معرفی آموزشگاه موسیقی دبیرزاده

(آموزشگاه آزاد آوای ساز قدیم )

آموزش تخصصی موسیقی خواهران دبیر زاده

تدریس ساز با جدیدترین متدها توسط اساتید حرفه ای موسیقی تهران خواهران دبیرزاده

آموزشگاه موسیقی خواهران دبیرزاده که در گذشته تحت نام آموزشگاه آزاد آوای ساز (دبیر زاده) فعالیت داشت یکی از برترین مراکز آموزش موسیقی کودک در غرب تهران محدوده محله صادقیه با کیفیت آموزش درجه یک است. مجموعه دلشدگان (آوای ساز) برگزار کننده کلاس های موسیقی کودک و موسیقی بزرگسال و آواز پاپ و سنتی، آهنگسازی، تئوری موسیقی و سلفژ همراه با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای در تهران می‌باشد.

یکی از مهمترین عناصر موفق بودن یک آموزشگاه موسیقی اساتید چیره دست آن میباشد که در آموزشگاه (آزاد آوای ساز) به خوبی به آن توجه شده است. اساتیدی چون حمیدرضا ترکاشوند، مهرناز دبیرزداه، فرناز دبیرزاده، احسان جعفری، مارال خلیلی، آرش گلستانی، مجتبی یعقوبی، امیرحسین مزارعی، فراز نصیری، میثم کربلایی و دیگر اساتید مجموعه که در حال فعالیت هستند.

خواهران دبیرزاده با سابقه طولانی در این امر و نیز شهرت فراوان خود در اجرا این امر را به خوبی در آموزشگاه آزاد آوای ساز مد نظر قرار داده و از اساتید بنام برای تدریس انواع ساز دعوت بعمل آورده اند تا امر آموزش با دقت و کیفیت فراوان انجام شود.

خواهران مهرناز و فرناز دبیرزاده
خواهران مهرناز و فرناز دبیرزاده

بیوگرافی خواهران دبیرزاده:

مهرناز دبیرزاده نوازنده تنبک و سازهای کوبه ای آموزش تنبک را از سن ۱۴ سالگی زیر نظر آقایان مرتضی طیبی و استاد ارژنگ کامکار آغاز کرد.

مهرناز دبیرزاده خواهر دوقلویی دارد که او هم سنتور نواز خوبی است در طول دوران فعالیت حرفه ای خود، علاوه بر کارهای آموزشی در زمینه آموزش سازهای کوبه ای (بخصوص تنبک) و انتشار منابع آموزشی در این زمینه سابقه همکاری با گروههای چهل دف, یوشیج، دریای راز؛ ایران زمین؛ مهتاب رو پلاریس و… را داشته است.

مهرناز دبیرزاده آموزشگاه آوای ساز

مهرناز دبیرزاده یکی از پایه های ثابت جشنواره تکنوازان جوان بود و موفق شد در سالهای ۸۰ و ۸۱ و ۸۶ و ۸۷ در فهرست نوازندگان تقدیر شده قرار بگیرد.

مهرناز دبیرزاده همچنین در سال ۱۳۹۵ در موزیک ویدیوی سعید مدرس به عنوان نوازنده نقش آفرینی کرد که این موضوع باعث بیشتر دیده شدن وی شد.

فرناز دبیرزاده آموزشگاه آوای ساز

فرناز دبیرزاده: من فرناز دبیرزاده متولد ۱۳۶۲/۹/۹ زاده تهران هستم، تحصیلاتم در شاخه روانشناسی کودک هست و مدت هشت سال در حرفه بازیگری (سینما و تئاتر و تلویزیون) مشغول فعالیت بودم، موسیقی رو از سیزده سالگی با ساز پیانو شروع کردم و هم اکنون نوازنده و مدرس ساز دلنشین سنتور در#آموزشگاه_دبیرزاده هستم.

خدمات آموزشی آموزشگاه آزاد آوای ساز (دبیر زاده) یا دلشدگان جدید

آموزشگاه (دبیر زاده) تخصص خاصی در امر آموزش موسیقی کودکان با جدیدترین متدها و روش ها از جمله آموزش موسیقی کودک ارف دارد که این امر همواره جزو نقاط قوت آموزشگاه بوده است. آموزشگاه از لحاظ موقعیت در محدوده متروی صادقیه از بهترین آموزشگاه های موسیقی غرب استان تهران میباشد.

آموزش تمامی سازها، آواز سنتی و پاپ، تنبک، سنتور، کاخن و سازهای کوبه ای و غیره را با ارائه مدرک بین المللی توسط شخص خواهران مهرناز و فرناز دبیرزاده و دیگر اساتید چیره دست کشوری در آموزشگاه آزاد آوای ساز (دبیر زاده) مورد تدریس قرار میگیرد.

برای مشاوره رایگان آموزش و یا تعیین وقت برای مشاوره حضوری فقط با شماره تماس آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: آرش گلستانی
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۹۹۳۸۳
  • آدرس آموزشگاه: تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، جنب متروی صادقیه، خیابان رز غربی، پلاک ۷ واحد اول

۴ دیدگاه

  • با سلام، می خواستم بدونم که آموزش آنلاین برای افراد بزرگسال هم ارائه میدین؟ من در نو جوانی حدود دو‌سال تنبک می زدم و الان که ۳۳ سالم هست خیلی دوست دارم که دوباره شروع کنم. خیلی وقت هست که با تنبک کار نکردم و فکر می کنم الان کاملا مبتدی باشم. با تشکر

  • سلام
    امیدوارم که همیشه پر انرژی و موفق باشید
    من پسر دو ساله ای دارم که علاقه زیادی به زدن تمپو داره، چندین بار براتون به آدرس اینستاگرامتون فیلم فرستادم که متاسفانه دیده نشده. تازه عملکردش از چیزی که داخل فیلم ها هست خیلی بهتره چون سنش کمه جلوی دوربین خجالت میکشه. در حالت کلی میخواستم مشاوره بگیرم که ما چه اقدامات برای پیشرفت بیشترش تو این زمینه باید انجام بدیم. تو کانال تون خونده بودم که کلاس ها برای بالای چهار سال هستش ولی میخواستم بدونم تا اون موقع چه کار کنیم
    با تشکر

    • فعلا با موسیقی گوشش. و قوی کنید تا چهار ساله بشه موسیقی رو جدی شروع کنه و زدن کودکان در این سن بر روی میز و سایر اشیا طبیعی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *