فهرست مطالب این صفحه « بستن فهرست »
_

برترین مراکز آموزش آرایشگری شمال تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، الهیه، پاسداران و محله های مناطق ۱ و ۲ و ۳

_

این مطلب اختصاص دارد به معرفی ۵ تا از بهترین مراکز آموزش آرایشگری و مراقبت و زیبایی زنانه شمال تهران که در حوزه آموزش آرایشگری و گریم زنانه در لاین های مختلف در مناطق شمال تهران محله های سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، الهیه، پاسداران و دیگر محله های مناطق ۱ و ۲ و ۳ فعالیت دارند. این آموزشگاه ها دارای فعالیت های آموزشی و یا خدمات زیبایی هستند و جزو شناخته شده ترین کلاس آرایشگری شمال تهران محسوب می‌شوند. از جمله این فعالیت ها میتوان به تمامی لاین های مراقبت و زیبایی اشاره کرد.

این مراکز آموزش همه بصورت رسمی و با مجوز فنی و حرفه ای فعالیت دارند و در انتهای هر دوره مدرک فنی آرایشگری در هر لاین و رشته رو اعطا میکنند. این آموزشگاه های مراقبت و زیبایی با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و سابقه ای درخشان انتخاب شده اند.

وارد شو ⇐ « آموزشگاه آرایشگری شرق تهران »

وارد شو ⇐ « آموزشگاه آرایشگری جنوب تهران »

وارد شو ⇐ « آموزشگاه آرایشگری غرب تهران »

همینطور اگر بدنبال لیستی از بهترین آموزشگاه های مراقبت و زیبایی کل تهران هستید روی دکمه زیر کلیک کنید

جدول مقایسه ویژگی های مراکز

چیدمان مراکز تصادفی بوده و همه دارای مجوز هستند و دوره های متفاوتی را برگزار میکنند.

  نام آموزشگاه کلاس حضوری / مجازی
پشتیبانی دوره تعداد رشته ها
شماره
۱ مهستان دارد / دارد دارد ۶۰ لاین
۸۸۰۷۵۶۸۲
۲ خوش ذوق دارد دارد + ۵۵ لاین ۲۲۸۸۶۰۸۰
۳ دوبانو دارد
دارد ۱۰ لاین تخصصی ۰۲۱۴۴۰۴۸۶۳۵
۴ سیمای هانی دارد
دارد + ۵۵ لاین ۳۷۸۵۶

تعداد لاین های آموزش هر مرکز متفاوت است چراکه ممکن است برخی از مراکز لاین های کمتر ولی تخصصی داشته باشند.

در صورت تمایل برای معرفی مرکز آموزشی خود در این صفحه با واتساپ ایران اموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

_

۵ تا از بهترین آموزشگاه و کلاس آرایشگری شمال تهران

در صورت تمایل برای معرفی مرکز آموزشی خود در لیست فوق با واتساپ ایران آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

_

🔻آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد – آموزشگاه مهستان

_

مدیریت: کارشناس علوم زیبایی و تکنولوژی آموزشی – نوع فعالیت: « با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور »

آموزش آرایشگری مهستان در سعادت آباد شمال تهران همراه با ارایه مدرک معتبر آرایشگری فنی و حرفه ای آرایشگری بعد از پایان دوره ها و قبولی ۱۰۰٪ در تمام زمینه های آرایشگری به صورت تخصصی با مدرسین با تجربه و آموزش های آکادمیک صورت میپذیرد. مجموعه آموزشی مهستان در سعادت آباد دارای لایسنس های مدیریتی، مربی های حرفه ای برای هر لاین، لایسنس مربیگری، مدارک بین المللی پداگوژی، مدارک تجهیزات پزشکی و کار با دستگاه می باشد. از دیگر ویژگی های این آموزشگاه میتوان به دسترسی آسان و سریع به مترو – آموزش آرایشگری با قیمت مناسب و دولتی – کیفیت بالای آموزش و دقیق با مدرسین آکادمیک و با تجربه – آموزش آرایشگری با مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه ای به منظور اشتغال زایی و یا تاسیس آرایشگاه و یا اقامت خارج از کشور – قبولی ۱۰۰٪ در آزمون فنی حرفه ای و تعیین وقت توافقی برای شاغلین و دانشجویان و شهرستانی های گرامی و معرفی خوابگاه برای هنرجویان راه دور و شهرستانی است.

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی آموزشگاه سعادت آباد

برای مشاهده دوره های آموزشگاه کلیک کنید

آموزش میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو – آموزش گریم و میکاپ عروس – آموزش شنیون تخصصی – آموزش کاشت ناخن تخصصی – آموزش کوتاهی تخصصی مو – آموزش کاربا مواد تخصصی – آموزش پاکسازی پوست تخصصی – آموزش اپیلاسیون تخصصی – آموزش اصلاح و ابرو تخصصی – آموزش بافت تخصصی و براشینگ – آموزش خودآرایی – آموزش لیفت و لمینت مژه – آموزش اکستنشن مژه – آموزش کراتین و صافی مو – آموزش اکستنشن مو – آموزش تاتو صورت – آموزش هاشور ابرو – آموزش پداگوژی – آموزش مربیگری با مدرک فنی و حرفه ای – آموزش آرایشگری پایه – آموزش رنگ و مش – آموزش پاکسازی پوست صورت، فشیال تخصصی پوست، شناخت انواع پوست و لایه برداری و ماسک و ماساژ حرفه ای صورت – آموزش استفاده از دستگاه های تخصصی چون میکرودرم، میکرونیدلینگ، پلاسما جت و اتو صورت و هیدرو درمی و … (شماره تماس ۰۹۳۳۱۴۹۴۹۵۹ – ۰۲۱۸۸۰۷۵۶۸۲)

🔻آموزشگاه آرایشگری در شریعتی، آموزشگاه خوش ذوق

_
  • اینستاگرام: khoshzogh_academy
  • تلفن تماس: ۲۲۸۸۶۰۸۰ ۰۹۱۰۹۱۷۱۷۴۲
  • آدرس: تهران، شریعتی شمال، بعد از پل سیدخندان، روبه روی پارک شریعتی، نبش خیابان اتوبانک، پلاک ١٠٠٧، طبقه اول، واحد ۹

ویژه بانوان – با مدیریت سرکارخانم خوش ذوق نوع فعالیت: « با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور »
عضو انجمن نخبگان ایران – کارآفرین خلاق و نمونه شمیرانات – تقدیر در صداوسیما به عنوان کارآفرین نمونه و خلاق

آموزشگاه مراقبت و زیبایی خوش ذوق در شریعتی جزو برترین مراکز برگزار کننده دوره های مراقبت و زیبایی در تهران و تقدیر شده توسط سازمان می‌باشد. آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در حال فعالیت آموزشی بوده و برگزار کننده دوره های آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای به صورت علمی و کاربردی با ارائه ۵۵ مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و نیز دوره های طراحی و دوخت میباشد.

برای مشاهده دوره های آموزشگاه کلیک کنید

ویژگی و دوره های آموزشی مرکز آموزشی خوش ذوق

  • عدم استفاده از کله مانکن برای آموزش و تمامی آموزش ها روی مدل زنده (مدل فراوان برای آموزش)
  • پشتیبانی فعال پس از اتمام دوره
  • در صورت تمایل و گذراندن دوره های تکمیلی مدرک مربیگری ارائه میشود
  • آموزش در کلیه رشته‌های آرایشگری تتو (آرایشگردائم صورت) میکروپیگمنتیشن، گریم فوق حرفه ای عروس، کوتاهی از عکس و ژورنال، رنگ و مش، شنیون های ژورنالی، بافت ژورنالی، کاشت ناخن و … .

آموزشگاه خوش ذوق بالاترین رنکینگ از سازمان فنی حرفه ای دارا میباشد که هنرجویان بیشماری را با آموزش های علمی و جدیدترین تکنیک های به روز دنیا تعلیم داده و روانه بازار کار نموده است. به گفته مدیر مجموعه هم اکنون آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق پُرکارآموز ترین و پُر مدل ترین آموزشگاه شمال تهران (منطقه شمیرانات) میباشد. تیم متخصصان ما با بیش از ٢۵ سال تجربه آموزش آرایشگری، ابزار و دانش مناسب را به شما کارآموزان جویای شغل پر سود، آموزش فوق حرفه ای ارائه مینماید تا ان شاءالله بتوانید فردی موفق باشید.

🔻آموزشگاه آرایشگری دوبانو

_

مدیریت: سرکار خانم فرحزادی – نوع فعالیت: « دارای امتیاز رسمی از سازمان فنی حرفه ای » دارای لوح تقدیر

آموزشگاه زیبایی دوبانو با امتیاز رسمی از سازمان فنی حرفه ای یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش لاین های مراقبت و زیبایی و آرایشگری تهران است. مجموعه زیبایی دوبانو دارای لوح تقدیر بعنوان آموزشگاه نمونه بوده و با بیش از ۲۰ سال تجربه در خدمت هنر جویان می‌باشد. آموزش ها در تمامی لاین های مراقبت و زیبایی با اعطای مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای صورت میپذیرد که در کشورهای دیگر جهت مهاجرت یا استخدام معتبر و قابل رهگیری از طریق کد رهگیری است.

برای مشاهده دوره های آموزشگاه کلیک کنید

آرایش و پیرایش زنانه (دیپلم رسمی پایه) – آموزش شینیون حرفه ای – آموزش بافتهای پیشرفته – آموزش اکستیشن مو – آموزش متعادل ساز چهره – آموزش عروس – آموزش گریم و کانتورینگ – آموزش خودآرایی – آموزش بالماسکه و گریم کودک – آموزش اکستیشن مژه – آموزش لیفت و لمینت مژه – آموزش براشینگ ها – آموزش کوتاهی مو – آموزش کوتاهی از روی ژورنال – آموزش رنگ ومش – آموزش دکلره مو – آموزش کراتین و صافی – آموزش کوتاهی با موزر – آموزش اصلاح و ابرو – آموزش وکس صورت – آموزش میکرو پیگمنتیشن – آموزش پوست و هیدرودرمی و غیره.

  • آزمون در « محل » آموزشگاه برگزار میگردد
  • مواد، وسایل و مدل « رایگان » در اختیار هنرجویان قرار میگیرد
  • « هر سه رشته یک رشته رایگان آموزش داده میشود »
  • « پانسیون » برای شهرستانی ها
  • « اعطای دیپلم » با کد بین المللی

🔻آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد، آموزشگاه سیمای هانی

_
  • آدرس شعب آموزشگاه: صادقیه – بلوار فردوس – نازی آباد – رسالت
  • تلفن تماس: ۰۲۱۳۷۸۵۶
  • آدرس سایت: www.simayehani.com

⇐ مدیریت: سرکار خانم هانیه مردانی – نوع فعالیت: « با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور »

آموزشگاه آرایشگری و آموزش تجهیزات زیبایی سیمای هانی با دارا بودن ۳ شعبه بصورت تخصصی در حال آموزش ۳۰ دوره مختلف در زمینه مراقبت و زیبایی در تهران مشغول به فعالیت است. سابقه آموزشی درخشان این مجموعه با ۳۰ مربی آموزش دیده و زبده در محیطی مجهز و زیبا با کار آموزشی و محیطی گرم پذیرای هنرجویان عزیز تهرانی در تمامی زمینه های آموزشی به شرح زیر می باشد. اعطای مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای – پرهنرجوترین آموزشگاه تهران – آموزش کار با تجهیزات و دستگاه های زیبایی

آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد، رنجبر سعادت آباد

_

با امتیاز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، با ۲۵ سال تجربه شما را تا بازار کار همراهی میکنیم. برگزاری دوره های عمومی جهت اخذ مجوز آرایشگاه و آموزشگاه و ارائه ۱۴ دیپلم بین المللی توسط مربیان رسمی فنی و حرفه ای از مبتدی تا حرفه ای. آموزش ترکیب رنگ های فانتزی، هایلایت و تکنیک های جدید آمبره و سامبره … به صورت عملی در کارگاه.

در این مرکز کلیه خدمات پلکس تراپی، درمان و احیاء موهای دکلره و آسیب دیده، انواع لاین های کراتین و صافی، آرگان تراپی و ویتامه مو با بهترین مواد و کیفیت ارائه می شود.

  • آموزش کوپ های فانتزی
  • آموزش گریم و میکاپ حرفه ای عروس
  • آموزش خود آرایی و گریم حرفه ای
  • آموزش شینیون بافت
  • آموزش اکستنشن مو و مژه
  • آموزش کاشت ناخن و طراحی ناخن
  • آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن
  • (قرینه سازی – هایلایت ابرو – هاشور ابرو زیر نظر پزشک )
  • آموزش پیرایشگر موی زنانه
  • پیرایشگر ابرو و صورت زنانه
  • برگزاری کلاس هاى آموزشى گریم پیشرفته عروس روزهاى جمعه
  • کلاسهای فشرده تمام وقت مخصوص هنر جوهای شهرستانی همراه با خوابگاه

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، اولین خیابان، نبش خیابان بهزاد، ساختمان ارس، واحد یک

آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد – سالن زیبایی لی لی

_

سالن زیبایی لی لی در سال ۱۳۸۷ به شماره مجوز ۳۳۰۹/۹۱ با مدیریت خانم لیلا رضایی در منطقه سعادت آباد، افتتاح شد. در حال حاضر سالن جدید VIP لی لی در بلوار ایران زمین (غرب تهران) با ۳۰ نفر پرسنل و در محیطی خوشآیند و مجلل،‌ میزبان شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا است.

ما معتقدیم که زیبایی نوعی هماهنگی و تناسب بین اجزای صورت با کل آن است؛ کلیه پرسنل و میکاپ آرتیست‌های با تجربه ما در سالن لی لی، ضمن توجه بر سلیقه مشتری، بیشترین تمرکز را بر روی افزایش تعادل و تناسب اجزاء صورت می‌گذارند. ما ضمن پرهیز از کلیشه‌ها و با در نظر گرفتن سن و موقعیت اجتماعی شما، عیوب صورت‌تان را می‌پوشانیم و زیبایی‌های آن را برجسته‌ می‌کنیم.

در سالن زیبایی لی لی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه می‌شود؛ بهترین روز زندگی هر زنی، روز عروسی او است؛ مسلماً وی مستحق بهترین ظاهر و احساس در این روز خاص است؛ سالن زیبایی لی لی دارای سابقه طولانی در زمینه گریم عروس و خلق چهره رویائی می‌باشد. اگر شما بدنبال آرایشی به روز، ظریف و بی نقص هستید ما به شما کمک می‌کنیم تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به ما فرصت دهید تا روز خاص زندگیتان را رقم بزنیم.

آموزشگاه آرایشگری الهیه – آموزشگاه و مرکز زیبایی هنسه

_

آموزشگاه و مرکز زیبایی هنسه، یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های زیبایی ایران، آماده‌ی ارائه بروزترین و باکیفیت‌ترین خدمات آرایشی، زیبایی و بهداشتی است. این سالن لوکس درساختمانی چهار طبقه با زیربنایی به وسعت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع در منطقه الهیه تهران قرار دارد.

هنسه قصد دارد تا به واسطه سازمانی قدرتمند متشکل از مدیریت توانمند و پرسنل متخصص و به یاری خدا و همراهی و همدلی شما عزیزان، بهترین و متنوع‌ترین خدمات را به شما که همواره شایسته بهترین‌ها هستید ارائه دهد. کیفیت و تنوع در خدمات از مهم‌ترین وجوه تمایز مرکز زیبایی هنسه است و همچنین کادر مجرب و متخصص مجموعه هنسه، همواره رضایت مشتری را یکی از مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است. مرکز زیبایی هنسه، علاوه بر ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی، دارای بخش‌هایی ویژه نظیر کیدزلند، پت لند (PETLAND)، کافی شاپ و رستوران است و با توجه به اینکه این مرکز، کاملا مختص بانوان است، راحتی و رفاه ویژه ای را برای بانوان به ارمغان می آورد.
آموزشگاه و مرکز زیبایی هنسه در محیطی باشکوه و بی‌نظیر با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات عروس در بهترین روز زندگی هر زنی که مستحق بهترین‌ها است در انتظار شماست. ما رویایتان را به واقعیت تبدیل می‌کنیم و خاص‌ترین روز زندگیتان را به بهترین شکل ممکن رقم می‌زنیم.
تهران، الهیه، خیابان شریفی منش، خیابان افسر، تقاطع دشتیار، شماره ۲۵

معرفی برترین مراکز آموزش آرایشگری کشور

در این مطلب برترین مراکز آموزش آرایشگری کشور معرفی خواهند شد. این آموزشگاه ها بنا به شرایط و دوره های آموزشی متنوع خود امکان برگزاری دوره های آموزشی آنلاین یا حضوری را خواهند دارند. بدلیل توضیحات مفصل در مورد هر مجموعه بهتر است برای مشاهده لیست آموزشگاه های هر استان روی آن کلیک کنید.

لیست ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه کشور

لیست ۱۰ تا از بهترین معتبرترین آموزشگاه تاتو کشور

لیست ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه کشور

کلاس آرایشگری شمال تهران

لیست کلاس های آرایشگری محله های شمال تهران

آموزشگاه آرایشگری در سعادت آباد – آموزشگاه آرایشگری در شهرک غرب – آموزشگاه آرایشگری در میرداماد  – آموزشگاه آرایشگری در قیطریه –  آموزشگاه آرایشگری در پاسداران –  آموزشگاه آرایشگری در  نیاوران – آموزشگاه آرایشگری در اقدسیه و دیگر محله های معروف شمال تهران که به شرح زیر هستند.

کلاس آرایشگری در اقدسیه

آموزشگاه آرایشی بانو رعنا

اقدسیه، خیابان موحد دانش، رو به روی مسجد جامع امام صادق (ع)، جنب بستنی عمو حسین، پلاک ۳۴ ۰۲۱۲۶۴۵۱۶۰۸

آموزشگاه آرایش نشانه

آدرس
انتهای اقدسیه، ابتدای اتوبان ارتش، خیابان اراج ، خیابان تیموری، پلاک ۳۵، واحد ۱
۰۲۱۲۲۹۵۰۶۰۶

سالن زیبایی پریسا عباسی

اقدسیه، ازگل، بلوار صدرنژاد، سالن زیبایی پریسا عباسی ۰۹۱۲۰۷۴۵۷۱۹

آموزش آرایش ماه نقره ای

اقدسیه، ازگل، کوچه شریفی، پلاک ۲، طبقه اول ۰۹۱۹۹۳۲۱۴۳۴

آموزشگاه آرایش  زرین تاج اقدسیه

اقدسیه، ازگل، نرسیده به مسجد، بن بست شریفی، پلاک ۷، زنگ ۱ ۰۲۱۲۲۴۴۹۰۲۷

۰۹۱۹۵۵۸۸۵۶۸

آموزش آرایش ماه نقره ای اقدسیه

ازگل، کوچه شریفی، پلاک ۲، طبقه اول ۰۹۱۹۹۳۲۱۴۳۴

آموزشگاه مراقبت و زیبایی محبوب خاتون

ازگل، کوچه مدرسه، خیابان قائم، نبش کوچه آذر، بالای سوپر مارکت اورانوس، طبقه اول ۰۲۱۲۲۴۴۸۴۴۷

آموزشگاه آرایش وزیبایی پریسا

اقدسیه، نرسیده به مینی سیتی، ساختمان میلاد، واحد۱ ۰۲۱۲۲۴۶۰۸۰۵

آموزشگاه و آرایشگاه بانو

انتهای اقدسیه، بلوار اوشان ف جنب مسکن جنت ، پلاک۶۹ ، طبقه ۲ ۰۲۱۲۲۴۶۳۲۶۷

کلاس آرایشگری در سعادت آباد

آموزشگاه آرایشی آرامیس سعادت آباد

سعادت آباد، خیابان ۳۸غربی، نبش کوچه یاس، پلاک۱، واحد۲ ۰۲۱۸۸۶۹۲۳۱۸

آموزشگاه و آرایشگاه نور ناهید

سعادت آباد ، بین میدان بوستان و سرو ، شماره ۱۷۲ ، مجتمع نگین سرو ، طبقه ۴ ، واحد۲۹ ۰۲۱۲۲۱۱۴۸۹۲

آموزشگاه  آرایشی بانوی بهشت

سعادت آباد، چهارراه سرو، پاکنژاد شمال شهروند بهرود، خیابان ۱۷، داخل خیابان اولین، تقاطع دست راست، پلاک ۳۴ ۰۲۱۲۲۱۱۴۶۴۵

آموزشگاه آرایشگری رنجبر

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، اولین خیابان، نبش خیابان بهزاد، ساختمان ارس، واحد یک ۰۲۱۲۲۰۶۲۵۸۲

آموزشگاه و سالن زیبایی مژده

سعادت اباد بلوار پاکنژاد بعد از چهارراه سرو خیابان سپیدار ۰۹۱۲۸۹۰۷۸۵۵

۰۲۱-۲۶۷۶۵۶۲۸

کلاس آرایشگری کتیبا سعادت آباد

سعادت آباد ۰۲۱۸۸۶۸۹۴۲۶

آموزشگاه آرایشگری گل آرا نو

سعادت آباد ۰۲۱۸۸۶۸۵۴۴۲

آموزشگاه آرایشگری موتاب

سعادت آّباد ۰۲۱۲۲۰۷۹۳۰۳

کلاس آرایشگری در تجریش

آموزشگاه آرایش رضایی

تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب فروشگاه تعاونی سپه، ساختمان لیستر، طبقه اول ۰۹۱۲۱۲۳۷۰۴۹

۰۲۱-۲۲۷۳۰۳۶۵

آموزشگاه آرایش و پیرایش بیتا

میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، ساختمان لیستر، پلاک ۱۷۹۲، طبقه سوم ۰۹۳۰۷۲۳۶۲۱۴

آموزشگاه آرایش و پیرایش شکیلا

خیابان شریعتی، بین ایستگاه مترو شریعتی و میرداماد، پلاک ۱۲۰۴ ۰۲۱-۲۲۲۵۲۶۰۶

۰۲۱-۲۲۹۰۵۰۶۴

آموزشگاه آرایشگری دارینه

میدان قدس، خیابان کبیری، روبروی آتش نشانی، پلاک ۴۴، ساختمان مریم ۰۹۳۶۷۱۴۰۶۰۶۰

آموزشگاه آرایشگری جزیره زیبایی

کلاهدوز، خیابان نعمتی، نبش کیقباد، پلاک ۳، طبقه اول ۲۲۶۰۴۲۱۴

آموزشگاه آرایشگری آتیه

میرداماد، روبروی برج آرین، نبش شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۸۹ ۲۲۲۷۹۴۳۹

کلاس آرایشگری در پاسداران

آموزشگاه آرایشگری بانو نامی

پاسداران، خیابان نیستان سوم، کوچه افشار، پلاک ۳۱ ۲۲۶۳۳۰۲۷

آموزشگاه آرایشگری ناهید شعبانی

پاسداران، میدان اختیاریه، خیابان زرنگ، پلاک ۳، ساختمان ناهید، زنگ ۴۰۸، طبقه چهارم، واحد ۸ ۰۲۱-۲۲۷۶۴۱۸۷

کلاس آرایشگری در شهرک محلاتی

آموزشگاه آرایش نگین آفرینش

شهرک محلاتی، جنب قنادی ماه نور، پلاک ۳، واحد یک

۰۲۱۲۲۴۵۴۵۸۴

آموزشگاه و آرایشگاه صدف هنر

ابتدای مینی سیتی، کوچه غیبی (کوچه شیرینی ماه نور)، پلاک ۹، طبقه زیر همکف ۰۲۱۲۲۴۸۰۳۰۸

آرایشگاه و آموزشگاه شادان

بعد از مینی سیتی، شهرک ابوذر، خ ۵، نبش بلوار قایم، پ ۲۲ ۰۲۱۲۲۴۶۸۹۲۳

آموزشگاه آرایشگری چیچک

شهرک گلستان (راه آهن)، بلوار امیر کبیر، بین گلها و آزادگان، پلاک ۱۴۴، واحد ۳ ۰۹۱۲۴۶۷۱۱۹۲

آموزشگاه آرایش بانو کلباسی

بزرگراه ارتش، جنب شهید محلاتی (مینی سیتی سابق)، خط کندرو بزرگراه ارتش (بین کوچه بهاران و خسرو)، مجتمع کاسپین (آرمان)، پلاک ۷۹، طبقه ۳، واحد ۷ ۰۲۱-۲۲۴۵۲۲۶۷

۰۹۱۹۴۴۶۷۶۸۰

سالن زیبایی و آموزشگاه ستاره

مینی سیتی، شهرک نفت، خیابان وزارت امور خارجه، گلستان۵، پلاک۲۱ ۰۹۱۲۳۹۷۴۸۱۱

۰۲۱۲۲۴۴۵۴۱۳ 

کلاس آرایشگری در نیاوران

آموزشگاه آرایشگری بانو اختری

نیاوران (باهنر)، منظریه، خیابان مسجد، کوچه جوری، پ۱ ۰۹۱۲۵۰۶۱۰۵۶

آموزشگاه مراقبت زیبایی راشا

نیاوران، مجتمع تجاری نارون، طبقه ۱، واحد ۱۰۷ ۰۹۱۲۲۰۰۱۸۲۳

۰۲۱-۲۰۱۰۳۸۲۳

آموزشگاه مراقبت زیبایی کومه نارون

نیاوران، نبش جماران، کوچه مهر ۰۹۱۲۱۹۴۷۴۳۴

۰۲۱-۲۲۲۸۸۱۶۴

آموزشگاه آرایش گل تابان در نیاوران

پشت کاخ نیاوران، ابتدای خیابان پور ابتهاج، مجتمع آموزشی گل تابان، طبقه دوم شرقی ۰۹۱۲۵۳۸۸۹۰۷

۰۲۱-۲۶۱۱۴۲۵۱

آموزشگاه آرایشگری دانژه

نیاوران، ابتدای ابتهاج، بین خیابان خداوردی و یاس، ساختمان پزشکان یاس، پلاک ۲۶۷ ۰۹۱۲۹۴۰۶۱۵۱

آموزشگاه و آرایشگاه تیام

میدان نیاوران، جنب پیتزا چمن ۰۲۱۹۱۰۱۰۴۰۰

آرایشگاه و آموزشگاه مراقبت، زیبایی منا صالحی

نیاوران، بعد از سه راه یاسر به سمت تجریش ( روبه روی بانک خاورمیانه )، ساختمان آوا، پلاک ۲۵۲، طبقه دوم، واحد ۲۰۱ ( بالای کافه نسپرسو ) ۰۹۰۲۲۸۱۷۰۱۸

کلاس آرایشگری در ونک

آکادمی زیبایی دنیای چهره ها

ونک، ملاصدرا، ابتدای خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک ۱۲، واحد ۲ ۰۹۱۹۴۱۸۹۴۶۳

۰۲۱-۸۸۲۱۱۵۷۷

آموزشگاه تخصصی و مرکز آرایش گلاره

ونک ۰۲۱-۸۸۸۷۵۲۰۴

۰۹۱۲۵۷۱۵۶۰۴

آموزشگاه آرایش قصر مینیاتور

میدان ونک، میدان توانیر، خیابان برادران، پلاک ۱۰ ۰۹۱۲۰۷۱۲۱۰۳

۰۲۱-۸۸۶۶۴۸۶۶

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

ونک، میدان ملاصدرا، بالاتر از شیخ بهایی، روبه روی بیمارستان بقیه الله ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲

آموزشگاه آرایشگری فرح

ونک، گاندی، منطقه ۳ ۰۲۱۸۸۸۸۴۹۲۰

کلاس آرایشگری در فرمانیه 

آموزشگاه مراقبت و زیبایی هنر گیتی

فرمانیه، بعد از چهار راه کامرانیه به سمت شرق خیابان رحیمی، پلاک ۸، زنگ اول ۰۹۱۲۱۰۹۸۳۵۶

آموزشگاه مراقبت و زیبایی آترا

فرمانیه، چیذر، خیابان هاشمی علیا، میدان ندا، روبروی بانک گردشگری، پلاک ۳۲، طبقه دوم ۰۹۳۶۸۴۳۵۲۱۶

آموزشگاه آرایش و پیرایش والا نگار

فرمانیه، خیابان حسینی، نبش خیابان متقیان، پلاک ۲، واحد ۱ ۰۹۳۶۲۸۵۵۰۲۱

آموزشگاه آرایشگری کامرانیه

آموزشگاه و سالن زیبایی چهر آذر- نگاه سابق

خیابان کامرانیه جنوبی، نرسیده به کوه نور، نبش بن بست مریم، پلاک ۱۸، طبقه دوم، واحد۸ ۰۹۱۲۴۱۹۳۵۷۵

کلاس آرایشگری شهرک غرب

آکادمی شهرزاد میرزارضا

شهرک غرب، بلوار خوردین، توحید دوم، پلاک ۱۱ ۰۹۱۲-۲۰۵۴۶۳۰

آموزشگاه آرایشگری مهستان

شهرک غرب، میدان صنعت، به طرف سعادت اباد، کوچه توحید یکم، پلاک ۸۱ ۰۲۱۸۸۰۷۵۶۸۲

آموزشگاه آرایشگری افق آرا

شهرک غرب، بلوار فرحزادی ۰۲۱۲۲۰۷۱۳۶۸

آموزشگاه آرایش بابارا

شهرک غرب، بلوار فرحزادی ۰۲۱۲۲۰۸۳۶۳۱

آموزشگاه آرایشگری سارمه

شهرک غرب، شهرک قدس ۰۲۱۸۸۶۹۵۲۳۲

آموزشگاه آرایشگری سبزینه

شهرک غرب، بلوار فرحزادی ۰۲۱۸۸۰۷۹۶۰۴

آموزشگاه آرایشگری غزال

شهرک غرب، شهرک قدس ۰۲۱۲۲۰۹۱۱۱۴

کلاس آرایشگری جردن

آموزشگاه آرایشی الماس نشان

جردن، نبش عاطفی غربی، برج صبا، طبقه دوم، واحد ۲۱ ۰۲۱-۲۲۰۵۵۸۰۲

۰۹۱۲۳۱۱۱۴۶۰

آموزشگاه آرایش نیروانا

جردن، کوچه یزدان پناه، پلاک ۶۰، طبقه اول ۰۲۱-۸۸۶۶۰۱۵۸

آموزشگاه مراقبت زیبایی آفتاب نقره ای

جردن، کوچه روانپور، پلاک۸ ۰۲۱-۲۲۰۲۷۲۷۹

کلاس آرایشگری ظفر

آموزشگاه مراقبت زیبایی زمردین

بالاتر از ظفر، جنب بیمارستان ایرانمهر، کوچه افسر، پلاک ۱۳۱۱/۳، ساختمان لادن ۰۹۱۲۳۹۴۱۴۴۶

۰۲۱-۲۲۶۱۱۰۹۷

آموزشگاه زیبایی بیاتک

خیابان ظفر، خیابان نونهالان، کوچه علیرضا خرمی، پلاک۸ ۰۹۱۲۲۹۵۴۰۷۳

۰۲۱-۲۲۰۰۳۳۰۷

آرایشگاه و آموزشگاه ترمه – گل

ظفر، بالاتر از نفت، نبش تخارستان ۰۲۱-۲۲۲۶۶۷۵۷

آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند ظفر

نرسیده به ظفر، کوچه بهشت یکم، پلاک ۴۴، طبقه پنجم، واحد ۱۵ ۰۲۱۲۶۷۱۲۵۸۹

آموزشگاه مراقبت زیبایی پلاره

خیابان ظفر، دولتشاد غربی، پلاک ۵، زنگ ۲ ۰۲۱-۲۲۰۰۳۵۹۸

آموزشگاه آرایش مرصع

فاطمی، میدان گلها، خیابان مظفری، ابتدای پروین اعتصامی، پلاک ۹۸، واحد ۱ ۰۹۱۲۲۰۷۶۶۶۳
5 تا از بهترین آموزشگاه آرایشگری، آموزشگاه مراقبت و زیبایی زنانه شمال تهران

کدام یکی از آموزشگاه ها و سالن و آرایشگاه مراقبت و زیبایی شمال تهران را انتخاب کنیم؟

فعالیت های گسترده ای در زمینه آرایشگری انجام میشود و بسیاری از سالن های آرایشگری نیز بصورت خودجوش اقدام به آموزش دوره های آرایشگری زنان مینمایند اما باید به این نکته توجه کرد که یکی از تفاوت های بسیاری مهم سالن آرایشگری و آموزشگاه آرایشگری در اعطای مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان خود می‌باشد که این خود نشانگر آموزش تخصصی این مراکز نسبت به مراکز دیگر است زیرا مربیان در این آموزشگاه ها خود دارای تجربه کاری فراوان و نیز دارای مدارک تخصصی از مراکز معتبر می‌باشند و از مدارک دریافتی برای تاسیس آموزشگاه یا آموزش و یا استفاده بعنوان رزومه کاری میتوان استفاده نمود. همینطور این مدارک قابل ترجمه هستند و برای مهاجرت نیز میتوان بعنوان یک امتیاز ویژه روی آن حساب کرد. البته نمیتوان از سالن های آرایشی خوب هم غافل شد و صرفا گفت که آنها کیفیتی ندارند زیرا چه بسیار از سالن های آرایشی در سطح شمال تهران هستند که با تخصص بی نظیر خود در امر آرایشگری در سالن های با کیفیت و حتی VIP از علم و تخصص درجه یک خود استفاده کرده و سهم عمده ای در به ثمر رساندن آموخته هایشان دارند.
آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

دیگر کلاس های آرایشگری زنانه تهران

صحت مجوز فعالیت مراکز نام برده شده در این لیست نا تایید و نه رد میشود. لطفا در هنگام مراجعه مجوز مجموعه بررسی شود.

کلاس آرایشگری زنانه در تهران

نام آموزشگاه مراقبت و زیبایی در تهران
آدرس و اطلاعات مراکز آموزش آرایشگری زنانه تهران
آموزشگاه و سالن زیبایی لی لی مدیریت خانم لیلا رضایی: بلوار فردوس شرق، بین ابراهیمی جنوبی و ستاری، جنب بانک سامان، پلاک ۴۳۲، طبقه ۷، واحد ۲۴
آموزشگاه مراقبت و زیبایی سیمای ماندگار مدیریت خانم جعفریانی: صادقیه فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، خیابان اعتمادیان، جنب دبستان، پلاک ۲۷، واحد ۱۹
آموزش آرایشگری زنانه بانو یعقوبی مدیریت بانو یعقوبی: تهران، آریاشهر، انتهای خیابان مترو صادقیه، کوچه بن بست پنجم، جنب درب اصلی مترو صادقیه، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد ۴، پنجم
آکادمی آموزش آرایشگری به سیما مدیریت خانم دکتر مهری رضایی: مترو صادقیه، روبروی درب شمالی مترو، ساختمان آریا، طبقه ۴
آموزشگاه مراقبت و زیبایی اهورا بلوار فردوس
آموزشگاه آرایشگری مهناز مسیبی مدیریت مهناز مسیبی: خیابان شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی، خیابان شهید مهدی فرحزادی، مجتمع نیایش پ ۶۰ طبقه ۲ واحد ۱۰
آموزشگاه آرایشگری بانو سعیدنیا مدیریت بانو سعیدنیا: مرزداران شرق، بین خیابان نارون و سپهر، پلاک ۱۵۵
آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده ستارخان – مدیریت سرکار خانم درخشنده: ، داخل خیابان شادمهر (شادمان)، نرسیده به ۴ راه خوشرو (نصرت)، سمت چپ – پلاک ۲۳۳
آموزشگاه فوق تخصصی بانو نهال میدان انقلاب، (کارگر شمالی) پلاک۱۱۰۰، طبقه اول، واحد ۳
آموزشگاه آرایشگری دترلند میرداماد – نرسیده به خیابان شریعتی، پلاک ۶ طبقه سوم واحد ۵ و ۶ – تلفن تماس: ۲۲۹۰۳۵۷۲
آموزشگاه آرایشگری زنانه سامیه شهریار – شهریار، خیابان شهید بهشتی غربی پلاک ۱۰ واحد، ۶۶۵۲۸۴۹۴۵
آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان میدان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶آذر، کوچه رهنما، پلاک ۲، واحد ۳ – تلفن تماس: ۶۶۴۰۷۶۱۱
آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس
فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ غربی، بین آهنی آمینه و اتوبان باقری، پلاک ۶۴، زنگ ۷، طبقه دوم شرقی – ۷۷۷۲۹۶۸۲
آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرسرا میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، کوچه راهنما، پلاک۲، واحد ۳تلفن تماس: ۶۶۴۰۷۹۳۰
آموزشگاه آرایشگری زنانه صورتگر ناز
تهران چیتگر مجتمع طوبی بلوک A – تلفن تماس: ۴۶۰۵۱۲۴۰
آموزشگاه آرایشگری آتیه
میرداماد، روبروی برج آرین، نبش شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۸۹-  تلفن تماس: ۲۲۲۷۹۴۳۹
آموزشگاه آرایشگری تل کلاهدوز، چهار راه قنات، روبروی داروخانه دروس، پلاک ۲-شماره تماس: ۲۲۵۸۳۹۸۰
آموزشگاه آرایشگری دادفر کلاهدوز، نرسیده به بلوار کاوه، پلاک ۳۴۲-تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۲۷۶۳۶۹- ۲۲۵۷۸۶۸۷
آموزشگاه آرایشگری تامیلا
ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، جنب رستوران حوض خانه، پلاک ۲۳۶۴-تلفن تماس: ۸۸۷۸۹۷۶۸
آموزشگاه آرایشگری بانو آرنیکا
یوسف آباد، خیابان ۶۴، پلاک ۱ – تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۶۲۲۸۷۴

آموزشگاه آرایشگری گل گیس

تهران، ۱۹۶ غربی، بین آهنی آمینه و باقری، پلاک ۶۴، طبقه دوم، شرقی- تلفن تماس: ۰۲۱ ۷۷۷۲ ۹۶۸۲

آموزشگاه آرایشگری بانو یعقوبی

تهران، آریاشهر، انتهای خیابان مترو صادقیه، کوچه ۲- تلفن تماس: ۰۹۱۲ ۱۲۳ ۵۴۳۳

آموزشگاه آرایشگری زنانه نقره نگار

۰۲۱ ۷۷۷۰ ۹۹۴۳

آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی

تهران، اتوبان رسالت، جنب متروی علم و صنعت، بالای بانک مسکن، طبقه ۱، بزرگراه قاسم سلیمانی
تلفن تماس:  ۰۹۳۵ ۲۵۳ ۵۲۷۷
آموزشگاه آرایشگری بهرنگ خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان پنجم، پلاک ۲، سالن زیبایی بهرنگ

تلفن تماس: ۰۹۳۷۱۷۹۶۶۹۲- ۰۲۱-۲۲۸۵۶۳۷۵

آموزشگاه آرایش و سالن زیبایی مراقبت و زیبایی ساچلی تهران، میدان رسالت ( قاسم سلیمانی)، خیابان نیروی دریایی، روبه روی اداره پست، مجتمع پزشکان رسالت، پلاک ۳۴ طبقه اول، واحد ۶

تلفن تماس: ۰۹۲۱۳۶۸۳۲۵۴

آموزشگاه آرایشگری نارتا ستارخان، فلکه اول صادقیه- تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۶۴۵۹۷
اموزشگاه رها چهره ماندگار پیروزی، پرستار شمالی، لادن غربی، ک آلاله، پ ۱۶- تلفن تماس: ۰۹۹۰۳۲۷۷۱۷۳- ۰۲۱۷۷۱۵۳۱۹۱
آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو علوی بزرگراه رسالت، ابتدای دردشت، ورودی بی ار تی، جنب فروشگاه اتکا، پلاک ۳۸

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۲۳۰۲۴۵- ۰۹۱۲۶۸۶۴۳۰۳

اموزشگاه و مرکز زیبایی بانو فرجی
تهران، خیابان ولیعصر، سه راه فاطمی، کوچه عبده، پلاک۵۷، واحد۱

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۹۹۶۲۵۲

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال
 
میدان انقلاب، کارگر شمالی (امیر آباد شمالی )، بعد از فرصت، پلاک۱۱۰۰، طبقه اول

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۹۳۷۲۰۲- ۰۲۱۸۸۹۴۸۴۰۴

کلاس آرایشگری پرنسس تهرانپارس، نرسیده به میدان پروین، خیابان مظفری

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۴۵۱۹۸۲

رشته‌های آرایشگری در آموزشگاه شمال تهران

انواع رشته‌های آرایشگری در آموزشگاه شمال تهران تدریس می‌شود که هنرجویان بسته به علایق خود می‌توانند در هر یک از این دوره‌ها شرکت کنند. از جمله این دوره‌های آرایشگری می‌توان به موارد زیر را نام برد:

  • دوره آموزش میکاپ و گریم عروس
  • دوره آموزش شینیون مو
  • دوره آموزش رنگ و مش
  • دوره آموزش کراتینه مو
  • دوره آموزش اکستنشن مژه
  • دوره آموزش میکروپیگمنتیشن
  • دوره آموزش پاکسازی صورت
  • دوره آموزش کاشت ناخن
  • و…

دوره آموزش رنگ و مش در شمال تهران

دوره آموزش رنگ و مش در شمال تهران در سطح مبتدی و پیشرفته زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود. هنرجویان با شرکت در این دوره مباحثی چون شناخت رنگ‌ها، ژورنال خوانی، تکنیک‌های آمبره، سامبره و بالیاژ، نحوه گرفتن زردی و نارنجی مو، رنگساژ، پوشش سفیدی، ریشه‌گیری، انواع تکنیک‌های رنگ و مش، رنگ‌گذاری چندمرحله‌ای و… را یاد می‌گیرند.

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شمال تهران

انتخاب بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شمال تهران با وجود تعداد زیادی از آرایشگاه‌ها شاید کار سختی به نظر برسد. شما می‌توانید با تهیه لیستی از آرایشگاه‌های رنگ مو و بررسی نمونه کارها و همچنین مشتریان آنها، بهترین آرایشگاه را انتخاب کنید. آرایشگاه رنگ مو در شمال تهران باید اطلاعات به‌روز از نحوه رنگ کردن موها داشته و همچنین از قیمت مناسبی بابت انجام خدمات بگیرد.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در شمال تهران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در شمال تهران باید انواع تکنیک‌های کوتاهی مو را انجام داده و همچنین از وسایل و امکانات پیشرفته و به‌روز استفاده کند. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که شما برای انتخاب بهترین آرایشگاه کوتاهی مو باید به آن توجه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرسنل بامهارت و اخلاق حرفه‌ای
  • محیط تمیز و بهداشتی
  • داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت
  • دستمزد مناسب برای ارائه خدمات

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری در شمال تهران

برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری در شمال تهران ابتدا لازم است تا در دوره‌های آرایشگری و سپس در آزمون تئوری و عملی آن شرکت کنید. پس از کسب نمره قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای آرایشگری شما می‌توانید مدرک آن را دریافت کنید. مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری یکی از مدارک معتبر است که با استفاده از آن می‌توانید وارد بازار شوید. همچنین با استفاده از این مدرک می‌توانید ویزای کاری یا تحصیلی بیش از ۱۵۰ کشور خارجی را بگیرید.

هزینه کلاس آرایشگری در شمال تهران

هزینه کلاس آرایشگری در شمال تهران به عوامل زیادی بستگی دارد و ثابت نیست. در زیر به بررسی مهم‌ترین عواملی که بر هزینه کلاس آرایشگری تأثیر دارند پرداخته شده است.

  • نوع رشته آرایشگری: هزینه کلاس‌های آرایشگری برای انواع رشته‌های آن متفاوت است. به عنوان مثال هزینه کلاس میکاپ صورت نسبت به کلاس اصلاح ابرو گران‌تر است.
  • مدت زمان دوره: هر چه تعداد جلسات برای آموزش بیشتر باشد هزینه بالاتری نیز دارد. دوره‌ها به‌صورت عادی و فشرده برگزار می‌شوند که تعداد جلسات دوره‌های عادی بیشتر است.
  • نوع دوره: دوره‌های آرایشگری به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزاری می‌شوند که دوره‌های خصوصی هزینه بالاتری دارد.
  • نوع آموزش: در بسیاری از آموزشگاه‌های آرایشگری دوره‌ها به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود که معمولاً دوره‌های حضوری قیمت بالاتری دارند.
  • تجربه اساتید: هزینه کلاس آرایشگری شمال تهران که زیر نظر اساتید مجرب و حرفه‌ای برگزار می‌شود قیمت بالاتری نسبت به سایر کلاس‌ها دارد.

آموزش آنلاین آرایشگری در شمال تهران

آموزش آنلاین آرایشگری در بسیاری از آموزشگاه‌های آرایشگری شمال تهران برگزار می‌شود. سرفصل‌هایی که در دوره‌های آنلاین آموزش داده می‌شود دقیقاً مشابه کلاس‌های حضوری است و هنرجویانی که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند. همچنین هنرجویان پس از پایان دوره آنلاین آرایشگری شمال تهران می‌توانند مدرک آن را بگیرند.

مزایای شرکت در کلاس آرایشگری آموزشگاه شمال تهران

مزایای شرکت در کلاس آرایشگری آموزشگاه شمال تهران باعث استقبال بیشتر از این دوره‌های آموزشی شده است. از جمله مزایای این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش تخصصی و حرفه‌ای آرایشگری: دوره‌های آرایشگری آموزشگاه‌های شمال تهران شامل سرفصل‌های جامع هستند که به هنرجویان کمک می‌کند تا به‌صورت تخصصی رشته‌های آرایشگری را یاد بگیرند.
  • دریافت مدرک معتبر آرایشگری: در بسیاری از آموزشگاه‌های آرایشگری شمال تهران در پایان دوره به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای داده می‌شود که از اعتبار بالایی برخوردار است.
  • ورود به بازار کار: هنرجویان در پایان دوره آموزش تخصصی آرایشگری و دریافت مدرک آن می‌توانند وارد بازار کار شوند و از این طریق درآمد کسب کنند.

ویدیوی معرفی

  • مشاهده ویدیوی معرفی آموزشگاه دوبانو
  • مشاهده ویدیوی معرفی آموزشگاه خوش ذوق
  • مشاهده ویدیوی معرفی آموزشگاه قصر مانلی

سوالات متداول

آموزش آرایشگری را از کجا شروع کنیم؟

در آموزش به خود سخت نگیرید. از رشته ای که علاقه بیشتری در آن دارید شروع کنید. در غیر اینصورت از رشته آرایش و پیرایش پایه شروع کنید.

در دوران کرونا کلاس های آرایشگری محدوده شرق تهران باز هست؟!

بله، در دوران کرونا هم فعالیت ها ادامه داره اما اکثرا با کلاس های کم جمعیت یا بصورت خصوصی مگر در روزهایی که فعالیت ها بصورت عمومی ممنوع شدن.

برای شرکت در کلاس آرایشگری نیاز به مدرک تحصیلی هست؟

برای شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری نیاز به مدرک خاصی نیست و شما با سوال خواندن و نوشتن میتوانید در آزمون ها و دوره ها شرکت کنید.

هزینه کلاس آرایشگری چقدر هست؟

خیر، مراکز آموزش دوره های مراقبت و زیبایی و آرایشگری موظف هستن طبق نرخ مصوب فنی و حرفه ای عمل کنن، البته بسیاری از آموزشگاه ها سعی میکنن تا در مناسبت های مختلف تخفیف هایی در هزینه ها قائل بشن.

در این کلاس های آرایشگری مدرک میدن؟

بعد از هر دوره آموزشی در لاین های مراقبت و زیبایی هنرجو میتونه در آزمون ها شرکت کنه و بعد از قبولی در آزمون از طرف سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر با کد ریجستری بین المللی در اون لاین دریافت میکنه.

مسلما در آموزشگاه های آرایشگری دارای مجوز، مدرک رسمی آن رشته و لاین به شما داده خواهد شد. این مدرک دارای کد ریجستری بین المللی و از طرف سازمان فنی و حرفه ای داده خواهد شد. فقط آموزشگاه هایی حق اعطای مدرک را دارند که دارای مجوز رسمی فعالیت و آموزش از سازمان فنی و حرفه ای و اتحادیه را داشته باشند.

آموزش در سالن آرایشگری بهتر هست یا آموزشگاه آرایشگری؟

همون طور که از نام این دو مرکز مشخصه یکی سالن هست برای انجام خدمات آرایشی و زیبایی و یکی مکانی برای آموزش دوره های مراقبت و زیبایی، پس با اینکه صنف فعالیتشون یکی هست اما نوع کارشون با هم تفاوت داره.

  • سالن زیبایی ⇐ خدمات آرایشی و زیبایی انجام میشه
  • آموزشگاه آرایشگری یا مراقبت و زیبایی ⇐ آموزش دوره ها و لاین های مراقبت و زیبایی انجام میشه
  • سالن زیبایی ⇐ مجوز اتحادیه برای خدمات اجرایی رو داره
  • آموزشگاه آرایشگری یا مراقبت و زیبایی ⇐ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای برای آموزش داره
برای شکایت از آموزشگاه های آرایشگری باید چیکار کنیم؟

برای شکایت از آموزشگاه ها باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

نکته اول:

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام در مراکز آموزشی موارد زیر را مشخص کرده و در ابتدا با آموزشگاه به توافق برسید و در فرم ثبتنام ذکر نمایید.

مشخصات کامل دوره ی آموزشی چون: ۱- نوع دوره آموزشی ۲- مدت و ساعات آموزشی ۳- اساتید آموزشی دوره ها ۴- محل آموزش ها ۵- هزینه دوره ها ۶- نوع و مرجع صدور مدرک بعد از اتمام دوره

نکته دوم:

افراد برای اعلام شکایات خود در هر استان باید برای اعلام شکایات خود به اداره مربوطه در همان استان مراجعه نمایند تا سلسله مراتب جهت شکایات رعایت شود. مثلا شخصی که از آموزشگاه آرایشگری در شرق تهران شکایت دارد باید به فنی و حرفه ای استان مراجعه نماید.

نکته سوم:

مجموعه های بزرگ آموزشی دارای واحد شکایات در شعب مرکزی می باشند که بصورت مستمر برای ارزیابی کیفیت شعب خود در حال فعالیت هستند و رسیدگی به شکایات از طریق خود مجموعه ها با سرعت بیشتری صورت میپذیرد. پس در ابتدای کار بهتر است برای شکایت خود ۱- به مدیر آن شعبه مراجعه کنید و ۲- به واحد شکایات آن برند آموزشی مراجعه کنید تا سلسله مراتب رفع مشکل بدرستی انجام شود و در انتها اگر نتیجه ای حاصل نشد ۳- به مراجع شکایت ذکر شده در این مطلب مراجعه شود. مجموعه های آموزشی میتوانند برای ارتقا سطح کیفی شعب تلفن بخش شکایات خود را از بخش نظرات برای ما ارسال نمایند تا در مطلب عنوان شود.

نکته چهارم:

در صورت فسخ یا عدم شرکت در کلاس ها توسط شما امکان بازپس گیری و یا جابجایی کلاس ها بصورت عادی ممکن نیست.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

راهنمای شکایت از آموزشگاه ها در منوی سایت

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

آیا آموزش آرایشگری در شمال تهران برای افراد حرفه‌ای خوب است؟

بله آموزش‌های آرایشگری در شمال تهران شامل آموزش در سطح مبتدی و پیشرفته بوده که افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند برای یادگیری تکنیک‌های جدید آرایشگری و آپدیت مهارت‌های خود در این دوره شرکت کنند.

چه دوره‌های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری شمال تهران برگزار می‌شود؟

انواع دوره‌های آموزش کوتاهی مو، بافت مو، کاشت ناخن، میکاپ صورت، پاکسازی صورت، اکستنشن مژه، اکستنشن مو و… در آموزشگاه آرایشگری شمال تهران برگزار می‌شود.

چه مدت پس از دوره ارایشگری شمال تهران می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شما پس از اتمام دوره ارایشگری شمال تهران و دریافت مدرک آن می‌توانید وارد بازار کار شوید.

برای تأسیس سالن زیبایی باید در کدام یک از کلاس ارایشگری شمال تهران شرکت کنم؟

برای تأسیس سالن زیبایی باید در کلاس آرایش و پیرایش آموزشگاه شمال تهران شرکت کنید.

کدام دوره ارایشگری شمال تهران ارزان‌تر است؟

دوره‌های اصلاح ابرو و بافت مو معمولاً ارزان‌تر از سایر دوره‌های آرایشگری هستند.

پولسازترین رشته ارایشگری اموزشگاه شمال تهران کدام است؟

کسب درآمد از حرفه آرایشگری بستگی به مهارت و همچنین توانایی‌های بازاریابی شما دارد. اما به طور کلی رشته‌های کراتینه مو، رنگ مو، کاشت ناخن و میکاپ صورت جزو رشته‌های پولساز آرایشگری هستند.

آیا سرفصل‌های آموزشی در دوره آنلاین و دوره حضوری آرایشگری شمال تهران متفاوت است؟

خیر سرفصل‌های آموزشی در دوره آنلاین و دوره حضوری آرایشگری شمال تهران هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و هنرجویان با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند مدرک آرایشگری دریافت کنند.

مدت زمان دوره های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری شمال تهران چقدر است؟

مدت زمان دوره های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری شمال تهران بسته به نوع دوره متفاوت بوده و بین ۲ تا ۱۰ جلسه است.

 آیا امکان پرداخت هزینه کلاس آرایشگری در بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران به‌صورت اقساطی وجود دارد؟

بله در برخی از آموزشگاه‌های آرایشگری شمال تهران امکان پرداخت هزینه کلاس به‌صورت اقساطی وجود دارد.

بهترین اموزشگاه ارایشگری شمال تهران کدام است؟

بهترین اموزشگاه ارایشگری شمال تهران را می‌توانید با بررسی رزومه و همچنین تجربه هنرجویان انتخاب کنید.

آیا برای شرکت در کلاس ارایشگری اموزشگاه شمال تهران محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر برای شرکت در کلاس‌های ارایشگری اموزشگاه شمال تهران هیچ‌گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

آیا دوره‌های آرایشگری برای مردان در آموزشگاه آرایشگری شمال تهران برگزار می‌شود؟

بله در برخی از آموزشگاه‌های آرایشگری شمال تهران دوره‌های آرایشگری برای مردان نیز برگزار می‌شود.

مشاهده باقی سؤالاتبستن سؤالات

۱۰ دیدگاه

    • درود بر شما
      بعضی از مراکز مراقبت و زیبایی شمال تهران درحال آموزش بصورت مجازی هم هستند اما چون این رشته نیاز به تمرین عملی هم هست میزانس از آموزشها بصورت مجازی انجام میشود.
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور

  • مدرک فنی حرفه ای آموزش مجازی آرایشگری چقدر زمان میبره تحویلمون داده بشه؟ اگر ممکنه یه آموزشگاه آرایشگری در مقدس اردبیلی یا آموزشگاه آرایشگری زنانه در سعادت آباد هم معرفی کنید ممنون میشم.

    • درود بر شما
      صدور مدرک آرایشگری بعد از آزمون آرایشگری حدود ۱ هفته تا ۱ ماه زمان میبرد.
      برای مشاهده اموزشگاه های ارایشگری شمناطق و محلات شمال تهران مجددا به لیست مراجعه فرمایید.
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزش آرایشگری کشور

    • درود بر شما
      در مناطق مختلف شمال تهران مثل منطقه ۱ و ۲ و ۳ و یا محله های شهرک غرب، سعادت آباد، ایران زمین، ولنجک، تجریش، قلهک، قیطریه، الهیه، دروس، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، آباد، ونک و باقی محله های تهران کلاس های آرایشگری مختلفی در حال فعالیت هستن، ما سعی کردیم معتبرترین مراکز آموزش ارایشگری رو که شعبه هایی در شمال تهران دارن معرفی کنیم. آپدیت اطلاعات هر چند وقت یکبار د راین صفحه انجام میشه.
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *