موسسه طرح نوین اندیشه

موسسه طرح نوین اندیشه


موسسه طرح نوین اندیشه پیشرو در حوزه تخصصی حقوق

موسسه طرح نوین اندیشه یکی از آموزشگاه‌های برتر در حوزه تدریس و آموزش حقوق است که بنام موسسه فرهنگی و انتشاراتی طرح نوین اندیشه یا همان طرح نوین اندیشه معروف میباشد که با معتبر ترین کادر اساتید به پرورش و گسترش علم حقوق فعالیت دارد.

اساتید حقوق نامدار و تراز اول موسسه با متدهای اختصاصی تدریس همواره در طول سال پذیرای دانشجویان متعدد بوده و نتایج درخشانی در این حوزه کسب کرده اند؛ در عین حال انتشارات موسسه با چاپ کتب حقوقی ویژه در یادگیری دانشجویان نقش بسزایی را ایفا میکند.

حوزه های فعالیت موسسه طرح نوین به شرح ذیل بصورت تخصصی ویژه رشته حقوق میباشد:

  • آمادگی برای آزمون علمی پروانه وکالت
  • آمادگی برای آزمون علمی کارشناسی ارشد
  • آمادگی برای آزمون علمی سردفتری
  • آمادگی برای آزمون علمی قضاوت

موسسه طرح نوین از متدهای اختصاصی در امر آموزش استفاده میکند که عبارتند از:

کلاس های حضوری، کتاب های ویژه آموزشی، فیلم های آموزشی و برگزاری مجموعه آزمون های آزمایشی در هر بخش از ویژگی های برجسته موسسه طرح نوین اندیشه میباشد.

دانشجویان در هر شغل و مقطعی بسته به نیاز در کلاس های حضوری یا مجازی موسسه شرکت میکنند و از خدمات موسسه استفاده میکنند؛ همچنین با از طریق فروشگاه آنلاین موسسه اقدام به خرید کتب و فیلم های آموزشی بنمایید.

شما هم میتوانید با مراجعه به موسسه یا مشاوره رایگان تلفنی و یا آزمون رایگان موسسه فرهنگی و انتشاراتی طرح نوین اندیشه از خدمات ما استفاده کنید. شعبه اصلی موسسه در تهران قرار دارد و آدرس شعبات دیگر در فایل قابل دانلود میباشد.

پل ارتباطی

__________

ساختمان مرکزی: خیابان فلسطین، پایین تر از بلوار کشاورز، خیابان شهید حجت دوست، پلاک ۲۹

تلفن تماس: ۸-۸۸۹۸۶۲۷۷

موسسه طرح نوین اندیشه دارای شعب متعددی میباشد.

__________

همواره برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه‌ها و اطلاع از نوع فعالیت‌ها میتوانید به بخش مقالات و اطلاعیه‌های آموزشی مراجعه کنید.

بهترین آموزشگاه حقوقی

۳ دیدگاه

  • سلام من لیسانس تکنولوژی تولیدات گیاهی دارم.خیلی دوست دارم وکیل بشوم.لطفا راهنمایی کنید به چه صورت وکدام آموزشگاه ثبت نام کنم.ومشخصات وآدرس آموزشگاه را لطفا ارسال کنید.من اهل مشهد هستم.سپاسگزارم

  • درود بر شما سال ۷۶ کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی را از دانشگاه آزاد ورامین اخذ نمودم در حال حاضر کارشناس حقوقی شهرداری هستم قصد دارم ارشد خصوصی را بگیرم لطفا در مورد کلاس حضوری و آنلاین و کتاب و جزوه راهنمایی فرمایید. سپاس

  • سلام . میخواهم در دروس مربوط به ازمون وکالت ١۴٠٣ شرکت کنم به چه صورت است آیا میتوان تک درس انتخاب نمود مثلا متون و اصول را بنتخاب ننمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *