آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای اعتدال

آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای اعتدال

آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای اعتدال به‌عنوان مرکزی تخصصی برای یادگیری آرایشگری، با تجهیزات کامل و مدرسان حرفه‌ای و کارآزموده در خدمت شهروندان علاقه‌مند به هنر آرایش است. این مجموعه با اعطای مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور مشغول به فعالیت بوده و شما را در یک دوره کامل آموزشی و عملی به یک آرایشگر حرفه‌ای و ماهر تبدیل می‌کند.

فرصتی بی‌نظیر تا هم از حرفه خود لذت ببرید و هم کسب درآمد بالا و عالی را تجربه کنید! ضمن آنکه در صورتی که قصد مهاجرت دارید، هم مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری می‌تواند امتیازی برای مهاجرت شما باشد و هم می‌توانید از این مهارت در هر جای دنیا که هستید کسب درآمد کنید.

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا از ویژگی و مزایای کار با این مجموعه با هم گفتگو کنیم.

آموزشگاه آرایشگری اعتدال: دانش و تجربه را همزمان به‌دست آورید!

اگر از مشتاقان یادگیری تکنیک‌های آرایشی هستید و مایلید این کار را به‌طور تخصصی و صحیح و برای کسب درآمد یاد بگیرید، آموزشگاه آرایش مردانه اعتدال فرصت مناسبی برای این کار در اختیار شما می‌گذارد.

در این مجموعه تمامی دوره‌های آرایشگری همراه با شیوه عملی اجرای آنها به کارآموزان آموزش داده می‌شود. کلیه مراحل کار زیر نظر مربیان باتجربه و دارای مجوز انجام می‌شود. کارآموزان در این کلاس‌ها همه فنون آرایشی را به‌طور عملی تجربه کرده و از اصلاح سر و صورت تا انواع شینیون و ژورنال زنی و نیز کوتاهی خشک مو را آموزش می‌بینند.

شما با فراگرفتن این آموزش‌ها و داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانید آرایشگری را به‌عنوان شغل خود انتخاب کنید، یا به‌عنوان شغل دوم در کنار شغل اولتان برای درآمد بیشتر آن را انجام دهید، یا حتی اگر دانشجو هستید،  در کنار تحصیلات خود، به‌صورت پاره‌وقت کار کنید و درآمد کسب کنید.

از دیگر مواردی که در آموزشگاه آرایشگری اعتدال به هنرجویان‌ آموزش داده می‌شود می‌توان به مدل‌های متنوع کوتاهی مو اشاره کرد.

این مجموعه آموزش عملی انواع مهارت‌های زیر را نیز شامل می‌شود:

  • انواع هیرکات فانتزی
  • بلیدینگ
  • باب
  • بوکسری
  • D&G
  • تایسونی
  • کلاسیک
  • منزپایر
  • پمپادور
  • ژورنال زنی
  • کوتاهی خشک مو
  • اسپایکی
  • کارمندی
  • دیزل

برای افزایش مهارت هنرجویان، آموزش عملی اصلاح و آرایش مو روی سرمشتری در این آموزشگاه، بخشی از دوره‌هاست و هر کارآموز روزانه حداقل دو اصلاح مو انجام می‌دهد. به این ترتیب و در مدت کوتاهی پس از آغاز آموزش‌ها، هر هنرجوی این مجموعه به مهارت‌های زیادی در این زمینه دست پیدا می‌کند و با پایان دوره آموزشی، آماده اشتغال به کار در رشته جذاب و پردرآمد آرایشگری خواهد بود.

از آموزشگاه آرایشگری تا مشغول شدن به کار فقط یک گام است!

آموزشگاه آرایشگری اعتدال برنامه کاملی برای هنرجویان خود تدارک دیده تا آنها را به بهترین شکل برای اداره یک سالن آرایش آماده کند. آموزش با مدرن‌ترین شیوه‌های روز دنیا و آموزش کامل انواع کوتاهی از مدل‌های قدیمی و کلاسیک تا انواع مدل‌های جدید، بخشی از این آموزش‌هاست.

این مجموعه در کنار فراهم آوردن شرایط آموزش برای دانشجویان و افراد شاغل، آنها را برای ورود به این رشته مفرح و درآمدزا از هر نظر آماده می‌کند.

آموزش کاملا عملی رنگ، مش، لایت و اجرای انواع شینیون، انواع صافی و فر مو و نیز مراحل اجرای کامل کراتین از دیگر موارد آموزشی در این آموزشگاه آرایشگری هستند. علاوه بر این موارد، سیزرکات، کلیپروتریمر و شیورکات، ترو استند، مرفولوژی، هیر استایل و بسیاری موارد دیگر در این زمینه نیز در برنامه جامع آموزشگاه آرایشگری گنجانده شده است.

به‌علاوه ریباندینگ، بوتاکس و نانوتراپی، پاک‌سازی پوست با حداقل ده نوع دستگاه مختلف روز دنیا، رفع چین و چروک، آب‌رسانی، رفع پیلینگ، لک، جوش و بسیاری موارد دیگر نیز به‌عنوان قسمت مهمی از آموزش‌های عملی در این مجموعه به هنرجویان آموزش داده و در این زمینه‌ها نیز تمرین‌های عملی برای هنرجویان در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب افرادی که موفق به کسب مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری از آموزشگاه آرایشگری اعتدال می‌شوند، آمادگی لازم برای اجرای همه این موارد را با تسلط کامل خواهند داشت.

در صورت تمایل هنرجویان، اجرای آموزش‌ها به‌صورت آموزش خصوصی تک نفره در ساعت‌های دلخواه نیز امکان‌پذیر است. این مورد به‌ویژه برای شاغلین به کار و تحصیل که با محدودیت زمانی روبرو هستند بسیار مفید خواهد بود.

در اعتدال نگران رفت و آمد نباشید!

برخی علاقه‌مندان به آموزش فنون آرایشی نگران مشکلات رفت و آمد و دوری مسافت هستند که در آموزشگاه اعتدال برای این مورد نیز چاره‌اندیشی شده است.

 هنرجویان این مجموعه با دسترسی آسان به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی که در نزدیکی آموزشگاه قرار دارند می‌توانند مشکلات رفت و آمد را به‌کلی حل کرده و با خیال آسوده دوره‌های آموزشی را طی کنند. ضمنا هنرجویانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند هم لازم نیست نگران باشند؛ چون آموزشگاه برای آنها خوابگاه هم در نظر گرفته است.

اخذ دیپلم و مدرک بین المللی و رسمی فنی حرفه ای و استفاده از آن برای دریافت جواز کسب و نیز اعتبار آن برای مهاجرت، از مزایای مهم شرکت در این دوره‌هاست که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید!

سخن آخر؛ پس از پایان دوره، ما شما را به کار معرفی می‌کنیم!

اگر به‌دنبال کسب درآمد فوری هستید، پس از اخذ مدرک از آموزشگاه آرایشگری، لازم نیست بابت مشغول شدن در این حرفه نگران باشید؛ زیرا مجموعه اعتدال معرفی هنرجویان به آرایشگاه‌های معتبر را به بخشی از برنامه خود تبدیل کرده است. به این ترتیب هنرجویان می‌توانند پس از کسب مهارت‌های لازم در شاخه‌های مختلف هنر آرایش، در آرایشگاه‌های مختلف مشغول به کار شده و کسب درآمد کنند.

برای بهره‌مندی از همه این موارد و آموزش یک هنر جذاب و درآمدزا در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای مردانه اعتدال، تنها یک تماس تلفنی یا گذاشتن پیام کافی است! مراحل دیگر، از مشاوره رایگان تا ثبت نام در این دوره‌ها توسط آموزشگاه انجام خواهد شد.

آدرس و مشخصات تماس مجموعه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *