کلاس بازیگری امین تارخ

کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ

کلاس بازیگری امین تارخ با نام کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ “اولین مدرسه بازیگری در تهران” در یوسف آباد در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد که یکی از اولین مؤسسات آموزش بازیگری سینما در ایران محسوب می‌شود.

از فارغ التحصیلان این موسسه که وارد عرصه‌های بازیگری شده‌اند می‌توان افراد ذیل را نام برد: حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، شهاب کسرایی، پوریا پور سرخ، مریم بوبانی، بیتا بادران، غزل صارمی، مجید مشیری، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، شبنم مقدمی، شهرام قاعدی، بیتا سحرخیز، شهناز شهبازی، مینا احمدوند، پاشا رستمی، فرانک حیدریان و … .

امین تارخ «شماره تماس انتهای صفحه» تلفن تماس: ۸۸۰۲۶۹۶۲ – ۸۸۰۲۶۹۳۲

امین تارخ درگذشت

امین تارخ بازیگر و کارگردان و مدرس با سابقه سینما و تلویزیون در روز ۲ مهر ماه ۱۴۰۱ در سن ۶۹ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

وی در ۲۸ شهریور ماه بدنبال ایست کامل قلبی و تنفس با آمبولانس به اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود.

از جمله آثار برجسته وی میتوان به مرگ یزدگرد، دل شدگان، سارا و سریال های سربداران، بوعلی سینا، معصومین از دست رفته و …میتوان اشاره کرد.

goyandegi iranamozeshgah

کلاس گویندگی کجا برم؟

bazigari kodak iranamozeshgah

کلاس بازیگری کودک کجا برم؟

rahnamaye bazigari iranamozeshgah

چطور بازیگری رو شروع کنم؟

bazigari iranamozeshgah

کلاس بازیگری کجا برم؟

اطلاعیه کارگاه آزاد بازیگری تارخ

کارگاه آزاد بازیگری در نظر دارد برای ارتقاء خدمات خود امکانی برای ارائه و ارزیابی آموزشها، از طریق به صحنه بردن آثار نمایشی در طول و پایان دوره با همکاری تئاتر مستقل تهران فراهم آورد.
در این راستا پس از گذراندن ترم اول در کارگاه، گزینشی کیفی بین هنرجویان، به وسیله اساتید به عمل آمده و برگزیدگان در ورکشاپهای پیشرفته تحت آموزش  قرار میگیرند و بعد از اتمام دوره با تمرینات مداوم برای اجرای نمایش در تئاتر مستقل تهران (به مدیریت مصطفی کوشکی) اماده شده و به عنوان بازیگر به صورت حرفه ای به صحنه رفته تا با عوامل حرفه ای تئاتر، تلویزیون و سینما (تهیه کننده و کارگردان) معرفی شوند.
این برنامه تلاشی جهت ورود به حرفه تلقی شده و به منزله کار یابی نیست.

امین تارخ «شماره تماس انتهای صفحه»

آموزشگاه امین حیایی

کلاس بازیگری امین حیایی کجاست؟

Fereydoun-Jeyrani

کلاس بازیگری فریدون جیرانی کجاست؟

آموزشگاه بازیگری 8 میلیمتری (هومن سیدی) - آموزشگاه کارگردانی و بازیگری هومن سیدی

کلاس بازیگری هومن سیدی کجاست؟

آموزشگاه داریوش ارجمند

کلاس بازیگری داریوش ارجمند کجاست؟

دوره های آموزش بازیگری آموزشگاه امین تارخ

آموزشگاه کلاس های بازیگری را در ۲ دوره ۹ ماهه در مهر ماه جذب مینماید که هر دوره شامل یک ترم ۹ ماهه آموزشی در دروس مختلف است.

دوره ها در یک دوره ویژه نوجوانان از ۱۱ تا ۱۷ سال در ۱۰ جلسه ۳ ساعته بصورت کارگاهی و یک دوره بزرگسالان برای ۱۸ سال به بالا برگزار میشود.

برای اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر میتوانید تماس بگیرید.

امین تارخ کیست؟امین تارخ کیست؟

امین تارخ متولد ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۲ در شیراز مدرس رشته بازیگری است. همسر وی منصوره شادمنش بوده و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای نمایشی در دنشگاه تهران و فوق لیسانس مدیر فرهنگی می باشد که موسس اولین مدرسه بازیگری در ایران است.

شروع کار بازیگری او در تئاتر مدرسه بود و طی مهاجرت خانواده به سیستان بلوچستان و بعد از ۳ سال زندگی در خاش در سال ۱۳۵۱ به تهران مهاجرت کرد.

بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد تا اینکه سال ۱۳۵۴ با مجموعه ای بنام شهر من شیراز وارد تلویزیون ملی شد و سپس در سال ۱۳۵۶ در سریال ارثیه ایرانی بازی کرد ولی بیشترین فعالیت او در تئاتر بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد به کارگردانی بهرام بیضایی وارد سینما شد و در سریال سربداران شهرت بسیاری بدست آورد.

امین تارخ سال ۱۳۵۶ در ۲۴ سالگی با همکار بازیگرش منصوره شادمنش در تئاتر و دانشگاه آشنا و در نهایت باهم ازدواج کردند. وی سه فرزند پسر بنام های نیما، مانی و نامی است و مادرزنش خانم پری امیر حمزه نیز از بازیگران باسابقه می باشد.

دوره های آموزش آنلاین بازیگری امین تارخ

آیا کلاس آنلاین بازیگری امین تارخ واقعیت دارد؟

مدتی است پکیج آموزش آنلاین کلاس بازیگری امین تارخ نیز منتشر شده است و بنظر میرسد مجموعه در تلاش است تا در دوران بیماری ویروس کرونا مبحث آموزش را همچنان پیش ببرد. این دوره شامل یک دوره از قبل ضبط شده و دانلودی از مجموعه ویدیوهای آموزشی کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. از شمخصات این دوره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اطلاعات دوره دانلودی:

مدرس: استاد امین تارخ

تعداد جلسات: ۱۲ جلسه ویدیویی معادل ۵ ساعت

مخاطبان دوره: تمام هنرجویان،علاقه‌مندان به بازیگری، اساتید و کارگردان‌ها

گروه سنی: ۱۲ سال به بالا

نحوه دسترسی: پس از خرید هر جلسه بلافاصله فایل‌ دانلودی آن در بخش محصولات من در پروفایل شما قرار می‌گیرد.

 

آخرین اطلاعات در مورد کلاس بازیگری مرحوم استاد تارخ

 

سوالات متداول

 

کلاس بازیگری امین تارخ در دوران کرونا کلاس ها باز هستن؟!

در حال حاضر خیر اما دوره های پذیرفته شده از قبل در حال آموزش هستند. همینطور در دوران کرونا هم فعالیت ها ادامه داره اما اکثرا با کلاس های کم جمعیت یا بصورت خصوصی مگر در روزهایی که فعالیت ها بصورت عمومی ممنوع شدن.

برای شرکت در کلاس بازیگری امین تارخ نیاز به مدرک تحصیلی هست؟

برای شرکت در کلاس ها نیاز به مدرک خاصی نیست اما استعداد و هوش متقاضی مورد ارزیابی قرار میگیرد.

هزینه کلاس بازیگری امین تارخ در کارگاه بازیگری تارخ چقدر است؟

مراکز آموزش دوره های سینمایی موظف هستن طبق نرخ مصوب وزارت ارشاد که طبق امکانات و سطح آموزش آموزشگاه مشخص شده اقدام کنن.

بعد از اتمام کلاس ها در فیلم بازی میکنیم؟

خیر، هیچ آموزشگاهی موظف نیست که هنرجو را در فیلم بکار بگیرد اما آموزشگاه از هنرجویان مستعد حتما حمایت خواهد کرد.

برای ثبت نام در کلاس نیاز به تست هست؟

بله، در اموزشگاه امین تارخ متقاضیان ثبت نام مورد ارزیابی علمی و هنری قرار میگیرند.

سن شرکت در کلاس ها چقدر است؟

دوره ها در یک دوره ویژه نوجوانان از ۱۱ تا ۱۷ سال در ۱۰ جلسه ۳ ساعته بصورت کارگاهی و یک دوره بزرگسالان برای ۱۸ سال به بالا برگزار میشود.

مدت دوره بازیگری کلاس امین تارخ چقدر است؟

آموزشگاه کلاس های بازیگری را در ۲ دوره ۹ ماهه در مهر ماه جذب مینماید که هر دوره شامل یک ترم ۹ ماهه آموزشی در دروس مختلف است.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۱۶۸ دیدگاه

  • من همین هفته رفتم اموزشگاه خرداد ۱۴۰۱
    هزینه کلاس ۲۶ میلیونو پونصد
    تستی هم ک میگیرن سخت نیست
    ۱۲۰هزار تومن هزینه تست میگیرن
    و در هر صورت پذیرفته میشی
    کلاسهام یکشنبه ها از ساعت ده تا پنج بعدظهر
    بعداز یک ماه دوشنبه ها هم اضافه میشه
    چهار ماه طول میکشه
    بیشتر کلاسا با اقای تارخه و گفتن ترم قبل خانم لعیا زنگنه و علی سرابی از استادای موسسه بودن.
    یعنی اطلاعات دادم کیف کنید 🤗😊

  • سلام ،من میخواستم کلاس های جناب آقای امین تارخ شرکت کنم ،چطوری باید اقدام کنم و هزینه کلاس ها چقدر هست و آیا کلاس ها حضوری هستند

    • سلام دخترم یک سال و نیمه دارد و خیلی دوست دارم که در تلویزیون بازی کند و از الان که خیلی کوچیکه دیده بشه چون من خوودم از بچگی خیلی علاقه به بازیگری داشتم ولی هیچکی دنبال کارم نبود و خودم هم وقتی بزرگ شدم شرایطش رو نداشتم که بخوام برم کلاسهای بازیگری الان دخترم رو میخوام از ابتدا که کوچیک هست در کلاس ثبت نام کنم که از کوچیکیش وارد این عرصه بشه و بازی کنه من چه کاری باید انجام بدم آیا بچه این اندازه ای رو تلویزیون بر میداره دخترم خیلی باهوشه خیلی خیلی هوشش بالاس

    • سلام حنیفی هستم مدرس موسیقی با عرض ادب و احترام میخواستم بپرسم برای ثبت نام کلاسهای بازیگری استاد تارخ چطوری باید ثبت نام کنم خیلی علاقمند واستعداد بازیگری دارم

  • وفتی هزینه کلاس مشخص نیست ما چطور باید دلمون رو خوش کنیم تازه خودتون هم میگید که هیچ تظمینی برای بازیگر شدن وجود نداره پس ما چرا وقت خودمون رو تلف کنیم

    • درود بر شما
      نگتهتون به موضوع اشتباه هست. انتخاب بازیگری باید از روی علاقه باشه نه رویا. هیچ آموزشگاهی موظف به شرکت دادن هنرجو در فیلم نیست!! آموزشگاه محل آموزش فنون بازیگری هست. ۲ مطلبی که براتون ارسال شد رو حتما کامل مطالعه کنید سوالاتتون رو زیرش بپرسید.
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور

      • سلام وقت بخیر
        وقتی کسی هزینه کلاس هارو نداره ولی علاقه شدیدی داره هر شبانه روز کارش شده باشه گریه که به برسه به این ارزوش باید چیکار کنه؟

        • با عرض سلام و تبریک سال نو
          من دو تا پسر ۱۰ و ۷ ساله دارم که در اصفهان تجربه بازی در یک فیلم داستانی رو داشتن.ممنون میشم راهنماییم کنید که پسرهام با توجه به اینکه ساکن اصفهان هستن چه جوری میتونن در دوره های بازیگری آقای امین تارخ شرکت کنن که نتیجه کافی رو در بر داشته باشه.🙏

          • سلام. من نویسنده داستان‌های کوتاه وبلند هستم از شهرستان نیشابور.چطور میتونم داستانهامو برای کارگردان‌ها یا نویسنده ها بفرستم.شایدداستانهام اگه دست یه کارگردان باتجربه باشه فیلم خوبی یا سریال‌های جذابی از کار در بیاره.ممنون میشم راهنماییم کنید.من بیشتر در ژانر درام واجتماعی وگاهی هم تراژدی مینویسم.والبته طنز.

      • درود و وقت بخیر با شماره هایی که در پایان صفحه درج شده بود تماس گرفتم متاسفانه کسی جواب نداد
        عرض به حضور که شرایط و هزینه ثبت نام در کلاسها به چه صورت هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • سلام من خیلی دوس دارم بازیگر شم اما متاسفانه تو یه شهری زندگی میکنم که کلاس بازیگری نداره من
    میخوام از سطح مبتدی شروع کنم یعنی نمیتونم تست
    بدم به وارد یه کار شم☹ تازه تا الان جلوی هیچ کس هم تست ندادم جلوی اقای تارخ تست بدم که در جا بیهوش میشم 😊

  • ببخشید یه سوال دیگه،من تو یه منطقه هستم که از ازن لحاظ محرومه،من حدود ۴ سال دیگه میتونم بیام ثبت نام کنم،میشه یه کتابی خوبی رو معرفی کنین که مطالعه کنم

  • سلام وقت تون بخیر خسته نباشید ،یه سوال داشتم؛وقتی که ما دوره هارو تموم کردیم آیا آموزشگاه کمک مون میکنه که با بازیگران و کارگردان ها ارتباط برقرار کنیم؟

  • دوستان سلام خسته نباشید ببخشید دوباره مزاحم شدم. بنده حقیر یه خواهشی دارم ازتون؛اگه براتون ممکنه واسه آموزشگاه استاد امین تارخ هم کانال تلگرام بزنید،تا از انبارهای آموزشگاه مطلع باشیم و با آموزشگاه آشنا بشیم؛واقعا حیفه که آیت آموزشگاه که اینقدر معتبره کانال خبری نداشته باشه،البته ببخشید من در مقابل شما کسی نیستم که به شما توصیه کنم شما خودتون کارشناسین ولی واقعا آموزشگاه استاد خیلی معتبرن و من خودم انشاءالله اگه عمر باقی باشه میخوام بیام آموزشگاه استاد

  • سلام درودبرشماامیدوارم که همیشه تنتون سالم باشه ببخشید مزاحم شدم من یه سوالی داشتم ازتون قیمت کلاس بازیگری امین تارخ چنده؟

  • دوستان سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم من خیلی خیلی به بازیگری علاقه دارم .من امسال رشته فوریت های پزشکی قبول شدم.من میخوام اگه عمر باقی بود واسه استخدامی بیام تهران فقط و فقط برای اینکه بیام دنبال بازیگری؛میخوام که تو کلاس استاد امین تازه ثبت نام کنم،من میخوام بدونم که آیا من میتونم در کنار این شغل فوریت ها که یه کم مشغله اش زیاده این حرفه رو به طور جدی دنبال کنم؟لطفا جواب بدین.

  • سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم،من امسال رشته فوریت های پزشکی قبول شدم نن میتونم بعد اتمام دانشگاه بیام اونجا شرکت کنم و حرفه رو به طور جدی دنبال کنم؟منظورم اینه که من میتونم این حرفه رو اگه عمر باقی باشه در کنار شغلم به طور جدی دنبال کنم؟

  • سلام
    من خیلی به بازیگری علاقه دارم قیافشم دارم البته خیلیا بهم میگن قیافت به هنرپیشه ها میخوره ولی متأسفانه اصلا نمیتونم متن حفظ کنم آیا می‌تونم با این شرایط بازیگری رو دنبال کنم ؟

  • سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کلاس های آقای تارخ بستس؟!چون من چند بار تماس گرفتم پاسخگو نبودن
    و اینکه برای کلاس بازیگری نوجوانان آقای تارخ رنج قیمت ها از چقدره؟

  • سلام وقتتون بخیر من ریحانه ام تا حالا خیلی از بازیگر هارو دیدم که بدون پول و پارتی بازی موفق شدن
    قطعا من میتونم مثل اون ها و یا خیلی از اون ها بهتر موفق بشم.
    الان هزینه ی دقیق و کامل کلاس های شما چنده چند دوره است ایا در مرحله ی اول تست میدیم

  • سلام خسته نباشید
    من یه دختر ۱۵ سالم اسمم هم کیمیا س و به شدت به بازیگری علاقه دارم در کنار علاقه استعداد خیلی زیادی هم در این زمینه دارم
    من تا حالا اتود های زیادی کار کردم و تو تئاتر های مدرسه هم خیلی فعال بودم
    ما تو شهرستان قروه زندگی میکنیم و اگه بخوام این جا دنبال بازیگری بدم به هیچ جا نمی رسم خیلی راجبش فکر کردم و تصمیم گرفتم که برای یه مدت از خانوادم دور شم تا به آرزوم برسم خیلی هم تصمیمم جدی و مصمم هستش اما خب یه سری چیز ها که میشنوم از آرزو م منصرف میشم
    خیلیا میگن بهم که برا بازیگر شدن یا بابای پولدار باید داشته باشی یا این که خیلی عذر میخوام اما میگن که باید تن به کار های نامشروع بدی و اون ها استعداد تو رو نمی خوان
    من یکی از اخلاق هایی که دارم اینه که تا چیزی رو نبینم تحت هیچ شرایطی باورش نمی کنم الان هم خیلی دوس دارم ادامه بدم و به حرف دیگران گوش ندم
    میخوام ادامه بدم تا جایی که نیاز باشه اما واقعا میترسم از این که وارد مسیر اشتباه شده باشم
    چون هم هذینه ی زیاد ی برای من داره هم این که باید از خانوادم دور باشم

    • ببین هر مسیری سختی های خودش رو داره باید این رو هم بدونی که در این عرصه ی هنری همه ی این چیز ها هم هست که حتی خیلی از بازیگر ها در موردش گفتن اما بستگی به خودت داره

    • دوست عزیز دقیقا همینطوری هستش که گفتی.تنها چیزهایی که برای بازیگری مهمه و باعث میشه معروف بشی یکی اینه که فامیل درجه یکی داشته باشی که خیلی خرش بره تو سینما و یا باید تن به روابط نامشروع بدی.وگرنه پول زیاد کارساز نیست و فقط جیبت رو خالی میکنن و به هیچ جا نمیرسی.مگه مصاحبه های خانم های نیکی کریمی و بقیه رو نخوندی که گفتش سینمای ایران شده مافیایی.یعنی اگه با کارگردان دوست بشی اونوقت بهت نقش میده.بنظرم بهترین کار اینه که یا بیخیال بشی و بخاطر یک آرزو حیا و شرفت رو ندی دست این آدمهای از خدا بی خبر چون از حرفاتون معلومه که دختر بسیار خوبی هستید و یا با خونواده به تهران مهاجرت کنید و در کنار خونواده زندگی کنید و اونوقت برید کلاس تئاتر و اینقدر تلاش کنید و با تلاش خودتون بالاخره یک روزی یک نقشی میگیری و ایشااله به آرزوهات میرسی و همچنان از شرف و ناموست محافظت میکنی و یا اینکه درس بخونید و وارد دانشکده هنر بشید چون اینجوری بهتر به آرزوهات میرسی.به امید روزی که کارگردانهای ایرانی دخترها و بانوان این سرزمین رو مثله ناموس و خونواده خودشون ببینن.

  • میشه درمورد هزینه ی کلاسا و اینکه واقعا میتونه باتوجه به استعداد موفقیت رو تضمین کنه توضیح بدین..
    به عنوان مثال چطور هنرجو رو وارد این عرصه میکنید

  • با سلام بنده ۴۳ ساله و کارمند هستم و غرب کشور هستم همه میگن استیل و هیکل و صورتت برای بازیگری حرف نداره خودم علاقه دارم ولی حتی تئاتر کار نکردم دوس دارم حداقل بیام ببینم تست بشم ببینم اگر میتونم تا ادامه بدم میشه راهنمایی کنید:

  • با سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم برای تماس قبل از شماره باید ۰۲۴ قرار بدم؟
    بعد یکی از شماره ها مال استان زنجان هست درسته؟

  • با سلام ببخشید من در یاسوج زندگی میکنم اما علاقه خیلی شدید به بازیگری دارم و به دلیل کرونا و شرایط فعلی نمیتونم به تهران بیام استاد امین تارخ کلاس آنلاین دارند؟. ممنون میشم اگر جواب بدید

  • باسلام وخسته نباشید.

    مزاحم شدم خدمتتون عارض بشم که من ۳۸سالمه و علاقه زیادی به بازیگری دارم.
    خواستم بدونم میتونم ثبت نام کنم که خدمتتون باشم؟؟

  • سلام… من چن روز پیش ی ویدئو کلیپ از خودم واسه آقای رضا میر کریمی فرستادم … اما گویندگی رو خیلی دوس دارم و ۹۹ درصد از آدمایی ک صدامو شنیدن گفتن ک صدام شاخص … اما نتونستم برم دنبالش… میخام بگم دوستان هزینه های آنچنانی نداره فقط اگه یکی باشه ک واقعا شمارو سووق بده تو این مسیر حتما آدم پرو بال میگیره… اگه آقای رضا میر کریمی تو فیلمش ازم استفاده نکنه اما مطمئنم جلب توجهشون میشم…

  • سلام ببخشید بنده یه سوال داشتم اینهمه شاگرد که هردوره ثبت نام میکنن کسی به تاتر یا تلویزیون معرفی میشه؟ما هزینه کنیم سعیمونم کنیم ولی واقعا شانسی داریم بین این تعداد متقاضی؟

  • سلام وقت بخیر
    من خیلی به بازیگری علاقه دارم و دوست دارم وارد این عرصه بشم
    چطور می تونم موفق باشم در این عرصه
    آموزشگاه در حال حاضر بازه ؟؟؟

  • سلام وقت بخیر
    من یه وقت حضوری میخواستم برای تست و مطلع شدن از شرایط کلاس ها
    چند بار با آموزشگاه تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود
    ممنون میشم اگه من را راهنمایی کنید

  • من می خوام بازیگر بشم استعداد دارم ولی پول پارتی ندارم تلاش هم می کنم و در تاتر وحدت یک اجرا داشتم ولی به تلوزیون نرسیدن اگه بیام کلاس آقای امین تارخ بازیگر می شوم از خوبی ایشان زیاد شنیدم و بگین چه اساتید در آموزشگاه هستند؟

  • سلام من به بازیگری علاقه بسیار دارم و بسیار استعداد دارم میتونم از مرحله تست رد شد چون بسیار در بازیگری قوی هستم.
    مهدیه الهی ۱۳ ساله

  • امروز یکشنبه بیست مهر ، ساعت ۱۳ ، مگه مصاحبه و تست بازیگری نیست ?? به من تماس گرفتن و الان زنگ می زنم مجموعه کسی پاسخ گو نیست .

  • سلام وقتتون بخیر. من استعداد توی رشته‌ی بازیگری ندارم ولی علاقه خیلی دارم می‌خواستم بدونم امکان داره از مرحله تست رد بشم؟

  • باسلام.محمد میرکی هستم خواست ازتون سوال کنم که من ۳۴سالمه و به بازیگری علاقه دارم میتونم از صفر شروع کنم وباپشتکار موفق شوم.باتشکر

  • سلام
    معمولا وقتی میخوای وارد یه عرصه مثل بازیگری بشی باید همه چیزو درباره اون اون عرصه بدونی ولی حالا میشه بگین که چطوری میشه که از پایه شروع کرد؟!
    اگ بگین ممنونتون میشم

  • اگر هنرآموز پس از طی کلاسهای آموزشگاه در حد متوسط باشد ولی از نظر چهره و استایل خوبی داشته باشه جزو هنرآموزان مستعد میشه که آموزشگاه حمایتشون میکنه؟

  • سلام من ۳۳سالمه ولیسانس حقوق دارم چون این رشته رو ی جوری ازروی اجبارانتخاب کردم ادامه ندادم اماازکودکی علاقه شدیدی به بازیگری وتلویزیون داشتم میخواستم بدونم ایامیتونم دریکی ازاموزشگاههاثبت نام کنم لطفاراهنماییم کنین باتشکر

  • سلام و سپاس از پاسخگویی شما بنده برابر عشق و انگیزه ای که به بازیگری داشتم ودارم در کلاس بازیگری شرکت و گواهینامه بازیگری سینما از انجمن سینمای جوان در سال ۷۶ از شهرستان محل زندگیم شدم بنا به دلایلی نتونستم ادامه بدم الان ۳۹ سالم شده ایا میشه در کلاس استاد تارخ شرکت کرد و دیر نشده برای این سنم از طرفی عشق بنده است.

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید خواستم بدونم کارت پایان خدمت در این عرصه لازم میشه آیا ؟؟؟
    اگر لازم نمیشه و بعدها به مشکلی برنمیخورم تا زودتر در کلاس ها ثبت نام کنم ولی اگر لازم میشه تا هر چی زودتر برم خدمت _ سنم هم ۲۱ هس

    لطفا یکم راهنمایی کنید با تشکر

        • درود بر شما
          آموزشگاه های بازیگری محلی برای یادگیری فنون بازیگری هستند، مثل تقویت حس، بیان، حرکت و بدن، بازی مقابل دوریین و … و هیچ آموزشگاهی موظف به معرفی به پروژه یا بازی هنرجو نیست اما از هنرجوهای مستعد حتما حمایت خواهند کرد. خواندن این مطلب خالی از لطف نیست ” همه چیز در مورد سینما و بازیگری“.
          با سپاس از شما

          • سلام
            میخواستم بدونم کسانی که سربازی دارن اگر سرباز امریه بشن همزمان میتونن به کلاس های بازیگری هم بیان اصلا پیشرفت میکنن؟
            اگه کامل بگم و شماهم کامل جواب منو بدید اینه که کسانی که میخوان بازیگر بشن و خدمت سربازی هم دارن و همچنین میخوان در رشته ای هم تحصیل کنند بهترین راه برای اینها چیست؟
            اصلا کسانی که بازیگر می‌شوند وخدمت دارند باید چه کنند؟
            لطفا خودتون اینو به صورت کامل جواب بدید خیلی ممنون

      • سلام میخواستم بدونم کلاس های بازیگری دقیقا درچه ساعت هایی برگزار میشوند وآیا این کلاس ها موجب عدم رسیدگی به مدرسه نمیشود

    • سلام و وقت بخیر
      همه به من میگن که به شدت هم استعداد بازیگری و هم چهره اش رو دارم. تشویقم کردن که به آموزشگاه امین تارخ بروم و در آنجا تست بدهم، پول جمع کردم و توانستم بلیط به تهران را بگیرم، شب ساعت ۱۰:۳۰ به سمت تهران حرکت کردم به تهران که رسیدم یک کارت بی آر تی خریدم و به سمت خیابان جهان آرا بروم تا یکجایی را با بی آر تی رفتم
      بعد در مسیر شخصی از من پرسید بچه کجایی؟ منم گفتم آستارا و گفت برا چی اومدی تهران؟ گفتم اومدم تست بازیگری بدم، یه پوز خند به من زد و گفت منم رفتم تست بازیگری دادم اما به من گفتن تو را برا سیاه لشکری انتخاب میکنیم اما اگر بخوای بهت یک سکانس و نقش بدهیم باید فلان قدر هزینه کلاس ها و برای گرفتن نقش باید فلان میلیارد هزینه کنی و این شد که ادامه ندادم. یعنی آن شخص با این حرفاش تمام امید من را تو سرم خراب کرد
      جلو آموزشگاه امین تارخ وایستادم و نگاهش کردم اشک تو چشام حلقه زد و با بغض از چند نفر هم پرسیدم و اونا هم گفتن برا بازیگر شدن باید میلیاردها خرج کنی و این شد دوباره برگشتم سمت ترمینال آزادی و یک بلیط برای آستارا گرفتم و مات و مبهوت چند ساعتی نشستم تا زمان حرکت فرا برسه و با ناراحتی به آستارا برگشتم.
      من همه این واقعیت ها رو میتوانم بازی کنم و حتی میتوانم فیلنامه بنویسم اما حیف که همه چی شده پول و پارتی.

      • درود بر شما
        بهتر بود با واقعیات مواجه میشدید و به مجموعه مراجعه میکردید تا ببینید این موضوع واقعیت داره یا خیر. در کل تفکرتون در مورد تست بازیگری! اشتباه هست. بهتر هست این مقاله رو مطالعه کنید تا در مورد تست بازیگری و راهنمایی در مورد بازیگری اطلاعاتی بدست بیارید و در ادامه تلاش کنید.
        چطور بازیگر شویم؟

        • سلام.
          میشه درباره کسانی که میخوان بازیگر بشن و خدمت سربازی دارن توضیح بدیده.
          یعنی پسرا بعد ۱۸ خدمت دارن اگه نرن و بیان کلاس های بازیگری ممکنه بعد ها مشکل ایجاد کنه؟
          یا نه بره و بعد بیاد در کلاس ها شرکت کنه بهتره؟
          لطفا خودتون کامل جواب بدید

            • سلام
              در ادامه سوال قبلیم میپرسم.
              امکان اینکه سربازی را در امریه ادامه دهیم مثل سرباز معلم و همزمان به کلاس ها بیاییم امکان دارد؟
              و اینکه اصلا ساعت کلاس ها و روز های آن را بگویید
              اگه میشه لطفا لطفا به طور کامل برای پسرانی که میخوان بازیگر بشن و خدمت دارند و میخوان درسم بخونن بهترین راه که آسیبی به بازیگر و درس نزنه چیه
              لطفا کامل جواب بدید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *