاس بازیگری امین حیایی؟ کدام یک بهتر است؟

برای انتخاب بهترین کلاس بازیگری می‌توانید از تجربه افرادی که در کلاس بازیگری رضا عطاران و همچنین کلاس بازیگری امین حیایی شرکت کرده‌اند استفاده کنید. علاوه بر این با بررسی رزومه و سوابق هر یک از این بازیگران می‌توانید راحت‌تر بهترین کلاس بازیگری را انتخاب نمایید.

شماره تلفن برای ثبت نام بازیگری را از کجا پیدا کنم؟

شما می‌توانید از طریق سایت‌های هر یک از مدرسین بازیگری یا شبکه‌های مجازی آنها شماره تلفن برای ثبت نام بازیگری را پیدا کنید.

دوره بازیگری طی چند جلسه برگزار می‌شود؟

مدت‌زمان دوره‌های بازیگری متفاوت بوده و از ۱۰ جلسه تا چند ماه به طول می‌انجامد.

کارگاه بازیگری برای تقویت مهارت‌های بازیگری مفید است؟

بله در کارگاه‌های بازیگری به مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز برای بازیگری پرداخته می‌شود و شما برای تقویت مهارت بازیگری خود می‌توانید در کارگاه‌های بازیگری شرکت نمایید.

ثبت نام کلاس بازیگری تنها به‌صورت حضوری انجام می‌شود؟

خیر شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی یا تلفنی برای ثبت نام در کلاس بازیگری اقدام نمایید.

آیا برای شرکت در کلاسهای بازیگری باید تحصیلات آکادمیک داشته باشیم؟

خیر لزوماً برای شرکت در کلاسهای بازیگری به تحصیلات آکادمیک نیاز نبوده و شما با هر تحصیلاتی می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت نمایید.

آموزش بازیگری کودکان در مؤسسات بازیگری برگزار می‌شود؟

بله در بسیاری از مؤسسات بازیگری آموزش بازیگری کودکان نیز برگزار می‌شود و کودکان ۲ تا ۱۰ سال می‌توانند در دوره‌های آن شرکت کنند.

آیا کلاس‌ها در اموزشگاه بازیگری به‌صورت مختلط برگزار می‌شود؟

آموزشگاه‌های بازیگری کلاس‌ها را مختلط یا به‌صورت تفکیکی برگزار می‌کنند که هنرجویان بسته به شرایط خود می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

بهترین کلاس بازیگری کدام است؟

برای انتخاب بهترین کلاس بازیگری باید چند مورد مهم را مد نظر قرار دهید که در مطلب به آن پرداخته شده است.

مدرسه بازیگری در تهران بهتر است یا شهرستان‌ها؟

هر یک از مدارس بازیگری ویژگی‌هایی دارند که برای اطلاع از آنها می‌توانید تحقیقات لازم را انجام دهید.

کلاس های تئاتر شرکت کنم یا کلاس بازیگری سینمایی؟

شما بسته به علاقه خود می‌توانید در کلاس های تئاتر یا دیگر کلاسهای این حوزه شرکت نمایید.

اموزش بازیگری برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله اموزش بازیگری از صفر بوده و افراد با سطح مهارتی مبتدی نیز می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

کلاس کارگردانی در کجا برگزار می‌شود؟

کلاس کارگردانی نیز در آموزشگاه‌های هنر و مدارس مربوطه برگزار می‌شود.

کلاس آموزش بازیگری رایگان در کجا برگزار می‌شود؟

کلاسهای اموزش بازیگری دارای هزینه بوده و برای آموزش رایگان بازیگری می‌توانید از کلیپ‌های آموزشی موجود در اینترنت استفاده کنید.

ادامه سوالاتجمع کردن سوالات

۱۸۴ دیدگاه

  • دنبال یکی از اساتیدی هستم که قبلا با او دروس فیلمنامه نویسی و کارکردانی کذرانده ام اما نمی دانم در حال حاضر در کدام آموزشکاه سینمایی مشغول به تدریس هستند جطور می توانم ایشان را بیدا کنم ؟

  • خواش میکنم اگر کسی میدونه جواب سوالای منو بده
    شماره تلفن کلاس بازیگری شهاب حسینی رو کسی داره؟
    آدرس کلاس بازیگری مهتاب نصیرپور کسی میدونه کجاست؟
    ادرس دفتر تست بازیگری رضا عطاران رو اگر کسی میدونه بهم بگه؟
    یا اگر کلاس های کارگردانی نرگس آبیار رو رفتین و تجربه دارید بهم بگید.
    هزینه کلاس بازیگری مسعود کیمیایی هم اگر کسی میدونه بهم بگه شنیدم کلاساش سبک کار خودشو یاد میده
    ادرس دفتر تست بازیگری مهران مدیری
    یا اگر از تاریخ فراخوان تست بازیگری هومن سیدی خبر دارید بگید.
    من اینارو مدتیه زیر نظر دارم برام مهمه بدونم کی فعالیت میکنن که اطلاعات کلاساشونو بدست بیارم.
    خیییییلیییی ممنون از سایت خوبتون دمتون گرم

    • سلام دوست عزیز
      ما در این مطلب سعی کردیم بهترین مراکز رو معرفی کنیم. البته ک مراکز سینمایی دیگه ای هم در زمینه آموزش های سینمایی و کلاس های بازیگری در تهران و ایران فعالیت دارن و اگر اطلاعات دیگه ای بدست بیاریم حتما در صفحه منتقل میشه.

  • تروخدا قیمت کلاس بازیگری شهاب حسینی و قیمت کلاس بازیگری مهران مدیری رو بگید. و اینکه الان که کتایون ریاحی رو گرفتن وضعیت کلاسای بازیگریش چی میشه؟؟؟؟ اونایی که پول دادن بهشون پس میدن یا برگزار میشه؟

    • من ملینام ۱۱ سالمه امروز سال ۱۴۰۲ ۵ اوت و شنبه است می خواستم بدونم من هم میتون در کلاس های
      بازیگری شرکت کنم با سپاس ممنون میشم جواب بدین همه میگن بزر‌ شده از رشته ی هنر دوبله و بازیگری برم ببینین میرم ولی الان شروع میکنم تا آینده‌ای ممنون میشم پاسخ بدین

  • من کلاس بازیگری رایگان در تهران میخام کسی هست برگزار کنه؟ اگر خصوصی هم بشه ایراد نداره میخام هر جوری ک شده یاد بگیرم به هر طریقیییی ک شده

  • سلام. کدوم کلاس بازیگری از همشون بهتره؟ توی اغتشاشات کلاسا برگزار میشن؟ من ۱۶ سالمه و خیلی بازیگری رو دوست دارم میخام یاد بگیرم برم خارج از کشور بازی کنم

  • و همچنین بهترین موسسه فقققققط برای تست بازیگری نه کلاس در تهران کدام موسسه هستش و به بنده پیشنهاد میدید من در موسسه **** تسست بازیگری دادم چطوریه

  • سلام وقتتون بخیر من شهرستان زندگی میکنم در حاال خاضر قضیه اینه که من یک بار به تهران اومدم و نیست بازیگری دادم قبول شددم الان بههم چند تا فیلم و سریال پششت سر هم پیشنهاد شدده من مشکلم اینجاست جای موندن در تهران ندارم و اونقدر هم پولی ندارم که بیام در هتل بمونم چنند ماهی خواستم بدونم آییا مسئولان فیلمی که بههم پیشنهاد دادند جای موندن برای من میدند یا خییر

  • سلام وقت شما بخیر
    یک سوال دارم، به بنده موسسه آموزشی *** رو معرفی کردند و گفتند کلاسهای بازیگری تئاتر اونجا خیلی خوبه، اما تو سایتتون راجع به اون چیزی ننوشته بودین، چون هزینش خیلی بالا است لازم دیدم اول بپرسم و در صورتی که مطمئن شوم کلاس هایشان خوبند در آن شرکت کنم. نظرتان در مورد موسسه **** چیست؟
    ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام اسم من زینب هست و ۱۴ سالمه تهران زندگی میکنم علاقه شدیدی به بازیگری دارم میخواستم بدونم از بین کلاس هایی که داخل سایت گذاشتید کدومش برای سن مناسب تر هست ‌.

    • سلام زینب عزیز
      مراکز نام برده شده در این صفحه جزو بهترین مراکز سینمایی هستند، اطلاعات مراکز را با دقت مطالعه کنید، چند مرکز نام برده شده کلاس های بازیگری ویژه کودکان و نوجوانان دارند که در توضیحات آن آمده است. در صورت سوال مجددا پیام ارسال کنید.

  • سلام من به کارگردانی علاقه دارم و نیاز به آموزش دارم و شهرستانی هستم و اینجا هیچ جایی وجود ندارد که برم کلاس بخاطر همین می‌خوام بیام تهران اما اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم و کدوم آموزشگاه برا مبتدی ای مثل من به درد میخوره و اینکه من صفر صفر هستم،لطفا راهنمایی کنین

    • سلام مائده عزیز
      معمولا افراد برای ورود به کارگردانی تا میزانی بازیگری را یادمیگیرن و بعد به کارگردانی وارد میشن. در هر صورت شما میتونید برای آموزش کارگردانی به هر کدوم از این آموزشگاه هایی که نام بردیم پیام بدین تا با دوره هاشون آشنا بشید. دوره های مبتدی تا پیشرفته دارن. زیر هر مجموعه آدرس سایت و حتی واتساپشون هست.

  • سلام وقتتون بخیر
    من ۲۱ سالمه و به بازیگری علاقه دارم و از همه مهم تر استعداد هم دارم به نظر خودم و شهرستان هستم کلاس بازیگری خوبی نداره اینجا نمیدونم چه کلاس های اموزشی انلاینی شرکت کنم اگر جای خوبی مد نظرتون هستش لطفا بگید و راهنمایی داشتیدم بفرمایید. ممنون

    • سلام زهرای عزیز
      هیچ آموزشگاهی خوابگاه برای هنرجوها نداره و این مورد خارج از وظایف اونها هست اما معمولا در نزدیکی آموزشگاه های بازیگری خوابگاه ها و پانسیون های زیادی هست که میتونید بهشون مراجعه کنید. بعضی مواقع هم خود آموزشگاه خوابگاهی رو پیشنهاد میده.

  • سلام من علاقه زیادی به بازیگری دارم و دیپلم گفتم و در سنندج زندگی میکنم اولین قدم باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون

  • سلام اگه به سوالم پاسخ بدین ممنون‌میشم. من ۲۹‌سالم‌هست تجربه بازیگری ندارم ولی تقریبا اطمینان دام که استعداد دارم، میشه بگین کدام کلاس مناسب من هستش؟هم نسبت به سنم،هم نسبت به اینکه تجربه بازیگری ندارم

  • سلام و عرض ادب
    من چند جا تست بازیگری دادم و قبول شدم و بهم گفتن خیلی استعداد داری ولی بد شانسی من اینجاست که تهران زندگی نمیکنم و الان هم وقت مدرسه است و نمیتونم تهران بیام
    میشه راهنماییم کنید چیکار کنم ؟؟🙏

      • بله فرمایش شما درسته
        من شهرستان بهشهر زندگی میکنم و اونجا کلاس بازیگری میرم ولی اونجا مدرک بازیگری نمی‌دن و تازه بعد از پنج سال تو تئاتر میبرمون و واقعا وقت ما الکی هدر می‌ره

        • درود بر شما
          کلاس بازیگری اگر با مجوز باشه انتهای آموزش امکان دریافت مدرک هست اما اگر نباشه باید صرفا برای آموزش مراجعه کرد. البته مراکزی هستند که آموزش بازیگری بصورت آنلاین هم دارند.
          ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور

        • سلام وقتتون بخیر. لطفا به اینستاگرام من پیام بدید و اونجا باهم صحبت میکنیم درباره ی کلاسهای بازیگری. چون من خودم هم میخوام به کلاس بازیگری امین حیایی برم. اینستاگرام من *****

  • سلام روزتون بخیر دوستان میشه منو راهنمایی کنید که مراکز تست بازیگری در تهران کجاها هستش؟ راستش من یه آموزشگاه بازیگری میرفتم اسمش رو نمیگم اما اصلا راضی نبودم هم قیمت کلاس های بازیگریشون بالا بود هم کارشون خوب نبود.

  • سلام و عرض ادب
    لطفا در مورد آموزشگاه بازیگری استاد نصیریان بفرمایید که کلاس های استاد نصیریان کجا هست و کی برگزار میشه؟
    ممنونم

    • درود بر شما
      استاد علی نصیریان تدریس کلاس بازیگری نمیکنند و آموزشگاه بازیگری نیز ندارند. همچنین جناب علی نصیریان در مصاحبه ای در تابناک جوان اشاره به این داشتند که اکثر کلاس های بازیگری فقط بفکر منفعت مالی میباشند.

      وی با اشاره به نگاه مالی کلاس های بازیگری گفت:این کلاس ها مورد تایید من نیست و دانشگاه را مناسب تر می دانم،البته بحث کارگاه آموزشی استاد سمندریان فرق می کرد ولی امروزه بیشتر این کلاس ها به پول و مسائل مادی فکر می کنند.

      منبع تابناک جوان
      موفق باشید
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزش سینمایی و بازیگری کشور

  • سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه میخواستم کلاس بازیگری شرکت کنم بین کلاسای رضا بهبودی مهتاب نصیر پور و اموزشگاه مسعود کیمیایی و پوران درخشنده شک دارم میشه راهنماییم کنید

    • درود بر شما
      کلاس های بازیگری که نام بردید همه جزو بهترین ها هستند، اما برای سن شما بنظر مجموعه هایی مثل هنر و سینما و داریوش ارجمند مناسب تر باشند. البته میزان هزینه و نوع دوره های هر مجموعه متفاوت هست که بهتر هست با هر کدام از کلاس های بازیگری ارتباط برقرار کرده و مشخصات دوره ها را دقیق جویا شوید.

  • سلام من میثم هستم و ۱۶سالنه و خیلی به بازیگری علاقه‌دارم و استعداد خیلی و بسیار خوبی در نوشتن دارم . که خیلی خوب حس هایم را کنترل میکنم حتی اگر سریالی تموم بشه من میتونم با استفاده از استعداد نویسندگی دوباره موضوع و داستان رو دوباره کشش بدم و همیشه چیز های خیلی خوبی در امده ولی مشکل اینجاست که من بودجه و پول کافی برای رفتن به کلاس بازیگری ندارم و همین دستم رو بسته 😔😔😔😔😔😔 من خیلی خوب گاهی اوقات با حسم افراد را ناراحت .غمگین .خوشحال.و….میکنم خواستم بگم این کلاس های بازیگری فقط برای ادم های پول دار و خوش شانسی مثل بقیه هست من در یک شهرستان به نام فریمان که ۷۵ کیلومتر با مشهد فاصله دارد هستم چون بودجه و پول کافی ندارم و در شهرستانم نمیشه استعدادم دیده بشه اصلا عادلانه نیست در کشور های خارج مثل امریکا و…..تست بازیگری در مدرسه های تمام ایالت هاشون گرفته میشه تا همگی بتونن با هم رشد کنن مثل خانم اما واتسون که در مدرسه تست گرفته شد اما واتسون( بازیگر نقش هرمیون در سریال هری پاتر)هست بازیگری الان فقط مختص پولدار هاست و کسی که مثل من پولی نداشت باید فقط با ارزو زندگی کنه و دم نزنه چرا چون من مثل بقیه پول ندارم و استعداد نویسندگی و بازیگری ام به خاطر بی پولی کشف نمیشه

    • سلام خسته نباشید فهیمه هستم ۱۵ سالمه اصلا نباید خودمون رو دست کم بگیریم دوستان عزیز اینکه یه کلاس هر چی گرونتر باشه مهم نییت مهم اینه استعدادخودتو شکوفا کنی اون وقت توحتی توی یه کلاس با شهریه ۶۰۰ یا ۷۰۰ هم میتونی بری فقط و فقط استعداد منم امیدوارم به بازیگری برسم خیلی بهش علاقه دارم راهمم خیلی دوره کلاس استاد ارجمند امین حیایی هومن سیدی شرکت کردم ولی هنوز خبری نشده متاسفانه جایی هستم که نه امکانات زیادی داره و نه کلاس بازیگری داره منم نمیتونم امیدمو از دست بدم خودمو دست کم بگیرم اصلا اینجوری نباشید امیدوارم همگی تون به بازیگری برسید

    • دوست عزیز همین که هنوز۱۶ سالته خیلی راه داری واسه بازیگر شدن منم شهرستانی هستم کلاس بازیگری نداره راهم تا تهران خیلیی دوره امیدتو از دست نده به خدا منم یه عالمه کلاس شرکت کردم فعلا خبری نشد در عوضش بهت قول میدم بهم زنگ زدن برم تهران همه چی اوکی شد کمکت میکنم بیای تهران یه تست بدی بعدشم اینکه هزینه بیشتر باشه مهم نیست تو فقط استعداد داشته باش بهترین بازیگر میشی

  • سلام ممنون از اطلاعات خوبتون ، من ۳۵ سالمه تجربه گویندگی و دوبله دارم و کمی فعال هستم تو این حوزه ، برای بهترشدن کار گویندگی و همچنین تجربه بازیگری یه دوره بازیگری رو میخوام شرکت کنم از موسسه هایی که ذکر کردین کدوم برای شرایط من بهتره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید (البته موسسه کارنامه رو دوستان معرفی کرده بودن در سایتشون دوره مقدماتی رو ندیدم ولی شماره تماسشون جواب نمیده نمیدونم چطور میشه باهاشون ارتباط گرفت )

    • درود بر شما
      آموزشگاه های سینمایی و بازیگری دوره های فن بیان هم ارائه میکنن اما اگر قصد شرکت در دوره ها ی تخصصی گویندگی و فن بیان رو دارید این مزلب رو هم مطالعه بفرمایید.
      کلاس گویندگی و فن بیان
      در صورت داشتن هر گونه سوال با ما در ارتباط باشید.
      موفق باشید.

    • سلام. شما تحقیق کردین کدوم کلاس بازیگری بهتره؟ الان من دنبال کلاس بازیگری شهاب حسینی و مهران مدیری و رضا عطاران میگردم. از یطرفم شنیدم کلاس بازیگری منوچهر هادی خوبه اخرش بخای میبرنت توی فیلم بازی میدن.

  • عالی بود مرسی. میخام بدونم کجاها میتونیم تست بازیگری بدیم یا اینکه برای یادگرفتن تست بازیگری چیکار میتونیم بکنیم؟

  • سلام خسته نباشین ممنون از مطالب خوبتون ببخشید من یه سوال داشتم
    من بین کلاس های هنروسینما آقای حیایی آقای ارجمند و هشت میلیمتری نمیدونم کدوم رو برم و کدوم بهترینه ممنون میشم راهنمایی کنین که کدوم رو برم هزینه اش هم مهم نیست

  • سلام من دانشجو امار دانشگاه اصفهان م ولی به گریم سینما علاقه زیاد دارم ایا آموزشگاه ویا فرد معتبری میشناسید دراصفهان تا مرا به هدفم برساند؟

  • سلام ببخشید من احساس میکنم استعداد بازگیری را دارم و با بعضی از کار هایم تا به حال شده که حتی خوانده ام بازی هایم را باور میکردند ولی موقعی که از خودم فیلم میگرم همه ی جذابیت و استایل و فرم خاص را از دست میدهم ایا میتوانم با تلاش بازیگر خوبی شوم

  • ببخشید من یک سوال داشتم
    من استعداد بازیگری را دارم و میتوانم نقش های منفور را نسبت به درام ایفا کنم ولی موقعی که از خودم فیلم میگیرم و خودم میبینم احساس میکنم خیلی بد بازی میکنم و استایلم هم خیلی بد شده
    ایا دوربین فیلم برداری بهتر لیت؟

    • درود بر شما
      آموزشگاه های سینمایی و بازیگری معرفی شده در این مقاله جزو برترین برگزار کنندگان دوره های بازیگری کودک و بزرگسال هستند و بعد از پایان هر دوره مدرک معتبر وزارت ارشاد رو اعطا میکنند.

  • سلام
    کیلویی بازیگر میاد بیرون . مگه سینما چقدر ظرفیت داره . تازه برخی وقتها یا باید پول خرج کنی یا محافل خصوصی . تازه اگر معتاد و الکلی و بی آبرو نشی . خودتون رو توی سینما تباه نکنید .

    • سلام
      صحبت های شما درست اما هر هنری علاقه مندان به خودش رو داره، مسلما با تلاش به هر جایی میشه رسید و این مراحل سخت هم طی میشه، باید این رو هم در نظر بگیریم که در رشته های دیگه هم همینطور هست و قرار نیست که هر شخصی با ورود به رشته موسیقی یا نقاشی یا … به تکامل در اون رشته برسه، اما کسانی که علاقمند به آموزش بازیگری در کلاس های بازیگری هستند از روی علاقه به این مراکز مراجعه میکنند. و البته باید به این نکته هم توجه داشت که ورود به کلاس های بازیگری مثل ورود به اجتماع میمونه، بسیار از افراد هستند که بعد از ورود به کلاس های بازیگری و کارگردانی و … دیدشون نسبت به زندگی بهتر میشه و روابط عمومی قوی تری رو بدست میارن و از لحلظ روانی خودشون رو پیدا میکنن.
      تشکر از شما برای به اشتراک گذاری نظرات خودتون با دیگر کاربران.
      موفق باشید

  • البته من ۷سال هم هست که با یه استاد خیلی خوب کار میکنم سال پیش برای جشنواره به عنوان نقش اصلی همدان بودم سال قبل نمایشی کار کردم که اوازش تا عراق هم رفت کار هایی هم داشتم با استقبال زیاد تماشا چیان و در جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی جیگی هم شرکت داشتم
    گواهینامه پایان دوره آموزشم رو هم دو سال پیش گرفتم و البته که بازیم در حدی خوب بود که ۴ترم ازاموزشم به صورت جهشی انجام شد
    ممنون از سایت خوبتون ♥️♥️♥️

  • َسلام من۱۳سالمه می خوام ۱۶سالگیم به تهران بیام و شروع کنم به نظرتون خوبه؟؟؟؟ مدرک ایلس دارم میگیریم و ساز تنبک رو تخصصی کار می کنم
    به نظرتون یه کلاس دیگه زبان فرانسه یا المانی می تونه کمکم کنه در کمک به بازیگر شدنم

    • درود بر شما
      بعضی آموزشگاه های بازیگری تهران برای راحتی حال هنرجوهای شهرهای دیگه کلاس های ۱ یا ۲ روزه آخر هفته برگزار میکنند. همینطور معمولا اطراف آموزشگاه ها پانسیون های کرایه ای برای اقامت وجود دارد. در هر صورت بعلت اینکه شما در سنی ۱۵ سال هستید باید با پدر و مادر خود در این مورد تصمیم گیری کنید.
      موفق باشید.

  • بهترین آموزشگاه سینمایی و فیلمسازی که برای یادگیری دوره های سینمایی رفتم آموزشگاه دارالفنون بود.به بقیه هم پیشنهاد میکنم.

  • سلام ،خیلی عالیه که مردم راراهنمایی میکنیدولی یکی از آموزشگاه های عالی راجاانداختید من وبرادرم سال ۹۰در آموزشگاه سینمایی دارالفنون آموزش دیدیم خیلی آموزشگاه خوبیه واساتید وامکانات فوق العاده ای داره مدارکش هم معتبره برادرم بامدرک دارالفنون تونست اقامت بگیره الان کانادازندگی میکنه ومن هم جوازموسسه فرهنگی گرفتم والان به لطف خدا مشغولم

  • سلام ممنون از اطلاعات خوب و دقیق شما. من در شهرستان شهریار زندگی میکنم. اگه میشه یک آموزشگاه خوب در تهران و با آموزش بازیگر های شناخته شده ی ایران معرفی کنید. و اینکه پدر من با بازیگر شدن مشکل داره و اگه لطف کنید یک مشاور هم معرفی کنید خیلی ممنون میشم

  • میبخشید من یه سوال دیگه هم دارم
    توی ایران اکثر بازیگر ها بعد از یه مدت خیلی کم‌ کار میشن و گویی کارگردان ها آنها رو فراموش میکنن….
    برای جلوگیری از این اتفاق یا رهایی ازش چه کاری باید انجام بدیم؟؟

  • ببخشید یه سوال دیگه
    معمولا بازیگر ها بعد از یه مدت کاملا فراموش میشن و خیلی خیلی کم کار میشن. برای این که دچار این فراموشی نشیم باید چیکار کنیم؟

  • با سلام و خسته نباشید
    من سیزده سالم هست و خیلی مشتاقم که در زمینه بازیگری فعالیت کنم اما شک دارم که میتونم در این زمینه موفق بشم یا خیر … خواستم ازتون خواهش کنم تا من رو برای شروع راهنمایی کنید.
    ممنون🌹

  • سلام و وقت بخیر
    من تبریزهستم وهیچ مشکلی با هزینه کلاسها یا رفت و آمد ندارم ودر شهرخودم بازیگر هم هستم به نظر شما برای ادامه مسیر و پیشرفتم ثبتنام در کلاس مناسب هست یا ادامه تحصیل در این رشته در یکی از دانشگاه ها ممنون میشم راهنمایی کنید و در آخر کدوم آموزشگاه یا دانشگاه رو پیشنهاد میدین ؟

  • سلام وقت بخیر

    نظرتون در مورد کلاسهای بازیگری امین حیایی و هومن سیدی چیه ؟
    از کیفیت کلاس های اونا خبر دارید ک چجوره یا نه؟

  • با سلام
    میخواستم بپرسم آیا این کلاسها محدودیت سنی دارند ؟ اصلا بازیگری محدودیت سنی داره ؟ آیا ۴۳ سال برای شروع دیگه ؟ البته نمونه های موفقی داشتیم که در سنین بالا استارت زدن و به موفقیتهای بزرگی رسیدن مثل ساموئل ال جاکسون
    ممنون میشم پاسخگو باشین

  • سلام من هم درس میخونم هم وقت سربازیم هست ومیخام بادیپلم وارد عرصه بازیگری شم به نظر شما اول برم سربازی بعد بیام لطمه ای به کارم نمیخوره؟

  • سلام…وقت بخیر
    من۴۲ساله هستم و عاشق بازیگری
    میخواستم بدونم کدام کلاسهای بازیگری برام مناسبه
    ممنون میشم از راهنماییتون

    • درود بر شما
      آموزشگاه های بازیگری معرفی شده همه از برترین مراکز آموزشی این حوزه هستند. وارد دکمه زیر هر آموزشگاه بشید وشرایط و دوره های و مشخصات کلاس های بازیگری و کارگردانی و … هر کدام رو مطالعه فرمایید. برای اطلاع بیشتر به شبکه های اجتماعی ما پیام ارسال کنید.
      موفق باشید

  • سلام خسته نباشید. ی سوال…برای اینکه در کلاسا شرکت کنیم باید تست بدیم؟ مثلا یکی مثل من که از بازیگری سر در نمیاره مثلا چجوری باید ی چیزیو اجرا کنه؟ درواقع اینا که میرن کلاس برای اینه ک یه چیزی یاد بگیرن اگه بلد باشیم که خب چه کاریه بریم کلاس :/
    اگه میشه راهنمایی کنید لطفا

    • درود بر شما
      آموزشگاه های بازیگری محلی برای یادگیری فنون بازیگری هستند، مثل تقویت حس، بیان، حرکت و بدن، بازی مقابل دوریین و … و این موارد رو باید هر بازیگری یاد بگیره. در ادامه با موارد آموزشی میتونه مراتب رو طی بکنه که بنظرم خوندن این مطلب خالی از لطف نیست ” همه چیز در مورد بازیگریهمه چیز در مورد سینما و بازیگری“. تست ورود هم در بعضی از آموزشگاه ها گرفته میشه و دلیلش هم این هست که اون آموزشگاه ها هنرجوهایی رو میپذیرند که مقداری درصد هوشی و یا اطلاعاتی در مورد بازیگری یا سینما رو بلد باشن و اینطور نیست که آزمون تستی برگزار کنن!
      با سپاس از شما

    • سلام…اوقاتتون بخیر
      میخواستم بدونم مراکزی به عنوان تست بازیگری بعد از اتمام دوره ها وجود داره؟؟ که وقتی دوره مون تموم میشه اقدام کنیم برای کار کردن؟؟
      اگر هست محبت کنید اینجا اعلام کنید
      سپاسگزارم

      • درود بر شما
        نمیتوان گفت که مراکزی خاص برای تست بازیگری وجود دارد یا خیر. شما برای اینکه بتوانید هنر و استعداد خود را نشان بدهید باید به دفاتر سینمایی مراجعه نموده تا بعد از تست از شما ، مشخصات دریافت شود و در صورت لزوم به شما مراجعه شود. اصولا آموزشگاه های خوب سعی در این دارند که خروجی های مستعد رو مورد حمایت قرار بدهند و به پروژه ها پیشنهاد میدهند.
        با سپاس

  • با تشکر از اطلاعات خوبتون
    میشه اموزشگاه سینمایی که در زمینه فیلم نامه نویسی خوب هستند و بعد از اتمام پروژه معرفی می‌کنند رو هم نام ببرید.

    • درود بر شما
      دوره های نویسندگی و نمایشنامه نویسی در تمامی آموزشگاه ها برگزار میشه و به همه میشه مراجعه کرد، اما کلاس هایی هم تحت عنوان کارگاه های نویسندگی توسط نویسندگان مطرح برگزار میشه که شرکت در این کلاس ها نیز خالی از لطف نیست. اما اولین چیزی که از کارگاه به ذهن تبادر میشه این هست که شما باید پیشینه ای از نویسندگی داشته باشد و به بدیهیات مسلط باشید.
      موفق باشید.

  • درود بر شما سوالم این بود که میخواستم کلاس های بازیگری برم
    و مدرک سیکل دارم !ولی البته میخوام ادامه تحصیل بدم !و در کنارش کلاس ها هم برم
    گفتم امکانش هست که من بتونم‌ موفق بدشم؟
    البته من از نظر شخصی خودم میتونم‌محدودیت واسم وجود نداره.
    فقط این راهی که میخوام برم، بیشتر میخوام در بارش بدونم

    • درود بر شما
      شما میتوانید به این رشته ادامه دهید و نداشتن مدارک تحصیلات عالیه بخودی خود باعث عدم پیشرفت شما نمیشود ولی باید توجه داشته باشید که یکی از ارکان مهم بازیگری مطالعه میباشد و تاثیر زیادی در پیشرفت فرد و درک عمیق مفاهیم دارد پس مسلما با ورود به عرصه بازیگری بخودی خود شما هم ترغیب به ادامه تحصیلات میشوید. برای اطلاعات بیشتر مطلبی که تحت عنوان ” چگونه بازیگر شویم ” مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • سلام، مطلب خیلی خوبی بود برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه بازیگری خوب در تهران. البته بنظرم این آموزشگاه ها که معرفی کردین بهترین آموزشگاه هایی سینمایی و بازیگری کشور هستند و سطح آموزششون با بقیه متفاوت هست. هزینه ی کلاس های بازیگری خوب چقدر هست؟ نزدیکترین آموزشگاه بازیگری کجاست؟

    • درود بر شما
      با سپاس از اظهار نظر شما و آرزوی موفقیت برای شما لازم به ذکر است که آموزشگاه های ذکر شده جزو بهترین ها هستند و البته که بسیاری آموزشگاه های با کیفیت دیگر در سطح کشور با تلاش بی وقفه در حال آموزش هنرجویان مستعد میباشند و کم از آموزشهای آموزشگاه های ذکر شده ندارند.
      هزینه کلاسهای بازیگری در هر آموزشگاه کمی متفاوت است و بطور دقیق نمیتوان به آن اشاره کرد ولی با ورود به لینک زیر توضیحات هر آموزشگاه در صورت اعلام قیمت در توضیحات اختصاصی هر آموزشگاه عنوان شده است.
      همچنین شما از بخش منوی سایت میتوانید نزدیکترین منطقه به خود را انتخاب کرده و نزدیکترین آموزشگاه ها را در آن مشاهده کنید.
      با سپاس ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه های سینمایی و بازیگری

    • دوست عزیز همین که هنوز۱۶ سالته خیلی راه داری واسه بازیگر شدن منم شهرستانی هستم کلاس بازیگری نداره راهم تا تهران خیلیی دوره امیدتو از دست نده به خدا منم یه عالمه کلاس شرکت کردم فعلا خبری نشد در عوضش بهت قول میدم بهم زنگ زدن برم تهران همه چی اوکی شد کمکت میکنم بیای تهران یه تست بدی بعدشم اینکه هزینه بیشتر باشه مهم نیست تو فقط استعداد داشته باش بهترین بازیگر میشی موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *